Kaikista raivostuttavin mainos tällä hetkellä?
Minusta ehdottomasti tuo S-Marketin sössötys "kaikista mahoista". Äitinä ärsyttää joutua lapsille selostamaan kyseisen mainoksen naisen sössötykset mahan toiminnasta olevan täyttä valetta.
Kommentit (177)
Netissä pyörivät Fitfarmin mainokset joissa on photoshopattu Jutan kuva joku hedelmä kädessään tai Bull Mentulan kuva maha sisään vedettynä.
ARLAN mainokset. Luojan kiitos Stella on hävinnyt. Mutta mikä mainostoimisto suoltaa toinen toistaan hermojaraastavampia mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Trivago mainokset. Ovat vielä älyttömän pitkiäkin ja tulevat joka kanavalta jokaisella mainoskatkolla
Nykyisin kun näen sen Trivago-naisen naaman tv:ssä laitan äänen pois tai vaihdan mainoskatkon ajaksi kanavaa.
Toinen huomattavan usein toistuva ja ärsyttävä mainos hokee "kilpailuttamaan lainaa".
No se äidin lässytys pojalle niistä mahoista. Ei maha toimi noin.
Vinkki. Mä en kestä YHTÄÄN mainoksia, pistän töllön välittömästi äänettömälle kun mainoskatko alkaa... Tutkin sillä aikaa vaikka AV:ta.
Vierailija kirjoitti:
Se Raksu karkkimainos. Mä raksutan mun raksua.
En ollut edes nähnyt tuota mutta repesin nauruun ihan vaan siksi kun tuo oli niin KAMALA!!!! 😂 Alkoi vihlomaan silmistä ja korvista 😂
Myös Haribo, naapurin Pekka, Trivago, suomalainen kahvikulttuuri, Oral B, S-marketin vatsat ja kaikki emätinkutinat saavat veren kiehumaan.
Hesburgerin halloumi-purilaisen mainos!!! Voi yök. "Mä halllluuuuuuuuun......"
En varmaan mene enää ikinä Heseen.
Ässän mahat, Haribo, Lidl, naapurin Pekka.
Vierailija kirjoitti:
Hesburgerin halloumi-purilaisen mainos!!! Voi yök. "Mä halllluuuuuuuuun......"
En varmaan mene enää ikinä Heseen.
Tämä mainos jossa on pervo miesääni, saa minut voimaan pahoin. Joka kerta on pakko vaihtaa kanavaa, kun tämä gigolo alkaa hokea mä hallluuuuun. Myös Arlan mainos on rasittava, samoin klarnan mahamainos.
Olen huomannut että nykyään mainoksissa lässytetään jotain koskettavia tarinoita, jotka eivät oikeastaan liity tuotteeseen mitenkään. Jossain vaiheessa luonto+ -jugurtin mainoksessa esiteltiin jotain sateenkaariperhettä. Okei, hienoa, mutta miten tämä liittyy jugurttiin?
Samoin bepanthenin radiossa pyörivät ällöttävät raukealla äänellä kerrotut onneksi oli bepanthen-mainokset saavat minut vaihtamaan kanavaa.
En tiedä keneen tällainen mainonta oikeasti edes tehoaa.
Mobile pay (vai mikä se nyt onkaan?) Tilasivat pizzat kentän laidalle, ja mieheltä lentää lompakot ja kortit kun kaatuu. Akka huikkaa, että "mä maksoin jo". Ärsyttävä akka oli jo vetänyt melkein koko pizzan toisen kerätessä korttejaan, 1 slice jäi. Se ahne akka ärsyttää, liekö aito AV-mamma vai mainostoimiston luoma?
Mies joka rakastaa vaimonsa suklaakätköä. Fazer.
Täällä ovat aivoni -mainos. En muista edes mitä siinä mainostetaan, kun kanava vaihtuu välittömästi. Toinen kanavanvaihtaja on joku naisten terveyssidemainos, jossa kerrotaan, että kaikki naiset ovat erilaisia, joten miksi heidän siteidensä pitäisi olla samalaisia jne. Viimeistään tuossa vaiheessa kanava vaihtuu.
Trivagon mainoksia katson mielelläni, mies kun olen. Tosin mainosten puvustajan ja meikkaajan voisi vaihtaa ammattitaitoisiin ihmisiin.
S-marketin taivaan pitkä mahajuttu... loputonta piinaa.
Terveyssidemainos... kaikki naiset ovat erilaisia, yäk!
Jonkin välipalatuotteen vai minkä lie mainos, jossa nainen ja lapset töpöttelevät sisälle autosta kuin pingviinit ja kohta naapurit matkivat. Argh!
Se mainos, jossa läskinen maha löllyy... musiikin mukaan aaltoilevana. Se on niin kuvottava, että en edes muista mitä siinä mainostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ehdottomasti tuo S-Marketin sössötys "kaikista mahoista". Äitinä ärsyttää joutua lapsille selostamaan kyseisen mainoksen naisen sössötykset mahan toiminnasta olevan täyttä valetta.
Siinä on ihan viisas ajatus takana mitä se nainen selittää.
Sen naisen mahalogikaan mukaan joka aterialla pitäisi ruokkia myös se jälkkärimaha vaikkapa suklaalla, koska muuten mahassa tulee kauhea vääntö jos kaikki ne otukset siellä eivät saa omaa herkkuaan. Eli mikäpä järki tuossa muka on? Ei kukaan voi joka aterialla syödä kaikkea mahdollista, joten täten mahassa olisi kuitenkin jatkuva vääntö käytössä. Rohkaiseeko mainos siis jatkuvaan ylensyöntiin, jotta jokainen mahaotus olisi tyytyväinen saadessaan omaa herkkuaan?
Mainos rohkaisee syömään terveellisesti pelkkien jälkkäreieen sijaan. Mutta ymmärrän, jos ei mene perille asti.
Se suomeksi puhuttu (=lässytetty) Haribon mainos on ihan hirveä, mutta alkuperäiskielinen (englanniksi) on mahtava :D Se, missä on kai jalkapalloilijoita tms. urheilijoita kentällä ja puhuvat englanniksi. Ihana.
Se osamaksulaina (Klarna?) jossa sen äijän vatsaläskit hytkyy hidastettuna musiikin tahdissa. Oksettavan näköistä ja mikä siinä on edes sanoma?
"jollekin karaokepubista tempaistulle nasaalilla venyttelevälle seniorille" Repesin :D Onhan se nyt ihan hirveää kuultavaa, oikeasti!