Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillekin miehille isäpuolena olo on niin vaikeaa?

Vierailija
13.06.2018 |

Mikä siinä vaivaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä vaivaa?

Monen lapsen lapsuuden on pilanneet ilkeä, sairasmielinen isä- tai äitipuoli. Pitäisi olla joku ulkopuolinen instanssi joka tutkisi uusien äiti- ja isäpuoliehdokkaiden mielenterveyden tilan ja kasvatusideologian, sekä stressin sietokyvyn ennen kuin annettaisiin heidän muodostaa parisuhde kumppaniin jolla lapsia.

Tälläkin hetkellä ties miten monessa kodissa lapsi tai lapset pelkäävät vanhemman uuttaa kumppania, jok alyö kasten hyvinvointia laimin kaikin tavoin fyysisesti ja henkisesti. Eikä ulkopuoliset tiedä mitään, kun lapset ovat lojaaleja sille biologiselle vanhemmalleen :(

Kertoisitko miten äiti/isäpuoli lyö lasten hyvinvointia sekä henkisesti että fyysisesti?

Toki on näitä,kauhukertomuksia, mutta kyllä ne tuhkimo-tarinat ovat harvinaisuuksia. Ja väität, että ”monessa kodissa” näin tapahtuu.

Vierailija
22/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä sitä että leijonat ja muistaakseni myös gorillat tappavat edellisen laumanjohtajan jälkeläiset ja sitten tekevät omansa.

Ihan luonnollista että ei haluta toisten tuotoksia kasvattaa ja laittaa niihin rahaa. Sama myös naisille jos eivät halua olla äitipuolia. En näe mitään outoa asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi äitipuoleksi. En halunnut edes sijaisäidiksi. Säätämistä ja riitaa. Ei kiitos.

Vierailija
24/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne toisen ihmisen lapset ovat ongelma, niin ei pidä alkaa isä- tai äitipuoleksi. Sitä ohjetta olen itsekin noudattanut. Olen seurustellut yh-isien kanssa silloin, kun itse olin yh-äiti. Oli kuitenkin alusta alkaen selvää, ettei saman katon alle muutettaisi. Nykyisin en enää edes seurustelisi "lapsellisen" miehen kanssa, koska olen omassakin elämässäni siirtynyt aikaan, jossa ei enää tarvitse matkustella tai suunnitella ajankäyttöään lasten tai nuorten ehdoilla.

Vierailija
25/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisissa oli vähän aikaa sitten juttu, kuinka poika kuoli portaisiin kun sillä oli aivokalvon tulehdus ja äiti ja isäpuoli ei ollut vienyt sitä hoitoon. Poika oli lopulta niin huonossa kunnossa että konttasi koska ei pystynyt enää kävelemään.

Siinä sitä esimerkkiä uusperhearjesta.

Vierailija
26/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa oli vähän aikaa sitten juttu, kuinka poika kuoli portaisiin kun sillä oli aivokalvon tulehdus ja äiti ja isäpuoli ei ollut vienyt sitä hoitoon. Poika oli lopulta niin huonossa kunnossa että konttasi koska ei pystynyt enää kävelemään.

Siinä sitä esimerkkiä uusperhearjesta.

Edellinen Esimerkki on Vilja Eerika. Viisi vuottako siitä on?

Olisiko antaa muita esimerkkejä viimeisen viiden vuoden ajalta.

Vierailija
27/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että pääsääntöisesti miehen on helpompi olla isäpuoli kuin naisen äitipuoli. 

Kokemusta on

T: yh-iskä

Vierailija
28/28 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin kotipuolena olo olisi myrkkyä. Onneksi ei tarvitse tyytyä jämiin.