"kunnes kuolema teidät erottaa" mutta eihän se erota, toinen on läsnä ja myöhemmin nähdään
niin uskon eli voinko muokata lupausta sen mukaan, koska en usko tuohon.
Kommentit (10)
Muokkaa sitten myös sitä alkuosaa, jossa puhutaan yhtessä työskentelemisestä, tukemisestä ja auttamisesta myötä ja vastoinkäymisissä. Eli jos uskot, että puolisosi osallistuu yhteisen kodin töihin ja ylläpitoon, lasten kasvatukseen, hoitoon ja elatukseen ja hoitaa sinua sairaana vielä oman kuolemansakin jälkeen - tai jos luulet voivasi vaatia sitä, niin muuta toki...
Minä laitoin pankin tallelokeroon kirjeen rakkaalleni ja lapsilleni. Jos kuolen ennen miestäni niin hän löytää sieltä ajatukseni ja lapsille on myös lohtua siellä.
Ihanaa, tapaat siellä sitten kaikki veemäisetkin ihmiset, koulukiusaajat ja surkeat pomot. Söpöä!
Uskonnosta tai uskonnottomuudesta riippumatta ihmisen tulisi elää elämänsä tänne maan päälle syntyneenä ja mahdollisimman hyvin. Siitä näkökulmasta painotus on täysin riittävä.
Jeesukselta kysyttiin, onko pariskunta naimisissa vielä Taivaassakin, ja Jeesus vastasi, että ei.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
No eipä sitä ikuisuutta voi verrata maanpäälliseen elämään kuitenkaan. Lupaus koskee tätä elämää täällä. Jokainen käsittää tuonpuoleisen tavallaan, mutta kenelläkään ei ole antaa varmuutta siitä, miten, missä jne. se lopullinen sitten onkaan. Minä uskon, että Taivas on hyvä paikka. Konkretiasta ei ole tietoa.
Mutta saathan sinä muokkailla mitä itse haluat ja miten haluat...
Kaksi ystävää
On toinen heistä jo etäinen,
kuin kadonnut tähtien taa.,
ja toinen yhä rakas on
ja rakkahammaks saa.
Mua lähellä elää se kaukainen,
sen toisen peitti maa.
Ma tunnen, ei kuolema erota.
Vain elämä erottaa.
(Lauri Pohjanpää)
Faith kirjoitti:
Jeesukselta kysyttiin, onko pariskunta naimisissa vielä Taivaassakin, ja Jeesus vastasi, että ei.
Jeesus oli tolkunmies.
Ei kyllä se erottaa. Ette tule enää koskaan näkemään koska teitä ei vain yksinkertaisesti ole enää olemassa ja kaikki muu on turhaa haihattelua vailla todellisuudenpohjaa.