Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai että, kohta lähtee muksut isälleen muutamaksi viikoksi!

Vierailija
13.06.2018 |

Vihdoinkin omaa aikaa, hiljaisuutta. Aion nauttia tästä rauhasta, kokkailla jotain hyvää ruokaa, tehdä ehkä jonkun pienen reissun. Kyllä tämä tarpeeseen tulee, sanokoot muut mitä tahansa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja onnea! Pitäisiköhän munkin erota, jotta saisin puolet vuodesta omaa aikaa? Ei ole nimittäin näkynyt yhtään viimeiseen kymmeneen vuoteen. Tulisi paljon halvemmaksi matkustellakin kun ei tarvitsisi mukuloita kustantaa mukaan.

Vierailija
2/5 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa ja onnea! Pitäisiköhän munkin erota, jotta saisin puolet vuodesta omaa aikaa? Ei ole nimittäin näkynyt yhtään viimeiseen kymmeneen vuoteen. Tulisi paljon halvemmaksi matkustellakin kun ei tarvitsisi mukuloita kustantaa mukaan.

Noh, ei sekään mitään herkkua ole lähivanhempi olla. Tämä on ihan harvinaista herkkua että saan viettää pari viikkoa lomaa ilman lapsia. Siis ihan 100% lomaa. En mä nyt kuitenkaan suosittele eroamaan tämän takia!

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö tähän nyt kommentoida jotenkin? Mulla alkaa 2 kuukauden kesäloma perjantaina. Ihanaa!!

Vierailija
4/5 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö tähän nyt kommentoida jotenkin? Mulla alkaa 2 kuukauden kesäloma perjantaina. Ihanaa!!

No voidaan vaikka ilakoida tässä yhdessä näistä ilouutisista! Kahden kuukauden kesäloma olis kyllä jees.

t.ap

Vierailija
5/5 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se pitäisikin olla. Että nauttii siitä omasta ajastaan ja tietää että lapsilla on hyvä olla sen toisen vanhemman kanssa. Vaan ei.

Poika ja miniä erosivat pari kuukautta sitten. Tuntuu, että asiat on ihan levällään ja mitään ei ole määritelty kunnolla. Poika on saanut jollain tavalla elämänsä kuosiin, mutta miniä ryyppää ja hänen lastenviikollaan myös palkkaa jonkun hoitamaan lapsia.

En enää tiedä, mitä tekisin. En toisaalta halua puuttua, mutta kumminkin pitäisi. Ja pitääkin. Miniä poisti minut fb-kavereista, että en nää hänen rellestämistän. Ehkä en haluakaan.

Olen kuitenkin aina tykännyt miniästäni, enkä nytkään häntä hylkää.