Mies suri lomattomuuttaan
Ja lähti aamu kello 7 tekemään 12 tunnin päivää. Kohta kuulemma lapsi niin iso ettei enää suostu lomareissuille vanhemman kanssa ja nyt menee aika töissä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kesällä tiiviisti työssä, mutta muina aikoina lapsen kanssa viettää paljon aikaa, niin ei taida olla kovin vaarallista. Kesällä voi äiti olla se, jonka kanssa on kiva viettää aikaa.
Kyllä hän on aina töissä. Tosin talvella päivät on lyhempiä.
Juu jä lapsen äiti on aina netissä. Tekemässä turhanpäiväisiä valituksia.
Lapsi on päivät kavereillaan ja nukkuu lomalla pitkään.
En silti ymmärrä miksi sinun täytyy tehdä näitä turhanpäiväisiä aloituksiasi? Jos ei ole mitään sanottavaa, niin täällä voi ihan vain lukea muiden aloituksia tai kommentoida niitä. Mutta sun on ihan välttämättä tehtävä oma aloitus, usein monia aloituksia saman päivän aikana, eikä niissä ole koskaan oikein mitään asiaa. Miksi? Kerropa nyt.
Vastailen mä muidenkin aloituksiin.
Et vastannut kysymykseeni.
Uuninpankkoja/aktiivimallin vastustajia vituttaa tuollainen työmyyrä.
Menisitte välillä vaikka ulos virkistäytymään ettei tarvitse pyttyillä aloittajalle.
Voisit kertoa, mitä olet tänään tehnyt avioerosi edistämiseksi. Se meitä kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Uuninpankkoja/aktiivimallin vastustajia vituttaa tuollainen työmyyrä.
Menisitte välillä vaikka ulos virkistäytymään ettei tarvitse pyttyillä aloittajalle.
Se on kuule pyttyilynsä ansainnut. Sellainen ihminen joka valittaa vuodesta toiseen saa lehmänhermotkin napsahtamaan poikki. "Mökki on liian pieni, ukko ei remontoi, ukko tekee liikaa töitä, ukko ja poika harrastavat yhdessä liikaa ja jättävät mut yksin, ukko ei tuu syömään mun paskoja ruokia, ei ole varaa lomailla, haluan eron, en halua erota, haluan sittenkin, ei oo töitä, ei oo rahaa, olen heikkolahjainen, en saa juoda viiniä...." Eikä mikään neuvo kelpaa koskaan, ikinä.
Voi vittu.
Vierailija kirjoitti:
Voisit kertoa, mitä olet tänään tehnyt avioerosi edistämiseksi. Se meitä kiinnostaisi.
Miksi se kiinnostaa?
Otatte lapsen tammikuussa mukaan Aruballe, siinä on sille laatuaikaa ja lomareissua yllin kyllin.
Eikö se mies sure sitä teidän tulevaa avioeroa yhtään?
Avioero on peruttu. Ei ole varaa erota.
ap
Vierailija kirjoitti:
Avioero on peruttu. Ei ole varaa erota.
ap
Turhaan yrität matkia mua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kiinnostaa?
Se kiinnostaa siksi, että se olisi ensimmäinen kerta kaikkina näinä vuosina, kun teet jotain etkä pelkästään valita.
Taidat olla kamalan yksinäinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Niin olen. Ei ole sukua eikä ystäviä.
Kuulkaa nyt.
Suomen kesään vaan kuuluu tietyt vitsaukset, joille ei mitään voi. Yöhallat, ukkosmyrskyt, hyttyset, käärmeet ja ammattivalittajan lomattomuusvalitukset.
Niiden kanssa pitää vaan oppia elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on sitten mielikuvitusolentoja kaikki, joiden kanssa riitelet sukujuhlien järjestelyistä ja perinnönjaoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on sitten mielikuvitusolentoja kaikki, joiden kanssa riitelet sukujuhlien järjestelyistä ja perinnönjaoista?
Ei me olla yhteyksissä kuin pakollisten asioitten takia ja se on aina ollut niin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa nyt.
Suomen kesään vaan kuuluu tietyt vitsaukset, joille ei mitään voi. Yöhallat, ukkosmyrskyt, hyttyset, käärmeet ja ammattivalittajan lomattomuusvalitukset.
Niiden kanssa pitää vaan oppia elämään.
Tässä piilee vankka totuuden siemen! :D :D :D
Vastailen mä muidenkin aloituksiin.