Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suihkusaippuaa ja pyykinpesuainetta köyhät herkkäihoiset käytätte?

Vierailija
12.06.2018 |

Herkän ihon tuotteista peritään ekstraa ja varsinkin pyykinpesuaineissa tämä näkyy. Suihkusaippuat taas kuivattavat ihoa. Mitkä olisivat hyviä ja edullisia tuotteita?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusaippuana Lactoline 500 ml, saa ihan perus kaupoista ja maksaa hiukan alle 3 e. Ja Tokmannilla on omaa halpaa pesuainejauhetta.

Vierailija
22/23 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että itse pesuaineella ei ole isoin merkitys,vaan sillä miten hyvin se huuhdellaan pois. Ja huuhteluaineita ei tietenkään käytetä. Laitan pesuohjelmaan aina väh.yhden extrahuuhtelun,joskus kaksikin. Yllättävän paljon vaahtoaa/näkyy pesuainetta huuhdellessa,vaikka annostelen aina alakanttiin. Itse tykkään käyttää Methodin pyykinpesuaineita,vaikka ovat miedosti hajustettuja niin eivät ärsytä ihoa tai ota henkeen. Yksi pullo maksaa paljon,mutta on todella,siis todella riittoisaa. Suihkusaippuoista suosin sellaisia mitkä sisältää öljyjä ym.kosteuttavia.

Käytän hajutonta sensitive -huuhteluainetta, esim. Pirkka tai Rainbow koska huuhteluaine auttaa poistamaan pesuainejäämiä vaatteista, varsinkin jos käytän pyykkipulveria niin huuhteluaine on tärkeä.

Miksi et käytä suoraan nestemäistä pesuainetta,huuhtoutuu paremmin kuin jauhemainen? En ole koskaan kuullut että huuhteluaineen avulla huuhtoutuisi pesuaine paremmin pois enkä kyllä oikein usko tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän omo sensitiveä. En käytä huuhteluaineita.

Ja olen huomannut, että palmoliven milk sopii minulle, vaikka siinä onkin hajustetta.

Sebamed ei sovi, se on liian vahvaa jotenkin.

Hiuksissa Neutral on hyvä. Saa marketista,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi