En voi ymmärtää! Tämä ei voi olla mahdollista!
Sanotaan, että miehet ovat isojen rintojen perään. Ja kuitenkin laihoja, hyvin pienirintaisia malleja sanotaan kauniiksi. Lisäksi: Minulla on työkaveri, joka on pienirintainen ja lyhythiuksinen. Hänellä on kuitenkin komea, menestynyt mies.
Yksi työkaverini taas on ylipainoinen, mutta hänellä tuntui kummasti olevan vientiä, kun olimme yöelämässä yhdessä.
Mistä on kyse? Eivätkö miehet voisi selkeästi kertoa ja tehdä vaikka erityisuutislähetyksen siitä, millainen naisen pitää olla. Sitten tietäisimme, mihin pitää tähdätä.
Kommentit (16)
Aivopieru? Tietysti kaikenlaiset naiset kelpaa, kun niitä makuja ja mielipiteitä on yhtä monia kuin miehiäkin.
Tykkään pienirintaisista
Ku ei valita ja antaa seksiä ni sillä pärjää jo ihan hyvin
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö miehet voisi selkeästi kertoa ja tehdä vaikka erityisuutislähetyksen siitä, millainen naisen pitää olla. Sitten tietäisimme, mihin pitää tähdätä.
Naisen pitää olla antava.
Ulkoiset elementit vaan ovat toissijaisia , muuten nasta tyyppi on tärkeämpää.
Veikkaisin, että useimpiin miehiin vetoaa nätti naama, normaalipainoinen/sopusuhtainen/hoikahko vartalo, hymyilevä olemus ja ainakin jossain määrin sosiaalinen ja helposti lähestyttävä luonne.
Sanoisin, että jonkinlainen aivotoiminta, jopa älli olisi suotavaa. Sinulta ap se tuntuu täysin uupuvan. Niin typerä kysymykseni on. Eli ongelmasi on se - ei rintavarustuksen koko. Tee siis ap tälle jotain. Lue vaikka pari kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että miehet ovat isojen rintojen perään. Ja kuitenkin laihoja, hyvin pienirintaisia malleja sanotaan kauniiksi. Lisäksi: Minulla on työkaveri, joka on pienirintainen ja lyhythiuksinen. Hänellä on kuitenkin komea, menestynyt mies.
Yksi työkaverini taas on ylipainoinen, mutta hänellä tuntui kummasti olevan vientiä, kun olimme yöelämässä yhdessä.
Mistä on kyse? Eivätkö miehet voisi selkeästi kertoa ja tehdä vaikka erityisuutislähetyksen siitä, millainen naisen pitää olla. Sitten tietäisimme, mihin pitää tähdätä.
Olen ihmetellyt samaa. Miehet ovat niin epäloogisia. Minunkin mieheni sanoo pitävänsä minusta, vaikka olen brunetti ja veljeni himoitsee blondeja. ??? Miehen logiikka😦
Miesten on myös sanottu lähestyvän niitä tavallisemman näköisiä eli helpomman näköisiä naisia baareissa, eli ei niinkään ihan täydellisen näköisiä. Mutta myös iloinen ja sosiaalinen, helposti lähestyttävä luonne varmaan ratkaisee.
Makuja on yhtä paljon kuin miehiäkin, mutta tietysti jotkut omainaisuudet vetoavat suurimpaan osaan miehistä, kuten tiimalasivartalo, tarhakat rinnat, symmetriset kasvot ja pitkä tukka.
Harvempi mies pitää hoikkia ja rinnattomia malleja kauniina. Ne, kuten lyhyt tukka viehättää enemmän naisia.
Vierailija kirjoitti:
4/5, tämä provo saa ihan kivasti vastauksia
Olit masentavan oikeassa. Sitten, kun kirjoitan huolellisen pohdinnan oikeasti tärkeästä ja kiinnostavasta aiheesta, aivan tosissani näkökulmia hakien, niin nollilla mennään minuutissa etusivulta pois. :(
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla miehilläkin on oma makunsa.
Tässä suhteessa miehet varmaan vähän eroavat naisista, koska mulla on sellainen tuntuma, että monilla miehillä ei edes ole mitään tiettyä naistyyppiä, vaan he himoitsevat niin siroja ja keijukaismaisia kuin rintavia tai reiteviä ja perseviäkin. Naisille taitaa olla tyypillisempää se, että heillä on jokin tietty miesihanne.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että jonkinlainen aivotoiminta, jopa älli olisi suotavaa. Sinulta ap se tuntuu täysin uupuvan. Niin typerä kysymykseni on. Eli ongelmasi on se - ei rintavarustuksen koko. Tee siis ap tälle jotain. Lue vaikka pari kirjaa.
Mikä se sinun typerä kysymyksesi sitten on? Kiinnostaisi kovasti tietää, mikä kysymys saa toisen ihmisen aivotoiminnan ja ällin puuttumisen todennäköiseksi.
4/5, tämä provo saa ihan kivasti vastauksia