Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen tunteen, kun olette hakeneet työpaikkaa jonka todella haluaisitte, ja sitten odotatte että sieltä kuuluisi jotain?

Vierailija
12.06.2018 |

Itse hain tänään. Minulla on sopiva koulutus tehtävään ja intoa vaikka millä mitalla. Kyseessä on yrityksemme sisäinen sekä ulkoinen haku, mutta uskon että hakija valitaan hyvin todennäköisesti yrityksen sisältä.

Rukoilkaa puolestani että saisin sen paikan <3

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan vertaistukea ja kannustusta tähän tuskalliseen tilanteeseen :(

Vierailija
2/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että saat sen paikan! Kyllä sä saat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle on joku jossain kirjoitti:

Toivon että saat sen paikan! Kyllä sä saat!

Kiitos ihana, tuo piristi vähän <3 Kun mietin järjellä niin koen olevani todella hyvä hakija, ja kutsuisin ehdottomasti itse itseni haastatteluun. Mutta sitten kun otetaan tunteet mukaan, niin alkaa pelottaa ja tulee huono itsetunto ja alan miettiä, että miksi ne mut valitsisi, vaikka kuitenkin tiedän olevani hyvä hakija :(

ap

Vierailija
4/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin melkein näen jo itseni siinä tehtävässä. Se olisi niin minulle sopiva paikka. Onko tämä hyvä vai huono?

ap

Vierailija
5/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hukkaa rukouksiani sinuun, koska et saa paikkaa kuitenkaan. Kannattaa ajatella niin, niin ei pety.

Vierailija
6/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hukkaa rukouksiani sinuun, koska et saa paikkaa kuitenkaan. Kannattaa ajatella niin, niin ei pety.

Olet aivan oikeassa. Olen itsekin yrittänyt ajatella noin, jotta en sitten pettyisi. Tiedän että tulen kuitenkin pettymään edes vähän, jos en saa sitä paikkaa. Täytyy sitten ajatella vain niin että niin ei ollut tarkoitettu, että saisin sen paikan :(

ap

Vierailija
7/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen vähän liiankin hyvin, koska olen ollut työtön kohta kaksi vuotta. Pelkään hakea niitä paikkoja, joihin kaikkein eniten haluan. Noin 9/10 työpaikoista jättää lähettämättä edes sitä "sinua ei valittu" -vastausta.

Sinulla, ap, on sen verran hyvä tilanne, että varmasti saat jonkinlaisen vastauksen. Tuskin oma firma jättää kokonaan vastaamatta hakemukseesi. Tsemppiä!

Vierailija
8/8 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen vähän liiankin hyvin, koska olen ollut työtön kohta kaksi vuotta. Pelkään hakea niitä paikkoja, joihin kaikkein eniten haluan. Noin 9/10 työpaikoista jättää lähettämättä edes sitä "sinua ei valittu" -vastausta.

Sinulla, ap, on sen verran hyvä tilanne, että varmasti saat jonkinlaisen vastauksen. Tuskin oma firma jättää kokonaan vastaamatta hakemukseesi. Tsemppiä!

Kiitos :) Ja tsemppiä sinullekin paljon työnhakuun! <3