Raskaana vai ei?
Hei! Olen 23-vuotias nuori nainen. Minulla on nyt siis sellainen tilanne että menkat ovat tulleet viimeksi huhtikuun lopussa tai toukokuun alussa, ihan tarkkaan en muista. Eli laskin että menkat olis nyt myöhässä noin 4-5 viikkoa, silti kaikki raskaustestit on näyttäneet negatiivista. Ekan testin tein kotona kun menkat olivat vähän alle viikon myöhässä, sen jälkeen tein kun ne olivat ehkä pari viikkoa myöhässä, sitten taas viikon päästä tein testin, ja taas negaa. nyt tänään kävin terveyskeskuksessa tekemässä raskaustestin verikokeesta, ja katsoin sitten tulokset oulun omahoito sivulta, ja tulokissa oli että hGG alle 2, eli negatiivinen?? Olen nyt kevään aikana ottanut yhteensä ehkä 3 jälkiehkäisypilleriä, mietin että voiko ne sekoittaa menkat noin totaalisesti, että yli kuukauden myöhässä. Niin ja mainittakoon vielä että harrastin seksiä erään miehen kanssa joskus silloin samana päivänä kun menkat viimeksi loppuivat, emme käyttäneet ehkäisyä, enkä ottanut silloin sen jälkeen jälkiehkäisypilleriä, ja muistan että spermaa joutui vähän sisääni, kun jätkä ei tarpeeksi aikaisin vetäissyt värkkiänsä ulos sieltä ( sori yksityiskohdista) Mutta niin kertokaa omia kokemuksianne te jotka olette olleet raskaana/ saanut lapsen, ja onko kellekkään käynyt näin että jopa terveysk. raskaustesti näyttää negaa?? kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista! Hjelp me :D
Kommentit (11)
Olen kyllä käynyt vasta sukupuolitautitesteissä, eikä ollut mitään, että kiitos vaan taas huomautuksesta vaikka en sitä kysynytkään. Ja mun ehkäisyasiat ei kuulu muille ;)
En yhtään ihmettele miks ihmiset aattelee alle 25v ihmisten olevan aivottomia.
Ja mistäköhän päättelet että olen aivoton?? Voisitko perustella? Eiköhän tuo ole ihan normaalia että epäröi onko raskaana vai ei, varsinkin kun en ole koskaan ollut. Sinulla ei ole oikeutta tulla kommentoimaan minua tänne aivottomaksi, hyvähän se on täällä netissä anonyymina huudella, oiskohan pokkaa tulla sanoon päin naamaa? Ja pitäkää hyvät ihmiset se leipäläpi kiinni jos ette osaa antaa asiallisia vastauksia. Kiitos :)
epätietoinen 123 kirjoitti:
Olen kyllä käynyt vasta sukupuolitautitesteissä, eikä ollut mitään, että kiitos vaan taas huomautuksesta vaikka en sitä kysynytkään. Ja mun ehkäisyasiat ei kuulu muille ;)
Testattiinko kaikki? Tippuri, klamydia, kuppa, herpeksen vasta-aineet verestä, hepatiitit ja HI-virus?
Ja mitäköhän helvettiä se sulle kuuluu?! :D mutta ihan tiedoks vaan kerta näyttää niin kiinnostavan, niin ei, mulla ei ole mitään tautia.
Mikä helvetin natalia? Ja tiedoksi vaan teille jotka ette varmaan omia lapsia voi saada ja ette ole varmaan miestäkään koskaan saanut, että turha tulla tänne katkeruuksissani kommentoimaan. Olen nimittäin lukenut tapauksia jossa raskaus on selvinnyt vasta ultrassa, ja verikoe näyttänyt negatiivista. Joten tunkekaa ne argumenttinne perseeseenne kun ette mistään mitään tiedä:) hyvät päivänjatkot :)
Katkeruuksissanne* piti kirjoittaa :)
Eiköhän ap kysynyt ihan asiallisen kysymyksen mikä ymmärrettävästi mietityttää, jos kerran kuukautiset noin paljon myöhässä ja kaikki raskaustestit näyttäneet negatiivista. Älä välita ap noista lapsellisista kommenteista :) mutta suosittelen sinulle ehdottomasti että käyt tutkimuksissa mahdollisimman pian, vaikka oman kuntasi terveyskeskuksessa, pitäähän kuukautisten myöhästymiselle löytää joku syy. Olen myös kuullut tapauksia jossa raskaus ei ole näkynyt kun vasta ultrassa, eli se mitä ap sanoi saattaa hyvinkin olla mahdollista. Eli saatat hyvinkin olla raskaana. Mutta suosittelen että menet tutlimuksiin asap!
Jälkiehkäisypillerit tuon todennäköisesti aiheutti. Olen kerran joutunut ottamaan ja kierto meni pitkäksi aikaa sekaisin. Jos et lasta toivo niin kannattaa hankkia ihan kunnon ehkäisy.
Et ole. Testauta sitten myös kaikki sp-tauditkin . Ja hommaa ehkäisy