En oikein ymmärrä. Minut lähetettiin kotiin kesken työpäivän.
En oikein ymmärrä. Olen tällä hetkellä vähän reilu 39 asteen kuumeessa ja minua yskittää jonkun verran. Menin normaalisti tänäaamuna töihin (otin kyllä kivunlievitykseen pari buranaa), ja hetken kuluttua pomoni käski minua menemään kotiin sairastamaan. Olen monesti ennenkin ollut töissä vieläkin pahemmin kipeänä, mutta se ei ole vaikuttanut minun työtehokkuuteeni yhtään. En edes ole sellaisessa työssä, missä joutuu kohtaamaan paljon ihmisiä päivittäin vaan minulla on ainoastaan muutama työkaveri, joiden kanssa olen päivittäin tekemisissä.
Ja mikä oudointa: täysin sama pomo on aiemmin jopa useampaanotteeseen kehunut minua, kun olen tullut kipeänä töihin ja saanut tehtyä sairastavien, kotona makaavien työkavereidenikin työt! Ja sairastamiseni ei koskaan ole vaikuttanut minun työtehooni eikä huonontanut yleistä kuntoani muuten, kuin kipeänä olemisen ajan. Lisäksi pomoni on itsekin ollut kipeänä töissä ja pitänyt sitä vain hyvänä asiana, koska muuten työhommat olisi jäänyt tekemättä ja firmalla mennyt huonosti.
Mikä ihme minun pomoni mielen on saanut muuttumaan? Miten tällainen voi olla edes mahdollista, minusta nimenomaan ei ollut mitään haittaakaan töissä?
Kommentit (24)
Keuhkokuumetta ja sydänlihastulehdusta pukkaa.
Halunnet kaatua saappaat jalassa.
Laita sormi vesilasiin, pidä siellä hetki ja nosta pois. Jos veteen jää kuoppa olet korvaamaton.
Työpaikkojen peppusilmät top 5
1: Selkään puukottajat ja mustamaalaajat. He epärehelliset kieroilijat jotka kiusaavat toisia ja sairastuttavat toiset henkisesti
2: Lusmuilijat ja laiskottelijat, jokaisen saikkupäivänsä periaattesta käyttävät tekosairaat.
3: Aina kiukkuiset tiuskijat ja passiivis aggressiiviset vanhat mulkerot
4: MINULLA ON TYÖMORAALI JA OLET KORVAAMATON UHRAUTUJA, Tulen aina sairaana töihin koska olen suuri sankari ja muita ahkerampi soturi. Köh köh, au au ai.. Sniisk niiiskis niiskin. Pärskis pärskis.. Tässä teille vähän norovirusta ja sarssia.
5: Avuttomat, tyhmät ja mitään osaamattomat kömpelykset, jotka mahdollisesti vielä yrittävät kontrolloida ja ohjeistaa toisia itseään fiksumpia, tajuamatta että roolit ovat toisin päin.
Pomo ei ota riskiä, että delaat sairaana sorvin ääreen. Hän siitä joutuu käräjille ja saa isot sakot työsuojelurikoksesta. Pomo on tainnut olla koulutuksessa tai sitten hänen pomonsa on pitänyt hänelle puhuttelun firman käytännöistä.