Lapsen tekeminen vain naisen (minun) vastuulla?
Lapsenteko alkaa olla ajankohtainen ihan jo iänkin puolesta. Olen halunnut lapsia aina ja nyt on tuntunut jo pitkän aikaa, että on aika.
Myös mies sanojensa mukaan haluaa perheen ja lapsia mahdollisimman nopeasti, mutta miksi ihmeessä hän sysää KAIKEN vastuun yksin minun harteilleni? Miksi hän käyttäytyy kuten käyttäytyy?
Minä seuraan kiertoa, teen ovulaatiotestejä, merkkaan yhteiseen kotikalenteriin tärkeitä päivämääriä meille molemmille tiedoksi. Kiertoni on melko epäsäännöllinen ja siksi kierron seuraaminen ja ennakoiminen on tärkeää.
Mies ei tee mitään. Ei edes seuraa tätä yhteistä kalenteria että tietäisi milloin pitäisi harrastaa seksiä.
Lisäksi hänen libidonsa on täysin olematon, meillä ei ole spontaania seksiä koskaan. Hän ei tee ikinä aloitetta ja minunkin aloitteeni hän jättää huomiotta. Ne harvatkin seksikerrat ovat olleet silloin, kun minä olen havahtunut ovulaatioon ja riitelyn jälkeen saanut hänet mukaan seksiin.
Hän elää työlleen ja aikatauluttaa koko elämänsä vain sen mukaan.
Haluaako hän sittenkään niitä lapsia? Oikeasti? Vai haluaako hän vain ”päästä itse helpolla” ja sysätä minut lapsettomuushoitoihin ilman että olisi edes yritetty kunnolla luonnollisesti, yhdessä? Tuntuu ihan helvetin pahalta. Tämä ei selvästikään ole hänelle yhtään tärkeää. Tai ainakaan niin tärkeää kuin minulle.
Kommentit (42)
Se, että mies sanoo haluavansa lapsia ja käyttäytyy kuitenkin päinvastoin, kertoo omaa karua kieltään.
Jos se mies oikeasti niitä lapsia haluaisi, kyllä se tekisi kaikkensa niitä myös saadakseen. Ja selvästi se ei ole tässä tapauksessa case.
Lisäksi, koskaan kohdalleni ei ole tullut vielä miestä, jota ei seksi kiinnostaisi. Sekä aloitteellisena että aloitteeseen vastaavana osapuolena. Miksi AP haluat olla tuollaisessa melko platonisessa suhteessa ja haaveilla lapsista tämän henkilön kanssa? Teillähän on suuria ongelmia ja haasteita tuossa keskinäisessä suhteessa ilman kolmattakin osapuolta.
Just samaa mieltä.
Aika paksua että se kalenterin seuraaminen muka toimii viimeisenä selityksenä täydelliselle seksittömyydelle. Tolla äijällä on ilmiselviä ongelmia seksuaalisuutensa kanssa. Ei ole normaalia käytöstä olla noin seksuaaliton.
Ja pahinta tässä on, että puolisonsa joutuu kärsimään ja odottamaan ihan turhaan.