Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen tekeminen vain naisen (minun) vastuulla?

Vierailija
12.06.2018 |

Lapsenteko alkaa olla ajankohtainen ihan jo iänkin puolesta. Olen halunnut lapsia aina ja nyt on tuntunut jo pitkän aikaa, että on aika.

Myös mies sanojensa mukaan haluaa perheen ja lapsia mahdollisimman nopeasti, mutta miksi ihmeessä hän sysää KAIKEN vastuun yksin minun harteilleni? Miksi hän käyttäytyy kuten käyttäytyy?

Minä seuraan kiertoa, teen ovulaatiotestejä, merkkaan yhteiseen kotikalenteriin tärkeitä päivämääriä meille molemmille tiedoksi. Kiertoni on melko epäsäännöllinen ja siksi kierron seuraaminen ja ennakoiminen on tärkeää.
Mies ei tee mitään. Ei edes seuraa tätä yhteistä kalenteria että tietäisi milloin pitäisi harrastaa seksiä.
Lisäksi hänen libidonsa on täysin olematon, meillä ei ole spontaania seksiä koskaan. Hän ei tee ikinä aloitetta ja minunkin aloitteeni hän jättää huomiotta. Ne harvatkin seksikerrat ovat olleet silloin, kun minä olen havahtunut ovulaatioon ja riitelyn jälkeen saanut hänet mukaan seksiin.

Hän elää työlleen ja aikatauluttaa koko elämänsä vain sen mukaan.
Haluaako hän sittenkään niitä lapsia? Oikeasti? Vai haluaako hän vain ”päästä itse helpolla” ja sysätä minut lapsettomuushoitoihin ilman että olisi edes yritetty kunnolla luonnollisesti, yhdessä? Tuntuu ihan helvetin pahalta. Tämä ei selvästikään ole hänelle yhtään tärkeää. Tai ainakaan niin tärkeää kuin minulle.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, kuitenkin haluat lapsen hänen kanssa??? Yleensä se "lapsen tekeminen" on se hauska puoli, sitten tulee vielä yövalvomiset jne. Harkitse vielä kerran.

Vierailija
2/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei se mies halua lasta eikä  vastuuta. Luultavasti  tulet maksamaan lapsen kaikki  kulut omasta pussistasi eikä  mies halua osallistua edes lakisääteisen elatuksen verran. Samoin joutunet hoitamaan lapsen 100% yksin.

Mä en edes harkitsis lisääntymistä noin lisääntymishaluttoman miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se mies näkee sut vaan kämppäkaverina ja asumiskulujen puolittajana.HERÄÄ PAHVI!!!!

Vierailija
4/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämäkin on sulle näin iso vinkunan asia, jättäkää lapset suosiolla tekemättä.

Vierailija
5/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tylyä kommentointia. Lapsen tekeminen ei todellakaan ole aina hauskaa. Varsinkaan, jos yritys ei tuota tulosta.

Olisiko niin, ap, että miehelläsi ei ole kovin realistista käsitystä lapsenteosta? Että yksittäinen seksikerta silloin tällöin ei todennäköisesti riitä? On kohtuutonta, että stressi yrittämisestä on yksin sinulla.

Vaikuttaa siltä, ettette ole keskustelleet asioita halki. Miehesi saattaa jollain tasolla haluta lapsen mutta ei ymmärrä, mitä se reaalimaailmassa tarkoittaa kokonaisuudessaan. Kuvauksesi perusteella lapsen hoito jäisi myös paljolti sinun vastuullesi. Tämä on ok, jos olette yhdessä niin sopineet. Mutta miehesi ei voi olettaa sinulta mitään ja itse toimia kuten huvitaa. Puhukaa tarpeistanne.

Tsemppiä yritykseen!

Vierailija
6/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kauhelta tuolleen tekemällä tehdä sitä lasta. Luulin, että se olisi se viimeinen hauska asia kun harrastetaan vaan iloisina seksiä ja mieskin on tyytyväinen kun saa pruikkia kaiken tavaran sisälle.

Vierailija
7/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki mahdollista että tuollainen mies ajatuksen tasolla haaveilee perhe-elämästä kanssasi.

Mutta ihmisillä on toiminnallaan tapana kertoa mitä he oikeasti haluavat. Jos mies ei ole tikkana kalenterisi ja ovispäivinä sinun kimpussa, niin kannattaa toimia sen mukaan, ei sen mukaan miten hän toimintaansa selittelee.

Vierailija
8/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kovin lupaavalta kuulosta. Eikä normaalilta, miehen puolelta.

Sen lapsentekopuuhan pitäisi olla se hauskin puoli tuossa kuviossa. Jos mies ei halua edes sitä tehdä, niin.... Veikkaisin että sanoo sinulle muuta mutta teoillaan sitten näyttää ne todelliset ajatukset. Eli ei oikeasti halua lapsia ja perhettä. Eroa harkitsisin. Kannattaako sun enää tuhlata aikaa jos toiveet tulevaisuuden suhteen on noin erilaiset?

Vierailija
9/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tylyä kommentointia. Lapsen tekeminen ei todellakaan ole aina hauskaa. Varsinkaan, jos yritys ei tuota tulosta.

Olisiko niin, ap, että miehelläsi ei ole kovin realistista käsitystä lapsenteosta? Että yksittäinen seksikerta silloin tällöin ei todennäköisesti riitä? On kohtuutonta, että stressi yrittämisestä on yksin sinulla.

Vaikuttaa siltä, ettette ole keskustelleet asioita halki. Miehesi saattaa jollain tasolla haluta lapsen mutta ei ymmärrä, mitä se reaalimaailmassa tarkoittaa kokonaisuudessaan. Kuvauksesi perusteella lapsen hoito jäisi myös paljolti sinun vastuullesi. Tämä on ok, jos olette yhdessä niin sopineet. Mutta miehesi ei voi olettaa sinulta mitään ja itse toimia kuten huvitaa. Puhukaa tarpeistanne.

Tsemppiä yritykseen!

Ihanko oikeasti tsemppaat yrittäämään lasta miehen kanssa, joka jo tuossa kohtaa jättää prjojektin yksin naisen vastuulle?!

Vierailija
10/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän elää työlleen ja aikatauluttaa koko elämänsä vain sen mukaan...ja tuollaisen miehen kanssa olet yrittämässä lasta? Naiivina kuvittelet, että lapsen tulo muuttaa tilanteen?

Vierailija
11/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä yritykseen!

Realismi on tylyä. 

Vierailija
12/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä tehdä tuohon lapsi kun miestä  ei selvästi innosta koko asia. Etkä vaikuta muutenkaan tyytyväiseltä seksielämäänne, eikä mies tule varmaan olemaan innokkaampi seksiin lapsen saaminen jälkeenkään...

Vierailija
13/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies halua sitä lasta. Kyllähän nuo teot ja valinnat sen jo kertoo.

Lapsenteon ei koskaan pidä olla vain yhden osapuolen vastuulla. Erityisesti jos eletään vakavassa parisuhteessa.

Oma mieheni oli touhussa melkein jopa minua aktiivisempi. Seurasi kalenteria, kyseli ovulaatiosta ja teki aloitteita seksiin selvästi jopa enemmän kuin normaalisti, vaikka ihan tyydyttävän aktiivista seksielämämme muutenkin on.

En ikinä olisi halunnut lasta tuollaisen ap:n kuvaileman hyypiön kanssa.

Vierailija
14/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olet yrittämässä lasta tuohon tilanteeseen?! 

Vierailija
15/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet lapsen omiin itsekäisiin tarpeisiin välittämättä siitä, että tiedän parisuhteenne ei enää kovin pitkää tule kestämään? Luulisi tuon ikäisen naisen pian jo heräävän ettei kukaan voi tuollaisessa suhteessa elää.

Vierailija
16/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta valitettavasti oikeen toimivalta tuo teidän suhte. Seksi ei toimi eikä ilmeisesti keskustelukaan, miten arvelet suhteenne pysyvän koossa kun siihen lisätään vielä lapsen tuoma ylimääräinen väsymys ja tekeminen? Suosittelisin miettimään onko tuolla jatkon mahdollisuutta oli sitten lasta tai ei.

Vierailija
17/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isättömiä lapsia ei saisi tehdä enää yhtään lisää.

Vierailija
18/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehkä haluaa lapsia, mutta ei sinun kanssasi. Näin oli exällänikin. Tykkäsi kovasti lapsista jne. Mutta minä olin vain se välivaihe, se jonka kanssa oltiin koska ei siinä hetkessä ehtinyt parempaakaan hankkia. Lopulta tajusin erota, jolloin exä tietenkin porua väänsi, mutta aiempi käytös oli kyllä kertonut ihan muuta.

Hän ei suostunut yrittämään lasta, ei halunnut edes keskustella omistusasunnosta jne. Eli säästi kaikki elämän tärkeät tapahtumat Siihen Oikeaan Suhteeseen, joka minä en koskaan ollut. Hän sen tiesi, minä en. Itse en edes seurustelisi ihmisen kanssa vuosia, jos ajattelisin ettemme oikein sovi yhteen. Minun exälläni taisi seksi tosin olla se syy, miksi hän oli minun kanssani. Ap:n miehestä en tajua mikä hänellä on, jos seksitkään eivät kiinnosta. Ehkäpä hän on homo, ja pelkää että ihmiset saavat sen selville?

Vierailija
19/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isättömiä lapsia ei saisi tehdä enää yhtään lisää.

No tuolla aloittajan miehen tyylillä varmistetaan ainakin se, ettei tule isättömiä eikä isällisiä lapsia.

Tosi outoa että on olemassa aikuisia ihmisiä, jotka sanojen mukaan haluaa lapsia, mutta ei sitten teoillaan tee yhtään mitään asian eteen.

Vierailija
20/42 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voisi yrittää lasta rennosti ilman paineita ja seuraamista? Johan tuosta stressaamisesta menee seksihalut kokonaan.