Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni nolasi minut

Vierailija
12.06.2018 |

Meillä oli ns ompelukerhomme nyyttärit vähän hienoimmista puitteissa kesän juhlistamiseksi. Lierihattu ja kuoharipullon. Minun piti tuoda emännän pyynnöstä kahvit ja mansikoita kilo ja vaniljakastiketta. Kun kaikki oli koossa emäntä tokaisi että miksi toit noin vähän mansikoita. Meitähän on 12. Ei noi riitä millään. Ai niin Sulkavan on nyt Kitee rahatilanne. Olin aivan pöyristynut ja sanoin että itse pyysit kilon. Olin kuitenkin niin nolona että halusin ulos tekosyynä ostamaan mansikoita lisää. Mansikat kastettiin maitosuklaaseen.Ostin sitten toisen kilon ja makeaa ruokaa oli niin paljon että puolet pantiin aamulla roskiin.

Minulla on ihan tarpeeksi rahaa mutta nyt panen ystävyyden katkolle. Olen muodollisen ystävällinen mutten tee muutamaan vuoteen tapaamisehdotuksia. Olen hänen aikuisen pojan kummi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli ns ompelukerhomme nyyttärit vähän hienoimmista puitteissa kesän juhlistamiseksi. Lierihattu ja kuoharipullon. Minun piti tuoda emännän pyynnöstä kahvit ja mansikoita kilo ja vaniljakastiketta. Kun kaikki oli koossa emäntä tokaisi että miksi toit noin vähän mansikoita. Meitähän on 12. Ei noi riitä millään. Ai niin Sulkavan on nyt Kitee rahatilanne. Olin aivan pöyristynut ja sanoin että itse pyysit kilon. Olin kuitenkin niin nolona että halusin ulos tekosyynä ostamaan mansikoita lisää. Mansikat kastettiin maitosuklaaseen.Ostin sitten toisen kilon ja makeaa ruokaa oli niin paljon että puolet pantiin aamulla roskiin.

Minulla on ihan tarpeeksi rahaa mutta nyt panen ystävyyden katkolle. Olen muodollisen ystävällinen mutten tee muutamaan vuoteen tapaamisehdotuksia. Olen hänen aikuisen pojan kummi.

Selvennätkö tätä vähän?

Vierailija
2/3 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan koittaisit päästä asiasta yli? Hirvee sepustus noin mitättömästä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennätkö tätä vähän?

Veikkaan että sullahan on kiree rahatilanne 😀. Provoksi ihan jees 4/5.