mtv: "Sietämättömän" pahanhajuinen mies aiheutti hätälaskun lomalennolla – pahoinvoivat matkustajat alkoivat oksentaa
Henkilökunta siirsi haisevan asiakkaan koneen wc-tilaan minimoidakseen hajuhaitan.
Se ei kuitenkaan riittänyt, joten lentäjällä ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin tehdä hätälasku Portugaliin.
Kommentit (12)
Minusta tuo kuulostaa pahemman luokan kiusaamiselta. Ei kai nyt kukaan haise niin pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kuulostaa pahemman luokan kiusaamiselta. Ei kai nyt kukaan haise niin pahalle.
Kyllä haisee. Aamun työmatkabussissa tulee usein mies, joka haisee ihan kammottavalle. Vaihdan paikkaa jos vahingossa menen sen lähelle istumaan ja yritän olla hengittämättä sisään. Kerran istui joku nuori mies tätä vastapäätä, ja piti kaulahuivia nenän ja suun edessä ja näin, että melkein kyökkäili. En tiedä mikä se haju on, veikkaan että peseytymättömyys (alapää, p*erse), hengitys, likaiset vaatteet ja tämä kaikki kombinaatio yhdessä. Farkut näyttää niin likaisilta , että pysyisivät ihan itsestään pystyssä. On vielä aika lihava ja huonosti liikkuva, ilmeisesti ei taivu pesulle. Töihin tuo tyyppi ilmeisesti on menossa , että sääliksi käy kyllä työkaverit.
Hyppäisin kyllä lentokoneesta jos sen viereen joutuisin.
Myös haisunäädän puolustuskeino on paha haju, että kyllä se tehokasta on.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen kommentin antaja ei todellakaan tiedä, miltä pahalle haisevat ihmiset haisevat. Minä tiedän, sillä ajoin parikymmentä vuotta taksia. Pahimpien tapausten vuoksi joutui autoa tuulettamaan tuntikausia. Kaikki ikkunat auki ajaminen pakkasella on melko kylmää hommaa pakkasella, mutta pakollista, koska haju on niin kammottava. Kaikkein pahimpien tapausten takia olen joutunut ajamaan tallille pesemään penkit ja verhoilun ja suihkuttelemaan raikastimia, vaikka siis mitään löysiä ei olisi vältämättä ollutkaan. Paskahousutapaukset on sitten taas ihan oma lukunsa ja valitettavasti niitäkin on joutunut kokemaan. Silloin auton sisätilat on pakko pestä totaalisesti.
Korvikkeita (mm Sinol) käyttävät ovat kaikkein kammottavimpia hajupommeja heti paskahousujen jälkeen. Se haju on kertakaikkisen järkyttävä, vaikka muuten spurkut asiakkaina onkin yleensä kohteliaita ja jättävät tippiäkin. Se haju vaan on kertakaikkiaan sietämätön ja loppupäivä meneekin autoa tuulettaessa.
On niitä haisuleita, minun työpaikallakin. Ihmisen nenä tottuu siihen omaan lemuun, ajanoloon ongelma yleensä vaan pahenee. Myös mm. skitsofrenia heikentää hajuaistia. Aina kauhulla odotan tätä lämpimämpää vuodenaikaa, tämä on oikein haisuleiden kukinta-aikaa. Tunnustan, että toisinaan olen laittanut vähän enemmän hajuvettä suojautuakseni ympärillä lemuavilta ihmisiltä - vaikka eihän sekään ole yhtään huomaavaista muita kohtaan.
Kyllähän sen hajun on täytynyt olla järkyttävä, jos ihmisen hajun takia on pakko ollut laskeutua. Mahtaako ylimääräisestä laskeutumisesta tulla kyseiselle haisuliinille kustannuksia? Eipä taida missään säännöissä olla hajusta mitään mainintoja.
Onkohan tuossa ylettömässä haisemisessa joku seksuaalinen huomiontarve tai fetissi taustalla?
Ihmetyttää kyllä oikeasti, jos kyseessä on ollut ihan asiallisen näköinen ja oloinen ihminen. Tottakai jotkut puliukot ja muut vastaavat voi haista ihan kertakaikkisen järkyttävälle (vaikka ei oliskaan pa*kat housuissa tms.), mutta sen näkee myös ulospäin, ettei hygienia ole kunnossa. Harvemmin kai tuollaiset kuitenkaan lentokoneisiin päätyy...
Kyllä ne voi olla ihan tavallisen näköisiä ihmisiä, ei tarvitse näyttää pultsarilta tai muutenkaan oudolta. Usein tietty vähän homssuisia eikä sillai fiinejä.
On täytynyt olla ukon harvinaisen pahan hajuinen. Usein olen käväkseni huomannut lentokentällä, että koneeseen on tulossa vähän pahan hajuinen ihminen, mutta jotenkin lentokoneessa eivät niin haise nämä haisulit, eivätkä parfyymilla läträäjätkään.
Oliko kukaan teistä kyseisellä lennolla?