Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sama vakipano jo neljättä vuotta

Vierailija
11.06.2018 |

mies siis naimisissa, itse sinkkuna tällä hetkellä. Mies käy mun luona harrastamassa seksiä noin kerran kuukaudessa. Mutta aina se on yhtä hyvää. Onko muilla tällaista vakipanoja?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tapaatte.

Vierailija
22/32 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ajatus, joka minulle tästä aloituksesta herää, on so what. Mitä haet tällä aloituksella? Luuletko, että jota kuta kiinnostaa jonkun toisen seksijärjestelyt? Himpan kyllä pidän aloittajaa yksinkertaisena wtnä. Ammattilaiset osaa pitää asiansa omana tietonaan, mutta ilmeisesti tämä itse ei kumminkaan ole sinut asian kanssa. Todennäköisesti tulee pian hermo pettämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ajatus, joka minulle tästä aloituksesta herää, on so what. Mitä haet tällä aloituksella? Luuletko, että jota kuta kiinnostaa jonkun toisen seksijärjestelyt? Himpan kyllä pidän aloittajaa yksinkertaisena wtnä. Ammattilaiset osaa pitää asiansa omana tietonaan, mutta ilmeisesti tämä itse ei kumminkaan ole sinut asian kanssa. Todennäköisesti tulee pian hermo pettämään.

Minua kyllä kiinnostaa tietää, kuinka yleistä tämä onkaan. 

Vierailija
24/32 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ainahan näitä sivusuhteita pitäviä on ollut niin miehissä kuin naisissakin. Kaikki tietää muttei kukaan halua keikuttaa venettä.

Vierailija
25/32 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tää kovin yleistä ole, muutamat samat tyypit täällä jauhaa samoilla teeseillä. Oma subjektiivinen kuva on että pettäjämiehiä ei vallan kauheasti ole, mun työ/lapsuuskavereista tiedän yhden pettäneen ja erohan siitä tuli. Pettäjä-eipettäjä suhde on tällöin noin 1/30.

Vierailija
26/32 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24-sivustolla on aika paljon varattuja miehiä etsimässä vakipanoa. Ainakin yritystä on kovasti. 

Vierailija
27/32 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ikävä kyllä on. Itse sain vasta eroni jälkeen tietää että miehellä ollut vakipano vuosien takaa koko ajan ja nolointa on että tää nainen on vielä pomoni ystävä. Oli elämäni suurin järkytys. En olisi ikinä uskonut miehestäni mutta olin vaan tosi tyhmä. Ei se naimisissa oleminen tee miehestä uskollista valitettavasti. Kun asia paljastui niin mies selitti että minun syyni koska olen niin ruma.

Vierailija
28/32 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemistani perheenisistä kaksi pettää. Toisella on kolme lasta joista pienin on vauva. Mies pettää ihan koko ajan naista. Poistin molemmat facebookista kavereistani koska se on niin kuvottavaa, mies vielä on facessa kaveri kaikkien niiden hoitojensa kanssa. Moni tietää mutta ei toki käräytä miestä. Kovasti säälin naista.

Toinen tuntemani perheensisä pettää koska naisensa on aika pirttihirmu ja ei halua seksiä. Sen jotenkin vielä ymmärtää mutta ihmettelen mikseivät vaan eroa.

Vierailija
29/32 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemistani perheenisistä kaksi pettää. Toisella on kolme lasta joista pienin on vauva. Mies pettää ihan koko ajan naista. Poistin molemmat facebookista kavereistani koska se on niin kuvottavaa, mies vielä on facessa kaveri kaikkien niiden hoitojensa kanssa. Moni tietää mutta ei toki käräytä miestä. Kovasti säälin naista.

Toinen tuntemani perheensisä pettää koska naisensa on aika pirttihirmu ja ei halua seksiä. Sen jotenkin vielä ymmärtää mutta ihmettelen mikseivät vaan eroa.

kun naimisiin pääset ja lapsia tulee niin petät itsekin

Vierailija
30/32 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa ja lapsiakin on. En pettänyt, suhde kaatui muihin ongelmiin. Ihmetyttää vaan oikeesti toi miesten tyyli että helposti petetään ja miesporukka vielä suojelee toisiaan kun kaikki pettää. Oon varmaan vanhanaikainen mutta mun mielestä voi pysyä sinkkuna jos ei yks puoliso riitä.

Vierailija
31/32 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että naisetkin pettää. Mutta ei varmaan ihan niin usein ainakaan jos on pieniä lapsia. Vai mummolassako ne on kun äiti juoksee vieraissa?

Vierailija
32/32 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 5-kymppinen nainen ja bileissä vuosien varrella nähnyt vaikka mitä. Ja kuullut vaikka mitä ehdotuksia. Kyllä ne keski-ikäiset miehet ja naiset pettävät.

Nähnyt kuinka ravintolassa pienten lasten isä poistuu työkaverin kanssa vessaan ja sieltä tullaan posket punoittaen. Nähnyt kuinka juhlissa suudellaan intohimoisesti. Yllättänyt työkaverit kähmimässä toisiaan toisen työhuoneessa. Mua itseäni on pyydetty juhlissa vessaan ja hotelliin useammin kuin kerran.

Sen lisäksi tulee kaikki se, mitä en ole nähnyt.