Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko suunnilleen kaikki humanistisissa tiedekunnissa opiskelevat vihervasemmistolaisia ja kauppakorkeassa ja oikeustieteellisessä opiskelevat kokoomuslaisia?

Vierailija
11.06.2018 |

Miten on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulen että prosenttiosuudet jotain 90% kokoomus (tai kepu) jos puhutaan kauppiksesta ja oikiksesta ja 90% vihervasemmisto jos puhutaan humanistisista aloista.

Vierailija
2/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen humanisti. Aina äänestänyt kokoomusta ja arvomaailmani on isänmaallis- uskonnollis- konservatiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakorkeasta ja oikeustieteellisestä en osaa sanoa, mutta humanistien joukossa saattaa olla hyvinkin paljon vaihtelua poliittisen suuntautumisen suhteen. Ota huomioon, että humanistisessa tiedekunnassa opetetaan hyvin monenlaisia aineita (myös mm. kieliä ja historiaa), ja lisäksi porukassa on paljon sellaisiakin, joita ei politiikka kiinnosta. 

Vierailija
4/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isänmaallinen äänestäisi kokoomusta? Kokoomuksen maahanmuuttopoliittinen linja on sama kuin vihreillä. Se ei ole isänmaaallista.

Vierailija
5/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen humanistipersu. Inhoan Kokoomusta, ja realiteettien taju estää äänestämästä vihreitä tai vassareita, vaikka joskus mieli tekisi.

Vierailija
6/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
7/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako olla puoluetta, jossa ei olisi mukanba, ainakin yksi oikeustieteellisessä opiskellut, ehkä jopa valmistunutkin sieltä? Humanistisissa tiedekunnissa taas on niin monta vaihtoehtoa, mitä opiskella, että luulisin sieltäkin löytyvän kaikkien puolueiden kannattajia. Äkkiseltään luulisin, että kauppatieteiden puolelta löytyisi eniten oikeistolaisia arvoja, kuten kokkareita kannattavia.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä