Herranjumala apua äkkiä! Teini sotki hiusvärillä itsensä ja kylppärin, millä tuon sotkun saa pois?!
Ns. suoraväri joka ilmeiesti tarttuu kuin tauti. Koko suihkunurkka on pinkki ja samoin tytön selkä, peffa, rinta.. Tyttö itkee ja kiroilee ja itse en osaa päättää, itkenkö vai nauranko..
Antakaapa vinkkejä millä tuo mömmö lähtee ihosta ja seinistä?!
Kommentit (36)
Ai saakeli tulee mieleen , kun itse 10v sitten avioeron jälkeen päätin värjätä suoravärillä, sillä tavallisisissa kestoväreissä ei ollut tarpeeksi voimakasta violettia. Se oli ensimmäinen suoravärini enkä todellakaan tiennyt, että se tarraa kiinni tiukemmin kuin normaalit hiusvärit. Kaiken lisäksi olin vetänyt viskiä ennen värjäystä ... Ei hyvä. Ei hyvä idea yhtään.
Mnulla oli tietenkin hanskat, mutta en tajunnut että koko kroppa olisi pitänyt kääriä elmukelmuun ! Suihkun jälkeen peilistä katsoi violetti nainen, olin värissä persettä myöten. Oikeasti.
Hankasin ihoni lähes puhki pesusienen karkealla puolella ja saippualla, mutta saanut kaikkea pois millään . Aamulla hain kloriittia lähikaupasta huppari silmillä , hankasin suihkun seiniä kädet kipeinä ja harkitsin itsenkin upottamista siihen kloriittiin! Minulla oli violetit posket, violetit korvat ja violetit kulmakarvat. Liloja raitoja rinnoissa ja vatsassa. Ja loput ihosta vereslihalla sen jynssäämisen vuoksi.
Oli vielä kesäkuu, mekkokelit... ja minä smurffina !
Mitä ihmeen suoraväriä se on sutannut? Itse käytin L'orealin sitä pahinta eli punaista ja ei tahraakaan koko pesuhuoneessa. iholtakin se lähti ihan vaan huuhtelemalla.
Kaikenlaisin porsaita sitä onkin! Pistä tyttö kuuraamaan sotkunsa kylppäristä. Itse kulkekoon pinkkinä ja sanktioksi laitat tekemään kuukaudeksi kotitöitä + että kylille ei mennä riekkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen suoraväriä se on sutannut? Itse käytin L'orealin sitä pahinta eli punaista ja ei tahraakaan koko pesuhuoneessa. iholtakin se lähti ihan vaan huuhtelemalla.
Tuo on joku Colour Mask!
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millä lähtee, kun meillä poikia.
Piristi kummasti kun tuskailen omien teinejen kanssa.
Juuri tänään pesin lattian, kun täynnä läikkiä cokiksesta ja teini tuli märkänä suihkusta ja kasteli laminaatin, kun ei ollut mattoja.
Kuivasin sitten käsipyyhkeellä niitä märkiä lattioita.
Teineissä on parasta se että kohta ne saa sotkea omaa kotiansa.
Toivottavasti kukaan naisparka ei ota tuommosta äitinsä passaamaa ukokseen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millä lähtee, kun meillä poikia.
Piristi kummasti kun tuskailen omien teinejen kanssa.
Juuri tänään pesin lattian, kun täynnä läikkiä cokiksesta ja teini tuli märkänä suihkusta ja kasteli laminaatin, kun ei ollut mattoja.
Kuivasin sitten käsipyyhkeellä niitä märkiä lattioita.
Teineissä on parasta se että kohta ne saa sotkea omaa kotiansa.
Teini-ikä on keksitty siksi, ettei vanhempia ahdista niin paljon kun ne muuttaa omilleen.
t: Syvällinen ajattelija
Mikä tahansa ihovoide auttaa, pesu välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli tulee mieleen , kun itse 10v sitten avioeron jälkeen päätin värjätä suoravärillä, sillä tavallisisissa kestoväreissä ei ollut tarpeeksi voimakasta violettia. Se oli ensimmäinen suoravärini enkä todellakaan tiennyt, että se tarraa kiinni tiukemmin kuin normaalit hiusvärit. Kaiken lisäksi olin vetänyt viskiä ennen värjäystä ... Ei hyvä. Ei hyvä idea yhtään.
Mnulla oli tietenkin hanskat, mutta en tajunnut että koko kroppa olisi pitänyt kääriä elmukelmuun ! Suihkun jälkeen peilistä katsoi violetti nainen, olin värissä persettä myöten. Oikeasti.
Hankasin ihoni lähes puhki pesusienen karkealla puolella ja saippualla, mutta saanut kaikkea pois millään . Aamulla hain kloriittia lähikaupasta huppari silmillä , hankasin suihkun seiniä kädet kipeinä ja harkitsin itsenkin upottamista siihen kloriittiin! Minulla oli violetit posket, violetit korvat ja violetit kulmakarvat. Liloja raitoja rinnoissa ja vatsassa. Ja loput ihosta vereslihalla sen jynssäämisen vuoksi.
Oli vielä kesäkuu, mekkokelit... ja minä smurffina !
Arvaapas mistä seiskakommentin kirjoittanut tietää, että öljyllä lähtee se mikä lähtee... Enkä ollut edes kännissä :').
T. 7
Seuraavaan kertaan menessä opeta miten ne hiukset värjätään tai maksakaa ammattilaiselle
Minulla on juuri nyt lapaluiden välissä iso sininen laikku, enkä pysty edes yrittämään sen poistamista kun kädet ei taivu siihen kohtaan ! :D Onneksi se lähtee ajan kanssa , toistaiseksi käytän vain toppeja jotka eivät paljasta selkää.
Iholle rasvaa vaikuttamaan, kylppäristä pöntönpesuaineella(oliko Rapid tms) ja rajulla hankaamisella.
Kaikki väri ei välttämättä lähde heti, vaan kulumalla. Sekä iholta että kylppärin pinnoilta.
Tyttäreni onnistui sotkemaan kaikki paikat sinisellä suoravärillä monen vuoden ajan.
Kynsilakan poistoaine toimii yleensä aika hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Kaakeleiden saumoista väri ei välttämättä lähde, eli ei paljon naurattais.
Ihan totta, mulla tipahti köntsä sinistä hiusväriä kylpyhuoneen lattialle monta vuotta sitten ja vieläkin saumat siitä kohtaa sinertävän vihreät.
Ap:lle, olen huomannut että suoravärit lähtevät sekä iholta ETTÄ pinnoilta parhaiten kuorinta-aineella! Usko tai älä, saippua ei tehnyt mitään kun onnistuin värjäämään lavuaarin vihreäksi, mutta kuorinta-aineella lähti samantien.
Iholle voi kokeilla puhdistusvoidetta ( esim. Nivea cleansing milk).
Lattioille yms. olen käyttänyt ihan kynsilakan poistoainetta ( öljypitoista) ja lisäksi jotain siivousainetta.
Kannattaa värjätessä laittaa iholle vaseliinia ( Vitalis) tai esim. kookosöljyä / "voidetta".
Ihosta lähtee saippualla ja kynsiharjalla jynssäämällä, voi kokeilla myös ensin liottaa öljyssä ja sitten jynssätä.
Millä tumman hiusvärin saisi maalatusta kylppärin seinästä pois? En saanut edes tuoreena pois mun yleispuhdisusaineella