Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herranjumala apua äkkiä! Teini sotki hiusvärillä itsensä ja kylppärin, millä tuon sotkun saa pois?!

Vierailija
11.06.2018 |

Ns. suoraväri joka ilmeiesti tarttuu kuin tauti. Koko suihkunurkka on pinkki ja samoin tytön selkä, peffa, rinta.. Tyttö itkee ja kiroilee ja itse en osaa päättää, itkenkö vai nauranko..

Antakaapa vinkkejä millä tuo mömmö lähtee ihosta ja seinistä?!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tumman hiusvärin saisi maalatusta kylppärin seinästä pois? En saanut edes tuoreena pois mun yleispuhdisusaineella

Vierailija
22/36 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli tulee mieleen , kun itse 10v sitten avioeron  jälkeen päätin  värjätä suoravärillä,  sillä  tavallisisissa kestoväreissä ei ollut tarpeeksi voimakasta violettia. Se oli ensimmäinen suoravärini enkä todellakaan tiennyt, että se tarraa kiinni tiukemmin kuin normaalit hiusvärit.  Kaiken lisäksi olin vetänyt viskiä ennen värjäystä ... Ei hyvä. Ei  hyvä  idea yhtään.

Mnulla oli tietenkin  hanskat, mutta en tajunnut että koko kroppa olisi pitänyt kääriä elmukelmuun !  Suihkun jälkeen peilistä katsoi violetti nainen, olin värissä persettä myöten. Oikeasti.

Hankasin  ihoni lähes puhki pesusienen karkealla puolella ja saippualla, mutta saanut kaikkea pois millään .  Aamulla  hain kloriittia lähikaupasta  huppari silmillä , hankasin  suihkun seiniä kädet kipeinä ja harkitsin itsenkin  upottamista siihen kloriittiin!  Minulla oli violetit  posket, violetit korvat ja violetit kulmakarvat. Liloja raitoja  rinnoissa ja vatsassa.  Ja loput ihosta vereslihalla sen jynssäämisen vuoksi.

Oli vielä kesäkuu, mekkokelit... ja minä smurffina  !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen suoraväriä se on sutannut? Itse käytin L'orealin sitä pahinta eli punaista ja ei tahraakaan koko pesuhuoneessa. iholtakin se lähti ihan vaan huuhtelemalla.

Vierailija
24/36 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisin porsaita sitä onkin! Pistä tyttö kuuraamaan sotkunsa kylppäristä. Itse kulkekoon pinkkinä ja sanktioksi laitat tekemään kuukaudeksi kotitöitä + että kylille ei mennä riekkumaan.

Vierailija
25/36 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen suoraväriä se on sutannut? Itse käytin L'orealin sitä pahinta eli punaista ja ei tahraakaan koko pesuhuoneessa. iholtakin se lähti ihan vaan huuhtelemalla.

Tuo on joku Colour Mask!

Aloittaja

Vierailija
26/36 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millä lähtee, kun meillä poikia.

Piristi kummasti kun tuskailen omien teinejen kanssa.

Juuri tänään pesin lattian, kun täynnä läikkiä cokiksesta ja teini tuli märkänä suihkusta ja kasteli laminaatin, kun ei ollut mattoja.

Kuivasin sitten käsipyyhkeellä niitä märkiä lattioita.

Teineissä on parasta se että kohta ne saa sotkea omaa kotiansa.

Toivottavasti kukaan naisparka ei ota tuommosta äitinsä passaamaa ukokseen.

Vierailija
27/36 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millä lähtee, kun meillä poikia.

Piristi kummasti kun tuskailen omien teinejen kanssa.

Juuri tänään pesin lattian, kun täynnä läikkiä cokiksesta ja teini tuli märkänä suihkusta ja kasteli laminaatin, kun ei ollut mattoja.

Kuivasin sitten käsipyyhkeellä niitä märkiä lattioita.

Teineissä on parasta se että kohta ne saa sotkea omaa kotiansa.

Teini-ikä on keksitty siksi, ettei vanhempia ahdista niin paljon kun ne muuttaa omilleen.

t: Syvällinen ajattelija

Vierailija
28/36 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa ihovoide auttaa, pesu välillä.

Vierailija
29/36 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli tulee mieleen , kun itse 10v sitten avioeron  jälkeen päätin  värjätä suoravärillä,  sillä  tavallisisissa kestoväreissä ei ollut tarpeeksi voimakasta violettia. Se oli ensimmäinen suoravärini enkä todellakaan tiennyt, että se tarraa kiinni tiukemmin kuin normaalit hiusvärit.  Kaiken lisäksi olin vetänyt viskiä ennen värjäystä ... Ei hyvä. Ei  hyvä  idea yhtään.

Mnulla oli tietenkin  hanskat, mutta en tajunnut että koko kroppa olisi pitänyt kääriä elmukelmuun !  Suihkun jälkeen peilistä katsoi violetti nainen, olin värissä persettä myöten. Oikeasti.

Hankasin  ihoni lähes puhki pesusienen karkealla puolella ja saippualla, mutta saanut kaikkea pois millään .  Aamulla  hain kloriittia lähikaupasta  huppari silmillä , hankasin  suihkun seiniä kädet kipeinä ja harkitsin itsenkin  upottamista siihen kloriittiin!  Minulla oli violetit  posket, violetit korvat ja violetit kulmakarvat. Liloja raitoja  rinnoissa ja vatsassa.  Ja loput ihosta vereslihalla sen jynssäämisen vuoksi.

Oli vielä kesäkuu, mekkokelit... ja minä smurffina  !

Arvaapas mistä seiskakommentin kirjoittanut tietää, että öljyllä lähtee se mikä lähtee... Enkä ollut edes kännissä :').

T. 7

Vierailija
30/36 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaan kertaan menessä opeta miten ne hiukset värjätään tai maksakaa ammattilaiselle

Vierailija
31/36 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri nyt lapaluiden välissä iso sininen laikku, enkä pysty edes yrittämään sen poistamista kun kädet ei taivu siihen kohtaan ! :D  Onneksi se lähtee ajan kanssa ,  toistaiseksi käytän vain toppeja jotka eivät paljasta selkää.  

Vierailija
32/36 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iholle rasvaa vaikuttamaan, kylppäristä pöntönpesuaineella(oliko Rapid tms) ja rajulla hankaamisella.

Kaikki väri ei välttämättä lähde heti, vaan kulumalla. Sekä iholta että kylppärin pinnoilta.

Tyttäreni onnistui sotkemaan kaikki paikat sinisellä suoravärillä monen vuoden ajan.

Vierailija
33/36 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakan poistoaine toimii yleensä aika hyvin...

Vierailija
34/36 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaakeleiden saumoista väri ei välttämättä lähde, eli ei paljon naurattais.

Ihan totta, mulla tipahti köntsä sinistä hiusväriä kylpyhuoneen lattialle monta vuotta sitten ja vieläkin saumat siitä kohtaa sinertävän vihreät.

Ap:lle, olen huomannut että suoravärit lähtevät sekä iholta ETTÄ pinnoilta parhaiten kuorinta-aineella! Usko tai älä, saippua ei tehnyt mitään kun onnistuin värjäämään lavuaarin vihreäksi, mutta kuorinta-aineella lähti samantien.

Vierailija
35/36 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iholle voi kokeilla puhdistusvoidetta ( esim. Nivea cleansing milk).

Lattioille yms. olen käyttänyt ihan kynsilakan poistoainetta ( öljypitoista) ja lisäksi jotain siivousainetta.

Kannattaa värjätessä laittaa iholle vaseliinia ( Vitalis) tai esim. kookosöljyä / "voidetta".

Vierailija
36/36 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosta lähtee saippualla ja kynsiharjalla jynssäämällä, voi kokeilla myös ensin liottaa öljyssä ja sitten jynssätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi