Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaatko kaunistautua ennen miehen kotiintuloa?

Vierailija
26.04.2006 |

Jos olet kotona ennen miehen tuloa (pääset vaikka aiemmin töistä tai olet muuten kotona), vaihdatko yllesi vähän paremmat vaatteet ja korjailetko meikkiä ym ennen miehen tuloa?

Minä kyllä. Aina. Ja tuoksun hyvälle. Ja pesen hampaat.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian neljän lapsen äitinä,mä olen sanaton,itse olen niinkuin miehenikin oma itsensä joka päivä,ei kenenkään tarvii arki päivänä laittautua jos se ei itsestä tunnu hyvältä.....

Vierailija
62/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että useimmiten nukun kun mies tulee.

Mutta sitten kun mies tulee päivällä (hän on lähtenyt töihin joskus yöllä n. klo3-4) ja minä olen kotona, niin mies arvostaa eniten sitä että ruoka on valmiina ja syötyään saa mennä nukkumaan. Hänelle on ihan sama miltä näytän siinä vaiheessa. Tärkeintä on kuullema etten ala tuollaisessa tilanteessa kinuamaan häntä vaikka kauppareissulle.

Sitä hän ei jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamuisin suihkussa ja laitan puhtaat vaatteet töihin lähtiessäni. Työpäivän aikana en niin kovasti likaannu että pitäisi alkaa puunata, hametta laittaa ja hajuvettä suihkutella (?), jos satun olemaan kotona ennen kuin mies. Pikemminkin heitän kaikki vaatteet veks, mua ahdistaa " viralliset vaatteet" kotosalla. :)

Ja oikein hyvin ja ihanasti tämä parisuhde toimii ihan normaalia hygieniaa noudattaen.

Vierailija
64/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun töissä käyttämään housupukua ja jakkua yms. Kotona me molemmat vaihdamme mukaviin vaatteisiin. Käymme juoksulenkillä yhdessä ja sisälle tultua olemme yleensä aina alasti, joskus pikkarit ja/tai sukat jalassa.

Mieheni mielestä olen parhaimmillani alasti, pilde märkänä, estottomana ja halukkaana enkä tukka laitettuna kankeat farkut jalassa essu päällä. Ehkäpä se on jonkun fantasia :D

Vierailija
65/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä joudun töissä käyttämään housupukua ja jakkua yms. Kotona me molemmat vaihdamme mukaviin vaatteisiin. Käymme juoksulenkillä yhdessä ja sisälle tultua olemme yleensä aina alasti, joskus pikkarit ja/tai sukat jalassa.

Mieheni mielestä olen parhaimmillani alasti, pilde märkänä, estottomana ja halukkaana enkä tukka laitettuna kankeat farkut jalassa essu päällä. Ehkäpä se on jonkun fantasia :D

Vierailija
66/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole. Mutta jos tulee, on päätetty että mies on kotona.

Vierailija
67/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköiseksi laittaudun, kun lähden/lähdemme ulos. Miehelle on yhdentekevää laittaudunko vai en, saan huomionosoituksia ja rakkaudentunnustuksia milloin vaan.

Vierailija
68/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta siitä olenko töissä vai kotona lasten kanssa, käyn joka aamu suihkussa ja teen perusmeikin itselleni + fiksaan hiukset. Ja laitan pikkuisen jotain tuoksua :)

Mies tulee yleensä töistä sitten kun tulee, joten en sinällään enää tsekkaa olemustani häntä varten, koska siinä menisi hermot kun toinen tulee koska sattuu :D

Ja harvoin olen verkkareissa kotona, mieluummin " kotifarkut" jalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän