Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaatko kaunistautua ennen miehen kotiintuloa?

Vierailija
26.04.2006 |

Jos olet kotona ennen miehen tuloa (pääset vaikka aiemmin töistä tai olet muuten kotona), vaihdatko yllesi vähän paremmat vaatteet ja korjailetko meikkiä ym ennen miehen tuloa?

Minä kyllä. Aina. Ja tuoksun hyvälle. Ja pesen hampaat.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kuolaan unissani. Ei se miestä haittaa. Enkä minä laittaudu siksi etten muuten kelpaisi. Kelpaan kyllä! Mutta haluan edelleen (kuten alkuaikoinakin) olla miehen silmissä mahdollisimman makoisa :). Hänkin pitää itsensä puhtaana ja hyvännäköisenä, koska tykkää olla silmänruokana minulle :). Haluamme siis molemmat ilahduttaa toisiamme :) .

Vierailija
22/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluan laittautua se on tehtävä kodin ulkopuolella:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaudutko sitten kotona miehen iloksi?

Vierailija
24/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tälläydyn kun lähdemme esim. yhdessä ulos, jolloin hän voi sitten olla " ylpeä" minusta jos tulee tuttuja vastaan.

Vierailija
25/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies tulee kotiin, ensiksi hali + pusi, sitten laittamaan ruokaa pöytään. Ihan peruskaava meillä :) Niin, ja minä en laita ruokaa jokapäivä, mies laittaa yhtä usein kuin minäkin.

Vierailija
26/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruoka odottaa valmiina ;)

Vierailija
27/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensäkin ilman meikkiä, koska mulla on hyvä iho ja selkeät piirteet. Meikkaan vaan, jos on jotkut juhlat tai lähdetään baariin tms..on muuten tosi kaunis olo sitten kun lähtee ulos kun ei yleensä meikkaa! Osaan meikata hyvin, koska olen teatterissa joutunut sitä paljon tekemään..

Mun mielestä kotona ihan peruspuhtaus riittää..

Vierailija
28/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin. Kotiin kun tulen vaihdan verkkarit jalkaan... yleensä mies on kotona jo ennen minua.

Vierailija
29/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee hyvä mieli.

Mutta illalla ennen miehen kotiintuloa kyllä korjailen meikkiä ja käyn suihkussa ja laitan tuoksua ihan miestäni ilahduttaakseni :) .

ap

Vierailija
30/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(enkä tarkoita pelkkää meikkaamista vaan suihkua, nättejä vaatteita ym) miestä " varten" -

uskotko että mies halisi ja pusisi enemmän, jos näyttäisit

Vierailija
31/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi haliakin, vaan entäs sitten? :D

Vierailija
32/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(enkä tarkoita pelkkää meikkaamista vaan suihkua, nättejä vaatteita ym) miestä " varten" -

uskotko että mies halisi ja pusisi enemmän, jos näyttäisit ja maistuisit ja tuoksuisit paremmalta? Oletko itse mieluummin lähellä hyvännäköistä ja -tuoksuista miestä kuin epäsiistiä lökäpöksyä?

Vierailija
33/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä ehostuksesta.

Vierailija
34/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie 10 minuuttia hieman ehostautua, suihkauttaa hajuvettä ja vaihtaa siistit vaatteet. En nyt halua syyllistää ketään, mutta kai te nyt jotain muuta sitten teette miehenne miellyttämiseksi? (Ja ei, en laske tähän seksiä nyt, koska seksi kuuluu muutenkin hyvinvoivan parisuhteen perustarpeisiin)

(ei ap)

Vierailija
35/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

uskotko että mies halisi ja pusisi enemmän, jos näyttäisit ja maistuisit ja tuoksuisit paremmalta? Oletko itse mieluummin lähellä hyvännäköistä ja -tuoksuista miestä kuin epäsiistiä lökäpöksyä?

En kyllä haise pahalle, käyn normaalisti suihkussa mutten miestä varten. Sanomasi tietysti periaatteessa pitää paikkansa, vaan ihan se ja sama onko mies lähellä vai ei. evvk

*sama

Vierailija
36/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miehillä vastaava " velvollisuus" vaimojaan kohtaan?

Vierailija
37/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä näyttää miehen silmissä. Ei ihme että parisuhteet voi huonosti.

Vierailija
38/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies tekee ahkerasti töitä tämän perheen eteen. Huolehdin siitä, että koti on siisti ja ruoka valmis kun mies tulee töistä kotiin. Tykkään myös meikata jne, tekisin sitä vaikkei miestä olisikaan. Mutta täytyy myöntää, että aivan varmasti meikkaan myös mieheni vuoksi. Kyllä minäkin tykkään jos hän laittaa vaikka jotain partavettä mistä tykkään jne. =)

Vierailija
39/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta laittautuminen ei ole mikään velvollisuus vaan - hmm.. rakkaudenosoitus. Luulen että kaikki haluavat näyttää hyvälle suhteen alkuaikoina, eikös vaan? Miksi sen pitäisi hiipua, kun ollaan yhdessä pitempään? Minä ainakin haluan pyyteettömästi ilahduttaa miestä eri tavoin, tämä vain yksi tapa. En odota vastapalvelusta- mutta kas kummaa, pyyteettömään huomioimiseen saa myös vastakaikua :). Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...

Vierailija
40/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja millään muulla ei ole väliä.... ei minua todellakaan voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä mies on ulkonäöstäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä