Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaatko kaunistautua ennen miehen kotiintuloa?

Vierailija
26.04.2006 |

Jos olet kotona ennen miehen tuloa (pääset vaikka aiemmin töistä tai olet muuten kotona), vaihdatko yllesi vähän paremmat vaatteet ja korjailetko meikkiä ym ennen miehen tuloa?

Minä kyllä. Aina. Ja tuoksun hyvälle. Ja pesen hampaat.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika menee ihan siinä, että laittaa perheelle ruokaa tulemaan tai hakee lasta hoidosta tai leikkii lapsen kanssa. Ei paljon kyllä omaa ulkonäköään tai parisuhteen hoitoa ehdi tavallisena arkipäivänä hoitaa.

Iso juttu on jo se, jos toinen on ehtinyt lapsen hakemisen lisäksi laittaa jonkin pakollisen kotityön alulle. Ei tarvitse itse aloittaa kaikkea nollasta.

Vierailija
42/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhde voi olla kovin hehkeä, jos ei yhtään ole valmis panostamaan omaan ulkonäköön toisen iloksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee ihan näistä arkipäivän asioista kuten toisen ilahduttamisesta pikku asioilla tavallisena päivänä- vaikka sitten sillä että laittautuu nätiksi.

Vierailija
44/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten kyllä, kun hän on kotona ja voi olla lasten kanssa sen aikaa, kun mamma puunaa ;).

Vierailija
45/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanomasi tietysti periaatteessa pitää paikkansa, vaan ihan se ja sama onko mies lähellä vai ei. evvk

*sama

Vierailija
46/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen koko päivän kauniisti laitettu :D

Vierailija
47/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika järkyttynyt siitä, miten harva hoitaa parisuhdettaan tällä tavalla.

Kyllä minä haluan näyttää tosi hyvälle mieheni silmissä ;) . Ja hän minun.

Vierailija
48/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama miltä näytän tai mies näyttää. Rakastan häntä silti.

uskotko että mies halisi ja pusisi enemmän, jos näyttäisit ja maistuisit ja tuoksuisit paremmalta? Oletko itse mieluummin lähellä hyvännäköistä ja -tuoksuista miestä kuin epäsiistiä lökäpöksyä?

[/quote]

Vierailija
49/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sama

Vierailija
50/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pph ammatiltani joten minulla on usein hoitolapset vielä kun mies tulee kotiin ja ei tulisi mieleenkään mennä meikkaamaan/laittautumaan miestäni varten kun itse olen hoitolasten kanssa ulkona... tuulessa ja tuiskussa. Työtäni ja myös itseäni varten pidän luonnollisesti itseni puhtaana ja siistinä mutta luulen ettei monetkaan lasten vanhemmat välttämättä tykkäis siitä että hoitotäti on ittensä niin fiiniksi laittanut ettei voi edes hiekkaisiin saatika sitten kuraisiin lapsiin koskea puhumattakaan nyt vuotavan nenän niistämisestä. eikä meidän suhde (olemme naimisissa) ole missään nimessä ainakaan kärsinyt siitä etten meikkaa tai laita ykkösiä päälle. osaamme etsiä ne ihanuudet ja toistemme miellyttämiset monella muullakin tapaa...ei noin pinnallisilla asioilla.=)

Vierailija
51/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meillä ollaan kaikki kotosalla ihan lököverkkareissa, tuntuis mustakin hassulta jos tuo ukko rupeis vaihtaa parempia vaatteita päälle vaan sen takia että mä tuun kotiin töistä. ja pitäiskö mun vielä ruveta meikkaamaan yms. kun mies tulee kotiin töistä iltavuorosta, eli siinä puol kahdentoista aikaan yöllä? suihkussa käyn päivittäin ja pesen hampaat kahteen kertaan, mutta vaan sen takia että en tykkää haista pahalle.

Vierailija
52/68 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ en haise hielle. Eip' ä tuo koskaan mitään kivaa sano, joten voin vaikka lopettaa : (

Vierailija
53/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti on tapana pestä hampaat (vaikka olenkin aamulla pessyt), kammata tukka, ehkä korjailla vähän meikkiä ja suihkauttaa hajuvettä. Ei nyt aina (jos mies ärsyttää taikka jos oon vaikka kipeä), mutta yleensä. Mies ei kyllä mitenkään " huomaa" eroa, tein niin taikka en. Mutta mukavaa. Vaikka oliskin aamulla laittanut itseään, niin iltapäivällä on yleensä jo vähän kulahtanut olo, niin että piristyy itsekin, kun vähän raikastaa itseään.

Mutta mä olenkin Pikkuvaimo.

Vierailija
54/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi mun mies sais astmakohtauksen, jos alkaisin jotain hajuvesiä suihkutteleen. Riittää, että olen puhdas, enkä haiseva ja rasvainen. Se siis riittää minulle. Mies ei kuulemma välitä vaikka olisin elttaantunut rasvakasa, kunhan se ei ole pysyvä olotila.

Vierailija
55/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan valmiiksi liukastetta ja teeskentelen odottaneeni ukkoa koko päivän kotiin. Hivelee kummasti könsikkään itsetuntoa. Suosittelen kaikille!

Vierailija
56/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoamassa mustissa stringeissä ja rintsikoissa :)

Vierailija
57/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhunutkaan juhlakuntoon laittautumisesta ja ykkösten ylle pukemisesta vaan siitä, että siistiytyy vähän miestä ajatellen, vaihtaa vaikka ne verkkarit farkkuihin tai hameeseen, kampaa tukan ja pesee hampaat, suihkauttaa vähän hajuvettäkin. Ei kai se ole juhliin laittautumista? Minusta se ei ole edes pinnallista vaan yleistä kohteliaisuutta.

ap

Vierailija:

mutta luulen ettei monetkaan lasten vanhemmat välttämättä tykkäis siitä että hoitotäti on ittensä niin fiiniksi laittanut ettei voi edes hiekkaisiin saatika sitten kuraisiin lapsiin koskea puhumattakaan nyt vuotavan nenän niistämisestä. )

Vierailija
58/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on hikikin joten käyn suihkussa- ja pesen hampaat niin maistun hyvälle.

Mutta enemmän tarkoitin että jos on kotona issekseen ja sitten mies tulee kotiin.

ap

Vierailija:

Miltä te kaunistautujat ylipäätään näytätte tullessanne töistä??

Ilmeisesti verkkarit jalassa, tukka harjaamatta ja rasvaisena sekä muutenkin variksenpelättimeltä?

En tällää kotona miestä varten, töistä tullessa on jo siistit vaatteet ja hiukset siististi kiinni.

Vierailija
59/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis todellakaan en!

miksi hitossa???

i

Vierailija
60/68 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me päivällä pukeudumme ja laittaudumme niin, että näytämme hyvältä toisillemme. Se lisää kiihkoa välillemme arkipäivän temmellyksessä. Yksi syy toisiimme ihastumisessa oli huoliteltu ulkonäkö, joten en näe syytä, miksi muuttaisin tyyliäni nyt, kun mies on " koukussa" .

Mielestäni on huijausta puolisoa kohtaan, että naimisiinmenon jälkeen annetaan itselle oikeus lihoa muodottomaksi ja näyttää muutenkin variksenpelättimeltä. Jos mieheni olisi muuttunut dramaattisesti, niin en tiedä olisinko sen kanssa enää. Mielestäni itsestä piittaamattomuus on suoraansanottuna ällöttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan