Jos varattu nainen/mies hakisi kontaktia, miten suhtautuisit?
Täällä on taas useita keskusteluja pettäjistä ja petetyistä. Mutta mitä ajattelee se kolmas osapuoli? Jos olisit itse sinkku, tekisitkö aloitteen jos ihastuksen kohde sattuisi olemaan varattu tai lähtisitkö mukaan jos varattu tekisi aloitteen?
Kommentit (34)
Tähän mennessä aina, kun on varattu yrittänyt vokotella, olen kehottanut pitämään huolta parisuhteestaan. En aio vaihtaa linjaani.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa ja lapsia. Varatut ja sinkut, miehet ja naiset, kaikenikäiset yrittävät minua jatkuvasti. Kaikkein pahinta on kun tuttavat yrittävät. Minusta on ällöttävää kun minua tullaan tuijottamaan aivan eteeni.
Maailma tuntuu aika inhottavalta, kun kaikkilla tuntuu olevan vain seksi mielessä. Itse en lähesty ketään, vaan haluan olla rauhassa.
Kuvittelet liikoja itsestäsi.
Minua on varatut vikitelleet, mutta vain kerran olen sortunut, eikä silloinkaan mennyt seksiin asti. Mies olis halunnut. Minä silti olin se syyllinen nosapuoli vaikka ukko oli ne valat vannonut!
Ärsyttää varattujen flirtti ja yritykset päästä iholle. Aina se on niin, että "kotona kun ei saa ja vaimo blaa blaa blaa". Varattu virittelee vaan omaa seksielämäänsä ja potenssi paranee kun miettii pannessaan puolisoa minua.
Näin se on. Varattu erotkoon ensin, jos haluaa mun kanssa olla. Kavereita tai ystäviä voidaan olla, muuta ei varatun kanssa. Mieluummin yksin.
Jos kumppani on ollut epäuskollinen entiselleen tai nykyiselleen, miksi ei olisi myöhemmin myös minulle? Joten tuskinpa voisin seurustella tämän henkilön kanssa. En usko että vehtaisi varatun kanssa, koska se osoittaa että tämä varattu osapuoli on itsekäs eikä piittaa yksilön (eli kumppanin) oikeudesta totuuteen eli päättää haluaako, jatkaa suhdetta tämän valehtelevan eli pettävän puolen kanssa joka aika iso turnoff miehelle itsekkyys ja epärehellisyys.
On varmaan ylitulkintaa kun käyvät käsiksi ilman lupaa ja vihjailevia puheita ja yhtäkkisiä kosketteluja ja jopa yöllisiä soittoja ja omien puolisoidensa aliarvostamista. Aika inhottavaa on kun mies tulee juttelemaan surkeuttaan ja puhuu puolisostaan rumasti kuin kaivaten jotain säälipisteitä. Sanonpa vaan, että oman parisuhteensa valittajat eivät ainakaan saa arvostusta minun silmissäni. Samoin ahdistelijat saavat minut tuntemaan suurta ihmetystä. On aivan eri asia jos on kohtelias ja aukaisee ovia, se ei ole huono asia, mutta kunnylittää kohteliaisuuden.rajat niin se ei ole mukavaa. Enkä pidä ihmisistä, jotka laukovat seksivitsejä ja ovat paisuhteessa, muttei puoliso ole paikalla. Olen.mieluummin yksin ilman ystäviä kuin huonossa seurassa.
Jos varattu mies tai nainen hakee kontaktia kesken jääkiekko-ottelun, pitäisin sitä aivan luonnollisena ja lajiin kuuluvana asiana. Taklaukset kuuluvat peliin.
Vierailija kirjoitti:
Jos varattu mies tai nainen hakee kontaktia kesken jääkiekko-ottelun, pitäisin sitä aivan luonnollisena ja lajiin kuuluvana asiana. Taklaukset kuuluvat peliin.
Niin, tai taklaukset eivät ainakaan vielä kuulu naisten jääkiekkoon, mutta jonkinlaista kontaktia siinäkin kuitenkin jatkuvasti haetaan.
En itse tekisi mitään edistääkseni suhdetta. Riippuu myös onko lapsia pelissä vai ei.
En lähtisi mukaan. Kertoisin naikkosen miehelle tapauksesta.
Todennäköisesti kieltäytyisin seksistä, mutta ainoastaan siitä syystä, etten halua mitään draamaa. Jos voin luottaa siihen että äijä pitää suunsa kiinni, eikä kukaan saa tietää suhteestamme, voisin hyvinkin olla panokaveri. En halua mitään vakituista seurustelua, enkä todellakaan ota sitä riskiä että oven takana on kohta kiukkuinen vaimo, ja vähän ajan päästä lohtua ja majapaikkaa kaipaava mies.
Pettämisketjun vastausten perusteella sanoisin, että huomattavan iso osa aloittaisi panosuhteen mielellään. Kuulostaa olevan niim yleistä nykyään.
M35
Olisin imarreltu, loppu riippuu kontaktinhakijan miellyttävyydestä.
Olen lähestynyt varattua. Kerroin tunteeni hänelle, eikä mitään tapahtunut muutamaan kuukauteen, ei edes juteltu. Sitten mies erosi tyttöystävästään ja me ollaan nyt oltu 4 vuotta naimisissa. Säätämään en alkaisi ikinä varatun kanssa, mutta joskus vaan joku ihminen kolahtaa niin, että pakko tehdä jotain, vaikka hänellä olisi toinen.
No onneksi sun tuskin tarvitsee pelätä, että kukaan sinua lähestyisi,