Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantaina juhlat ja mä olen ihan metsänpeikko

Vierailija
11.06.2018 |

Mitenkähän sitä saa itsensä ihmisen näköseksi ilman rahaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypit kulmat, kuorit kasvot vaikka käytetyillä kahvinpuruilla (älä jätä näitä kuitenkaan edelliseen iltaan jotta iho ehtii rauhoittua!) Ja laita vaikka rauhoittava kurkku-hunajanaamio edellisenä iltana jos kaapista löytyy noita.

Rasvaile käsiä useana päivänä, kuori ne myös kahvinpuruilla, siisti kynnet. Jos sulla on kynsilakkaa niin laita vähän väriä kynsiin. Jos laitat mekon niin sheivaa ja rasvaa sääret, kuori jalat (ja raspaa kovettumat jos sulla on raspi) ja laita varpaankynsiinkin lakkaa.

Onko sulla meikkejä?

Jos sulla on pitkät hiukset niin yksinkertaisesti pese, kuivaa, laita itsetehtyä suolasuihketta jolla saat freesin "rantatukan". Tai tee vaikka leteillä ja suolasuihkeella kevyet laineet.

Kesäjuhlissa voi olla rennolla lookilla mutta noilla saat vähän raikkautta.

Vierailija
2/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat tosiaan täytyy raspailla ja rasvata ja kynnet siistiä. Kulmia en ole ikinä nyppinyt, enkä nypi. Meikkejä kyllä löytyy mutta taidot voi olla hukassa kun meikkaan todella harvoin. Hiukset on kun Outi Heiskasella, eli todella hurjat. Oi voi. T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjat hiukset voi laittaa sotkunutturalle, eikä kukaan huomaa niiden villiä luonnetta. Näyttää tahalliselta sotkuisuudelta.

Vierailija
4/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lenkillä.

Suorista hiukset.

Tee kasvonaamio.

Juo vettä.

Nypi ne kulmat.

Vierailija
5/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalat tosiaan täytyy raspailla ja rasvata ja kynnet siistiä. Kulmia en ole ikinä nyppinyt, enkä nypi. Meikkejä kyllä löytyy mutta taidot voi olla hukassa kun meikkaan todella harvoin. Hiukset on kun Outi Heiskasella, eli todella hurjat. Oi voi. T:Ap

Hyvin se menee! Ja jos tuntuu että meikkaaminen on vähän hakusessa niin laita vähän maltillisemmin sitten tai ole vaikka kokonaan ilman, sottuinen pakkelimeikki se vasta hirveältä näyttääkin!

Niin tuosta kahvinpuruilla kuorimisesta tuli vielä mieleen että kuorithan kasvot tosi varovasti, eli älä paina kovasti vaan kevyillä pyörivillä liikkeillä kuorit.

Vierailija
6/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kruunaa se, että lähdetään mökiltä juhliin. Kai mä olen täynnä hyttysenpistoja ja unohdan osan meikeistä kotiin. Toivottavasti en kenkiä tai vaatteita unohda. Sitten mä näky olisinkin. T:Ap

Vierailija
7/13 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/13 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa

Pese hampaat

Harjaa hiukset

Pukeudu

Vierailija
9/13 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outi Heiskanen on Suomen kaunein nainen. Jos muistutat häntä, älä tee mitään muutoksia.

Vierailija
10/13 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö olet tämä metsänpeikko?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/metsanpeikko-on-jo-yli-vuoden-ajan-…

Sä ehdit just ennen minua 😩😀

Vierailija
11/13 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuoria vain vartaloa kahvinpuruilla, ovat karkeita. ja muutenkin onnistuu parhaiten mökkisaunassa (pihalla) kun purut eivät tuki viemäriä. Kasvoilla suosittelen kuorintaa sokerilla. 

Vierailija
12/13 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kesän jälkeen yllättynyt, että pelkkä jätettävä hoitoaine pelasti kuivat latvani, siis näennäisesti korjautui hamppu. Näytin siltä kuin olisin käynyt kampaajalla. 

Vierailija
13/13 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö olet tämä metsänpeikko?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/metsanpeikko-on-jo-yli-vuoden-ajan-…

Sä ehdit just ennen minua 😩😀

Joo minä hain metsänpeikkoa hausta ja ei ollut vielä tästä jutusta tehty aloitusta, joten kommentoin tähän :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän