Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva väsymys, aamuisin väsyttää ihan järjettömästi ja pääkin särkee

Vierailija
11.06.2018 |

Eikä olotilaan vaikuta se, nukunko 7 tai 10 tuntia. Kamala väsymys aamuisin, helpottaa vähän päivänmittaan ja sit taas väsyttää. Pääkin särkee useasti :/

Lääkkeinä on iltaisin Mirtazapin 7,5mg ennen nukkumaanmenoa ja tarvittaessa Opamox.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, et toi päänsärky voi olla myös huonosta tyynystä tai muista jutuista johtuvaa. Tai ainakin oon itellä huomannut ihan samoja juttuja, oon pirteempi jos nukun 9 kuin 7 tuntia, mut pää saattaa aamulla särkeä ihan kunnolla sen 9 tunnin jälkeen. Itsellä saattaa olla myös se, että narskuttelen hampaita yöllä. Tai olen tullut siihen tulokseen että se vois kans selittää sitä. Mulla on myös stressiä jatkuvasti, mikä myös voi vaikuttaa...

Oon kokeillu eri tyynyjäkin.. :/ -ap

Vierailija
42/46 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin tämän päivän menot ja jäin kotiin lepäämään. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun untani on rauhoittanut magnesium. Otan sitä illalla ja nukun paremmin, joten olen aamulla pirteämpi. Magnesium on siitä helppo annostella, että jos vatsa menee löysälle, olet ottanut sitä liikaa.

Vierailija
44/46 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun untani on rauhoittanut magnesium. Otan sitä illalla ja nukun paremmin, joten olen aamulla pirteämpi. Magnesium on siitä helppo annostella, että jos vatsa menee löysälle, olet ottanut sitä liikaa.

Mä saan kyllä nukuttua mutta en vaan herää pirteenä. -ap

Vierailija
45/46 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huilaa ja pyydä labrakokeet.

Vierailija
46/46 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma arvaus on uniapnea tai bruxismi. Mahdollisesti molemmat.

Itse kärsin ainakin jälkimmäisestä ja herään aina väsyneenä ja joskus koskee päähän ja saattaa leuanseutu olla herkkänä.

Jos apnea vaivaa niin lääkkeeksi ehdotetaan kyljellä nukkumista ja esim tennispallon teippaamista selkään että ei pysty nukkumaan selällään mikä ahtauttaa ilman kulkemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi