Mitä tehdä kun haluaa olla yhdessä pettäjämiehen kanssa
Meneekö tunne joskus ohi? Järjellä ajatellen en halua olla yhdessä, koska en halua tulla satutetuksi enää ja ihan varmasti tulisin uudelleen. En tiedä onko kyseessä rakkaus vai riippuvuus vai tottumus, vai kaikki ne. Ollaan nyt erossa, mutta joka päivä kaipaan ja itken mennyttä. Joka päivä myös olen iloinen tästä nykyhetkestä yksin. Tunteet siis vaihtelee paljon. Meneekö tämä ajan kanssa ohi?
Kommentit (13)
Jatkaa masokistina oloa.Fetissinsä kullakin.
Olen elänyt ihan saman läpi. Älä enää ryhdy sen miehen kanssa seurustelemaan, siitä ei ole sinulle kuin surua ja murhetta ja pilaat elämäsi. Mies jatkaa pettämistä, riitelette asiasta, et voi enää luottaa mieheen ja hän ei lopulta arvosta sinua tippaakaan vaan pikemminkin alkaa vain inhota sinua, koska pysyt vaan suhteessa vaikka hän kohtelisi sinua kuinka huonosti.
Minä pyristelin kolme kertaa irti pettäjästä.
Kaksi kertaa uskoin, kun hän itki ja rukoili minua takaisin ja lupasi muuttua. Kolmannella kerralla hänen käytöksensä oli niin törkeää, että lopulta jotenkin heräsin ja oikeasti ymmärsin, millainen ihminen hän on. Tajusin, että en merkitse hänelle mitään, olen vain jotain, jota hän voi kiusata, en ollut hänelle edes ihminen.
Toisella kerralla, kun lähdin suhteesta, itkin kaksi viikkoa putkeen. Mutta ne itkut oli sitten siinä. Kolmannen kerran lähdettyäni tiesin, että suhde ei ollut ollut normaali ja että sen jatkaminen ei olisi enää ollut vaihtoehto.
Älä palaa yhteen pettäjän kanssa. Itkut ja suru menee kyllä ohi.
Nuo kaikki on ihan normaaleja tunteita erossa. Itsellänikin oli joskus tuota kaikkea. Välillä olin tosi helpottunut, välillä olin vihainen tai surullinen, välillä pohdin, teinkö oikean ratkaisun. No kyllä tein ja aika pian huomasin, että ei ole ikävä.
Mistä se johtuu että naisilla on tapana antaa pakit niille kilteille ja luotettaville miehille mutta sitten pettäjämiehille te annatte vaikka kuinka monta tilaisuutta lisää vaikka käyttäytyy epäluotettavasti?
Naisten logiikkaa ei voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se johtuu että naisilla on tapana antaa pakit niille kilteille ja luotettaville miehille mutta sitten pettäjämiehille te annatte vaikka kuinka monta tilaisuutta lisää vaikka käyttäytyy epäluotettavasti?
Nämä miehet osaa usein suhteen alussa käyttäytyä niin, että heitä luulee ns. kilteiksi miehiksi. Samoin, jos suhteesta yrittää lähteä. He ovat todella taitavia manipuloimaan, vaikkei uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde?
Joo, sitähän se minunkin pettäjä-ex yritti ehdottaa. Kun suhteen lopulla yritin saada häntä järkiinsä ja lasten vuoksi olemaan kotona ja rakentamaan parisuhdettamme ja perhettämme. Niin hän totesi, että hän haluaa voida tulla ja mennä kuten haluaa, enkä saa sanoa mitään, kun hän on ilmoittamatta öitä pois kotoa jne.
Tämä oli niin törkeä ehdotus, että se avasi silmäni, halusin itsekin päättää suhteem enkä enää itkenyt miehen perään.
Mä jäin pettäjän kanssa yhteen. Jostain syystä mulle pettäminen ei ole maailmanloppu. Kaikilla ei lennä astiat seinään ja tule itkupotkuraivaria pettämisestä. Joka kerta kun on jäänyt kiinni, olen pyytänyt päättämään kumman haluaa. Valinnan jälkeen ei saa olla mitään yhteyttä kyseiseen naiseen. Paljon enemmän pelkään syöpää ja onnettomuuksia. Mieskään ei ole tietääkseni pettänyt enää vuosiin. Jostain syystä oon onnellinen tässä parisuhteessa.
En tätä mitenkään mainosta niin että muiden kannattaisi tehdä tällaista valintaa, kerroin vain erilaisen tarinan. Yhdessä olemme olleet siis jo 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet osaa usein suhteen alussa käyttäytyä niin, että heitä luulee ns. kilteiksi miehiksi. Samoin, jos suhteesta yrittää lähteä. He ovat todella taitavia manipuloimaan, vaikkei uskoisi.
Ihan suoraan sanottuna sen takia että usein nämä pettäjämiehet ovat komeita, seksikkäitä, hauskoja, tuoksuvat ihanalle ja ovat sängyssä hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin pettäjän kanssa yhteen. Jostain syystä mulle pettäminen ei ole maailmanloppu. Kaikilla ei lennä astiat seinään ja tule itkupotkuraivaria pettämisestä. Joka kerta kun on jäänyt kiinni, olen pyytänyt päättämään kumman haluaa. Valinnan jälkeen ei saa olla mitään yhteyttä kyseiseen naiseen. Paljon enemmän pelkään syöpää ja onnettomuuksia. Mieskään ei ole tietääkseni pettänyt enää vuosiin. Jostain syystä oon onnellinen tässä parisuhteessa.
En tätä mitenkään mainosta niin että muiden kannattaisi tehdä tällaista valintaa, kerroin vain erilaisen tarinan. Yhdessä olemme olleet siis jo 20 vuotta.
Joo,minunkin ex lupasi kiinni jäätyään, ettei koskaan enää eikä pidä yhteyttä niihin muihin naisiin. Naisia oli siis useampi. Tilanne meni ihan sairaaksi. Hänellä oli oma salainen kännykkä näitä muita naisia varten ja treffi-ilmoituksia netissä. Jopa alastonkuvia. Harrasti lisäksi tietokoneen kameran kautta nettiseksiä kotonamme näiden naisten kanssa.
En itse pystynyt tuollaisen ihmisen kanssa elämään. Moninkertainen valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan suoraan sanottuna sen takia että usein nämä pettäjämiehet ovat komeita, seksikkäitä, hauskoja, tuoksuvat ihanalle ja ovat sängyssä hyviä.
Mun ex ei kyllä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuulostaa jo rehellisemmältä.
Nainen ei ole viehättynyt siitä hyvin kohtelevasta kiltistä toisin kuin pettäjästä.
Tasoteoria pätee taas.
En mä vaan haluaisi olla yhdessä pettäjän kanssa. Kerran olen jo pettäjän jättänyt ja tekisin sen uudelleen jos näin kävisi nykyisen miehen kanssa. Se on kerrasta poikki.