Jatkuva väsymys, aamuisin väsyttää ihan järjettömästi ja pääkin särkee
Eikä olotilaan vaikuta se, nukunko 7 tai 10 tuntia. Kamala väsymys aamuisin, helpottaa vähän päivänmittaan ja sit taas väsyttää. Pääkin särkee useasti :/
Lääkkeinä on iltaisin Mirtazapin 7,5mg ennen nukkumaanmenoa ja tarvittaessa Opamox.
Kommentit (46)
Tee tuo sylkitesti ja hommaudu hiivasta eroon, jos sitä on syljessä. Se sekä pistää pökertyneeksi aamuisin että aivosumuiseksi päivisin että altistaa monelle sairaudelle.
Mulla korkea verenpaine aiheutti tuollaiset oireet
Uniapnea? Tai onko niskat kipeät, tulee mieleen ihan niinkin yksinkertainen asia kuin huono tyyny !
Vierailija kirjoitti:
Uniapnea? Tai onko niskat kipeät, tulee mieleen ihan niinkin yksinkertainen asia kuin huono tyyny !
Uniapneasta pitää vähä kysellä että josko sen voisi tutkia. Niskat on jumissa,varsinkin nyt ku viime viikonloppuna tuli nukuttua anoppilassa huonolla tyynyllä. -ap
Avaa parveke/ikkunat. Asut kerrostalossa jossa painovoimaan perustuva ilmanvaihto ja koska on kesä ja ulkona lämpimämpää kuin sisällä, ilma ei vaihdu ollenkaan sisätiloissa.
Mietin, et toi päänsärky voi olla myös huonosta tyynystä tai muista jutuista johtuvaa. Tai ainakin oon itellä huomannut ihan samoja juttuja, oon pirteempi jos nukun 9 kuin 7 tuntia, mut pää saattaa aamulla särkeä ihan kunnolla sen 9 tunnin jälkeen. Itsellä saattaa olla myös se, että narskuttelen hampaita yöllä. Tai olen tullut siihen tulokseen että se vois kans selittää sitä. Mulla on myös stressiä jatkuvasti, mikä myös voi vaikuttaa...
Joo, lääkkeet pois. Paitsi joku melatoniini.
Sun kehossa on lääkejäämiä.
Sit osta apteekista rautaa. Syö sitä.
Sit osta muutama diflucan, et hiiva lähtee.
Kilpirauhasen vajaatoiminta tuli mieleen. Tai anemia.
Vierailija kirjoitti:
Sit osta muutama diflucan, et hiiva lähtee.
Ei rauta oo mikään vitamiini mitä syödään miten huvittaa. Ensin verikokeisiin ottamaan hb ja vasta sitten rautaa jos tarvetta! Väsymys ei automaattisesti tarkoita sitä että pitäisi rautaa syödä!
Oireiden perusteella uniapnea. Sitä voi olla nuorilla ja hoikillakin ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit osta muutama diflucan, et hiiva lähtee.Ei rauta oo mikään vitamiini mitä syödään miten huvittaa. Ensin verikokeisiin ottamaan hb ja vasta sitten rautaa jos tarvetta! Väsymys ei automaattisesti tarkoita sitä että pitäisi rautaa syödä!
EI mene noin. Minulla hb oli 147, varastorauta (ferritiini) tyhjä, järjetön väsymys ja saamattomuus, aamuisin ei päässyt sängystä ylös. Rauta antoi elinvoiman takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehosi käsittelee öisin lääkejäämät ja muut nauttimasi myrkyt ja toksisuus kehossasi on aamuisin suurimmillaan.
Minulla ollut samaa ongelmaa.
Myös alhainen varastorauta aiheuttaa hapenpuutetta nukkuessa ja aamulla väsyttää.
Okei.. mitenhän tuota voisi helpottaa. Varastorautaa ei oo katottu, aina mitattu vaan hemoglobiini joka on ollut kunnossa. -ap
Mullakinoli hb hyvä 144, mutta varstorauta täysin vajaalla 13. Nyt olen syönyt rautaa ja rautavitamiinijuomaa ja kyllä huomaan olossani, nyt jaksan aamuisinkin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit osta muutama diflucan, et hiiva lähtee.Ei rauta oo mikään vitamiini mitä syödään miten huvittaa. Ensin verikokeisiin ottamaan hb ja vasta sitten rautaa jos tarvetta! Väsymys ei automaattisesti tarkoita sitä että pitäisi rautaa syödä!
EI mene noin. Minulla hb oli 147, varastorauta (ferritiini) tyhjä, järjetön väsymys ja saamattomuus, aamuisin ei päässyt sängystä ylös. Rauta antoi elinvoiman takaisin.
Mulla oli ihan sama. Hb aina hyvä, mutta ferritiinit alle alarajan (8!). Eli hb ei kerro mitään!
Vierailija kirjoitti:
Avaa parveke/ikkunat. Asut kerrostalossa jossa painovoimaan perustuva ilmanvaihto ja koska on kesä ja ulkona lämpimämpää kuin sisällä, ilma ei vaihdu ollenkaan sisätiloissa.
Asun rivitalossa :) -ap
Vierailija kirjoitti:
Oireiden perusteella uniapnea. Sitä voi olla nuorilla ja hoikillakin ihmisillä.
Täytyy kysyä lääkäriltä tästä. Oon normipainonen 28v nainen. Isällä on uniapnea. -ap
Vierailija kirjoitti:
Raskaana? :)
Tuskimpa kun e-pillerit käytössä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kaks vuotta sitte ferritiini 10.. sen jälkee sitä ei oo katottu. Täytynee pyytää se tutkimus. -ap
Kokeile ottaa Mirta aiemmin illalla.