Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies lähtee treffeille ja sitten arvostelee/haukkuu?

Vierailija
11.06.2018 |

Puhuu arvostelevaan sävyyn esim merkkilaukustani tai pituudestani?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies edes tunnistaa jonkun merkkilaukun? Ellet sitten itse hehkuttanut että mulla on tässä tällainen Furla, oli muuten kallis. Kyllä minuakin sellainen bimbo nyppisi. 

Vierailija
2/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä fiksujakin miehiä olemassa, kiiltävä ulkokuori ei aina kerro totuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mutta olen siis lyhyt?! Ja millään tavalla en ole laukkujani hehkuttanut tai mitään 😂 ihan tyhjästä tullut kommentit. Oikeastaan lähes kaikki haukkuvat olleet jotain perusnörttejä.

Ap

Vierailija
4/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole törmännyt tuollaisiin treffikumppaneihin. Kaikki ovat olleet mukavia ja kohteliaita. Valitettavasti ei vain ole ollut tarpeeksi kemiaa tutustumisen jatkamiseen. 

Vierailija
5/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten te kävitte treffeillä, että voit todeta miehelle pahoitellen, ettet hänelle kelvannut. Toivota hyvää loppuviikkoa ja loppuelämää. Voit tietenkin vielä sanoa, että jossain häntä odottaa se täydellinen nainen, jota kannattaa odottaa ja etsiä.

Vierailija
6/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lukenut jonkun pelimies-oppaan ja "negaa" sinua. Ole hyvä.

Vierailija
7/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraanko pitäisi mennä parisuhteeseen ja vain palvoa lähes toisena päivätyönään? Eikö treffailun tarkoitus ole kartoittaa niitä ominaisuuksia ja tuoda esille asioita jotka ei miellytä ja on este sille parisuhteelle?

Vierailija
8/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehdellako pitäisi?

Vierailija
9/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää merkkilaukkua turhakkeena sitä ei saa ilmaista vaan kehua? Jos ei pidä lyhyistä naisista pitää valehdella, että lyhyys viehättää?

Vierailija
10/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hänen mielestään ylempi tasoinen ja luulee sinun olevan, joko itsetietoinen tai/ja yrittää negata sinua kuten joku tuolla sanoikin.

Vierailija
11/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että omistaa merkkilaukun ei tee kenestäkään huonompaa 😂 En vaan ymmärrä miksi sitä ulkonäköä pitää ruotia koko ajan.

Ap

Vierailija
12/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää merkkilaukkua turhakkeena sitä ei saa ilmaista vaan kehua? Jos ei pidä lyhyistä naisista pitää valehdella, että lyhyys viehättää?

... tai sitten voi olla hiljaa, jos ei ole hyvää sanottavaa?

Vierailija
13/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat lukeneet pajunköyttä jossa sanotaan, että nainen ihastuu itseään mollaavaan mieheen... Ei miehet kannata uskoa ihan kaikkea mitä sanotaan....

Vierailija
14/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että omistaa merkkilaukun ei tee kenestäkään huonompaa 😂 En vaan ymmärrä miksi sitä ulkonäköä pitää ruotia koko ajan.

Ap

Jaa siitä voidaan olla vähän erimieltä. Kyllä se ainakin minulle antaa mielikuvan, että tälläinen henkilö on esim. leväperäinen raha-asioissa eli elää ylivarojensa. Kuinka monta eri osamaksusopimusta sinulla on ja paljonko perinnässä?

Vierailija
15/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... tai sitten voi olla hiljaa, jos ei ole hyvää sanottavaa?

Siitäkin sitten saisimme lukea aihe vapaalta. Tekee mies niin tai näin nainen on tyytymätön häneen.

Vierailija
16/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä kukaan uskaltaisi haukkua päin naamaa! Jotenkin vaan minulla on sellainen "säteily", ettei ne uskalla :D

Voi kun saisit sinäkin itsellesi sellaisen, ap.

Vierailija
17/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä en taas ymmärrä miksi pitää jatkaa treffejä tuollaisen kanssa? Itse vihellän nykyään poikki heti, kun huomaan miehessä tuollaisia piirteitä. Sama pätee muihinkin ihmissuhteisiini. Tuohan on tapa, jossa omaa pahaa oloa tai epävarmuutta yritetään parantaa saamalla toinen kokemaan epävarmuutta ja pahaa oloa, ikään kuin siirretään omat negatiiviset tunteet siihen toiseen. Miksi kuluttaa aikaa sellaisen kanssa, jonka seurassa ei ole hyvä olla?

Vierailija
18/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska ulkonäkö on se joka antaa ensivaikutelman? Miksi et ohjaa keskustelua pois siitä ulkonäöstä, jos sitä koko ajan ruoditaan?

Vierailija
19/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä miehet on sanoneet, kun olet tätä heiltä kysynyt?

Vierailija
20/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet nyt vaan (kuten jotkut naisetkin) ovat törppöjä ja huonokäytöksisiä. Siksi he kai ovatkin vielä vapailla markkinoilla.