Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies lähtee treffeille ja sitten arvostelee/haukkuu?

Vierailija
11.06.2018 |

Puhuu arvostelevaan sävyyn esim merkkilaukustani tai pituudestani?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää merkkilaukkua turhakkeena sitä ei saa ilmaista vaan kehua? Jos ei pidä lyhyistä naisista pitää valehdella, että lyhyys viehättää?

... tai sitten voi olla hiljaa, jos ei ole hyvää sanottavaa?

Tämä x 100.

Onko näillä "totuudentorvilla" joku puheripuli vai miten eivät osaa jättää sanomatta asioita joista ei kenellekään tule hyvä mieli. Hyvä tietysti, että paljastavat negatiivisen luonteensa (jota rehellisyydeksi väittävät) heti alussa niin ei tarvitse tuhlata enempää aikaa.

Vierailija
42/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyydestä kommentoitu juuri jotain, että näytän lapselta tai vastaavaa. Mua vaan ihmetyttää, miksi näin joku käyttäytyy. Oikeastaan monesti olen törmännyt tähän.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lukenut PUA (Pick Up Artist) -ohjeita. Niiden mukaan naisen itsetuntoa pitää runnoa, koska silloin nainen heidän mukaansa alkaa oikein todistaa miehelle että on tarpeeksi hyvä tälle ja esimerkiksi antaa helpommin, alkaa siis kilpailla miehestä vaikka ei muuten olisi ollut niin kiinnostunut. Pysy siis kaukana.

Vierailija
44/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraanko pitäisi mennä parisuhteeseen ja vain palvoa lähes toisena päivätyönään? Eikö treffailun tarkoitus ole kartoittaa niitä ominaisuuksia ja tuoda esille asioita jotka ei miellytä ja on este sille parisuhteelle?

En mä kyllä ymmärrä, miksi ne asiat pitäisi esiin tuoda, jotka ei miellytä tai on este pearisuhteelle. Riittää ihan hyvin kun pitää omana tietonaan, harkitsee ja sitten toteaa, että niitä on joko liikaa tai että niiden kanssa voi elää.

"Esiin tuominen" viittaa jotneki nsiihen, että kuvittelet, että sulla olisi oikeus vaatia niiden poistamista. Ei ole. Sulla on vain oikeus valita joko suhde tähän ihmiseen niiden kanssa, tai ei suhdetta tähän ihmiseen.

Vierailija
45/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on lukenut PUA (Pick Up Artist) -ohjeita. Niiden mukaan naisen itsetuntoa pitää runnoa, koska silloin nainen heidän mukaansa alkaa oikein todistaa miehelle että on tarpeeksi hyvä tälle ja esimerkiksi antaa helpommin, alkaa siis kilpailla miehestä vaikka ei muuten olisi ollut niin kiinnostunut. Pysy siis kaukana.

Mahdollista mutta ei varmaa. Nää miehet(ainakaa suurin osa) ei oo vaikuttanu pelimiehiltä.

Ok

Vierailija
46/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin kerran vähän aikaa tuollaista negaajaa. Olin maassa pitkän suhteen loputtua joitakin kuukausia aiemmin ja mies tuntui "helpolta" seuralta - oli tasollisesti itseäni alempana ja sairaasti ajattelin että olisi kiva paistatella vähän aikaa ihailun kohteena. Tämä nörttimies ei sitten tosiaan palvonut maata jalkojeni alla vaan arvosteli kaikkea, mistä arvostelun aihetta pystyi löytämään. Lopetin suhteen nopeasti, mikä tietenkin oli parasta meille molemmille.

Vierailija
47/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ennen oli helppoa, aikana ennen treffailukulttuuria. Ihmisiin tutustuttiin ennen kuin lähdettiin tapaamaan heitä kahden kesken, usein oli joku yhteinen tuttu joka vähän taustoitti millainen tyyppi on kyseessä.

Joko näitä sosiaalisesti kyvyttömiä tyyppejä ymmärtää tai ei ymmärrä. Jos kysymyksiä jäi enemmän kuin tahtoa ymmärtää, se oli siinä. Kaikkia ei voi ymmärtää, törppö mikä törppö. Ja matka jatkuu.

Vierailija
48/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeesti? Minä sanoisin kiitos ja näkemiin ihan heti kättelyssä tuollaiselle ääliölle. 

Vierailija
49/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan paljon ollut ongelmia deittailussa niin sen takia tahtoisin näitä motiiveja ymmärtää paremmin.

Ap

Vierailija
50/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailin kerran vähän aikaa tuollaista negaajaa. Olin maassa pitkän suhteen loputtua joitakin kuukausia aiemmin ja mies tuntui "helpolta" seuralta - oli tasollisesti itseäni alempana ja sairaasti ajattelin että olisi kiva paistatella vähän aikaa ihailun kohteena. Tämä nörttimies ei sitten tosiaan palvonut maata jalkojeni alla vaan arvosteli kaikkea, mistä arvostelun aihetta pystyi löytämään. Lopetin suhteen nopeasti, mikä tietenkin oli parasta meille molemmille.

Mulla vastaava kokemus, kaveri oli burnoutin reunalla keikkuva (nörtti hänkin) ja pidin hänen kuivasta huumoristaan ja kuvittelin että hän olisi pohjimmiltaan hyvä tyyppi joka ei sen henkisen stressin vuoksi päässyt esille. Olin itse just toipumassa burnoutista joten kuvittelin että jotain yhteistä löytyisi, lopulta olin itse ihan poikki ja kaveri vaan negaa rankemmin kun huomaa että olin heikoilla (olin hullu yms. koska olin ollut sairauslomalla burnoutin vuoksi jne).

Se tapailu oli helppo lopettaa, ja parin vuoden päästä hänelläkin on tilanne parempi. Vaihtoi työpaikkaa paremmin sopivaan, selkeytti elämäänsä jne. ja siellä pohjalla hän oli ihan ok tyyppi. Löysi itselleen sopivan naisystävänkin, ja on  toivottavasti ihan erilainen suhteessa kun meidän tapaillessamme. Muutos tällaiselle negailijalle on mahdollinen, mutta se on tietoinen valinta.

Vierailija
51/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeesti? Minä sanoisin kiitos ja näkemiin ihan heti kättelyssä tuollaiselle ääliölle. 

Valitettavasti huonoitsetuntoiset ottavat haukut vastaan ja jatkavat deittailua, ja pua-miehet luulevat jipon onnistuneen.

Vierailija
52/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haukut tulleet ekoilla treffeillä useimmiten. Joskus kolmansilla, vaihtelee.

Ap

Vierailija
53/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyydestä kommentoitu juuri jotain, että näytän lapselta tai vastaavaa. Mua vaan ihmetyttää, miksi näin joku käyttäytyy. Oikeastaan monesti olen törmännyt tähän.

Ap

Lopeta pitkien miesten deittailu. Onhan se ihan totta, että jos mies on sua 30 cm pidempi, hänen vieressään näytät lapselta. Olen itsekin lyhyt enkä edes halua näyttää miehen vierellä lapselta ja sen vuoksi 20 cm on mulle ihan maksimi pituusero.

t. 150 cm pätkä

Vierailija
54/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailussa on varmaan juuri tuo ongelma. Ennen tavattiin livenä, joten ulkonäkö oli jo jotenkin mieleen. Nettideiteillä on nähty kuva, tehty ehkä sen perusteella jotain päätelmiä ja odotuksia, ja sitten kun ne ei mätsääkään, tulee pettymys.

Pituudessa on varmaan semmoinen normihajoama, jos nainen on reippaasti alle 160 cm, voi olla, että se on ongelma, vaikka pienistä ja siroista tykkäisikin. Samoin miehissä voi ihailla pituutta, mutta reilusti yli 190 cm on sitten liikaa. Näin olen miehiltä kuullut, kuulemma pitkistä miehistä ei tykätä, jos ovat liian pitkiä. Ehkä sama pätee sitten naisiin. En itse tällaista tajua, mutta joillekin ulkonäkö on hyvin tärkeää.

Merkkilaukkuja miehet kyllä tuntevat, ja etenkin pihille miehelle ne voivat olla kauhistus.

Eli jos tuommoista mollausta esiintyy, et ole menettänyt mitään. Mies on umpipihi ja estynyt. Ajattelee enemmän "Mitä muut/äiti sanoo" kuin miettii itse, miltä asia tuntuu itsestä.

Vierailija
55/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on 158 eli omasta mielestäni ihan normi. Moni tuttu nainen on jopa lyhyempi. En ymmärrä. Toisaalta mietin juuri tuota, että saavat netissä minusta ehkä maanläheisemmän kuvan ja merkkilaukku taitaa todella monia suomimiehiä järkyttää.

Ap

Vierailija
56/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraanko pitäisi mennä parisuhteeseen ja vain palvoa lähes toisena päivätyönään? Eikö treffailun tarkoitus ole kartoittaa niitä ominaisuuksia ja tuoda esille asioita jotka ei miellytä ja on este sille parisuhteelle?

Miksi pitäisi tuoda erityisesti esille niitä asioita, jotka ovat esteenä parisuhteelle? Miksei se riitä sinulle, että kertoisit vaan ettei kiinnosta tarpeeksi, ei ole riittävästi kemiaa tms? Mitä hyötyä on kertoa toiselle, että en halua suhdetta kanssasi koska sulla on ruma laukku tai olet liian lyhyt/pitkä? Tuollaiset jutut eivät jollekulle toiselle ole este parisuhteelle vaikka sinulle olisikin. Saatko sinä jotain kicksejä siitä, että saat kertoa toiselle, mitä hänessä on mielestäsi vialla? Se toinen tuskin mitään iloa moitteistasi saa.

Vierailija
57/57 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää merkkilaukkua turhakkeena sitä ei saa ilmaista vaan kehua? Jos ei pidä lyhyistä naisista pitää valehdella, että lyhyys viehättää?

Ei tarvitse kehua eikä valehdella. Ihan riittää että kaivat esiin ne alkeelliset käytöstavat ja pidät suun kiinni tuollaisesta. Sitten voit treffien päätyttyä sanoa, että kiitos mutta en ole kiinnostunut tapaamaan toista kertaa. Harva alkaa syitä tuossa vaiheessa vielä tenttaamaan.