Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exxä kieltäytyy ottamasta lasta omalla vuorollaan

Vierailija
11.06.2018 |

Mies jäi siis eron jälkeen työttömäksi ja väittää nyt ettei ole varaa ottaa lasta omalla vuorollaan. Lapsen siis pitäisi päästä isälleen joka toinen viikon loppu. Isä maksaa kuitenkin täydet elarit ja lapsen harrastuksen kokonaan. En siis ymmärrä miksi ei pysty ottamaan lasta yksiöönsä yhdeksi viikonlopuksi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua huttua.

Mun mies ei ottanut juuri koskaan lapsia, ei ainakaan yöksi. Piti olla joka toinen joulu ja juhannus, joka toinen viikonloppu, näistä tapeltiin etukäteen käräjiä myöten ja ihan turhaa, miestä ei kovin kauaa kiinnostanut. Haki jouluaattona ja toi kiireesti takaisin kun oli mummolassa saunottu ja syöty ja mummolan palvelut loppui.

Kerran toi kotiin kesken viikonlopun enkä ollut edes kotona, olin kuopuksen kanssa kylässä (nuorempaa ei ottanut kuun siitä oli vaivaa). Oli lapsen tiputtanut illalla portille ja lapsi meni kotiin eikä siellä ole ketään (kyse n. 7 -vuotiaasta). Kännyjä ei ollut. Onneksi olin paikassa jonne lapsi älysi soittaa, olin kaukana. Sain sitten soitettua lapsen kaverin vanhemmille ja he hakivat hänet yökylään.

Vierailija
2/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isää ei kiinnosta huolehtia niin miksi tyrkytätte lasta väkisin? Johan se lapsikin siinä kärsii kun ei tunne itseään rakastetuksi vaan heittopussiksi vanhempien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ota jos kynit toisen puille paljaille. Lapsen harrastus ja täydet elarit syö äkisti työttömän lompakon tyhjäksi.

Vierailija
4/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos isää ei kiinnosta huolehtia niin miksi tyrkytätte lasta väkisin? Johan se lapsikin siinä kärsii kun ei tunne itseään rakastetuksi vaan heittopussiksi vanhempien välissä.

Ei kyllä exxä rakastaa lasta ja lellii, maksaa jopa jalkapallo harastuksen omasta kukkarostaan. Mutta viikonlopuiksi ei kuitenkaan suostu ottamaan kun väittää ettei ole varaa.

Ap

Vierailija
5/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä exxä rakastaa lasta ja lellii, maksaa jopa jalkapallo harastuksen omasta kukkarostaan. Mutta viikonlopuiksi ei kuitenkaan suostu ottamaan kun väittää ettei ole varaa.

Ap

Ehkä sillä ei oikeasti ole varaa. Pystytkö mitenkään tulemaan vastaan asiassa?

Vierailija
6/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt hiertää? Näkeekö isä lastaan ollenkaan? Vai se, että ap ei saa lapsesta vapaita viikonloppuja? Ehkä sitä lapsi-isä-suhdetta voi vaalia muutenkin kuin viikonloppuvisiiteillä, jos miehen taloudellinen tilanne on vaikea? Hän voi joutua tinkimään paljosta, että saa maksettua ne elatusmaksut ja jalkapallohan on ihan järkyn kallis harrastus (ja kallistuu iän myötä). 

Vierailija
7/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varaa"???Ei kai tuonikäinen montaa euroa kuluta ruokakuluissa?Ulkoilu yms leikit on ilmaisia...Kai se mies nyt tajuaa että lapselle riittää myös sen kanssa oleminen,ei tarvita aina kalliita hoploppeja yms...

Vierailija
8/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Varaa"???Ei kai tuonikäinen montaa euroa kuluta ruokakuluissa?Ulkoilu yms leikit on ilmaisia...Kai se mies nyt tajuaa että lapselle riittää myös sen kanssa oleminen,ei tarvita aina kalliita hoploppeja yms...

No mietitääs että jos lapsen isä maksaa kuukaudessa vaikka satasen elareita ja 200 euroa jalkapalloon, sitten on vielä vuokra, sähkö, vesi, vakuutukset, puhelin ja muut menot, ei siinä työttömällä paljoa jää ylimääräistä.

Vierailija
9/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tekosyyltä. Makaronia saa 20 sentillä. Laita eväät mukaan niin syy poistuu.

Vierailija
10/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mietitääs että jos lapsen isä maksaa kuukaudessa vaikka satasen elareita ja 200 euroa jalkapalloon, sitten on vielä vuokra, sähkö, vesi, vakuutukset, puhelin ja muut menot, ei siinä työttömällä paljoa jää ylimääräistä.

Laske nyt joskus huviksesi, paljonko sinulla itselläsi maksaa aamu- ja iltapalatarpeet. Meneekö yli euron?

Vierailija
11/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua huttua.

Mun mies ei ottanut juuri koskaan lapsia, ei ainakaan yöksi. Piti olla joka toinen joulu ja juhannus, joka toinen viikonloppu, näistä tapeltiin etukäteen käräjiä myöten ja ihan turhaa, miestä ei kovin kauaa kiinnostanut. Haki jouluaattona ja toi kiireesti takaisin kun oli mummolassa saunottu ja syöty ja mummolan palvelut loppui.

Kerran toi kotiin kesken viikonlopun enkä ollut edes kotona, olin kuopuksen kanssa kylässä (nuorempaa ei ottanut kuun siitä oli vaivaa). Oli lapsen tiputtanut illalla portille ja lapsi meni kotiin eikä siellä ole ketään (kyse n. 7 -vuotiaasta). Kännyjä ei ollut. Onneksi olin paikassa jonne lapsi älysi soittaa, olin kaukana. Sain sitten soitettua lapsen kaverin vanhemmille ja he hakivat hänet yökylään.

Miksi alunperin edes alkaa tällaisen miehen kanssa tekemään lasta, jopa kahta.

-Kun muutki kaverit odotti, niin halusin minäkin

-kun ketään muuta en saanut, niin piti ottaa tämä, että ehtii saada lapset, ettei tuu liian vanhaksi

-renttu se oli, mutta harlekiineissakin renttu muuttuu ja rakastuu, kun tulee lapsi, kyllä minäkin pystyn muuttamaan

mitä muita syitä?

Vierailija
12/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos lapsi ei tarvitse elääkseen muuta kuin pussin makaronia ja palan leipää. Meillä kun lapset syö terveellisesti salaatteja, kanaa, muuta. Pasta ja vaalea vehnä ei ole edes tullut kysymykseekään.

Vierailija
13/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se esittää marttyyriä ja yrittää syyllistää sinua. Mind games. Oikeasti sillä on tyttöystävä ja suunnittelee viikkonsa sen työvuorojen mukaan.

Näin minun ex. Rutisee miten olen kauhea ja tyly enkä anna nähdä lasta. Oikeasti yritän keksiä miten he voisivat nähdä enemmänkin kuin sopimuksessa. Exä lipsautti kerran ettei voi ottaa normaalisti vaikka on lomalla, kun "Sannalla" on vapaapäivä.

Vierailija
14/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa jos lapsi ei tarvitse elääkseen muuta kuin pussin makaronia ja palan leipää. Meillä kun lapset syö terveellisesti salaatteja, kanaa, muuta. Pasta ja vaalea vehnä ei ole edes tullut kysymykseekään.

Meneekö teidän lapset pilalle siitä, jos ne syö kahtena viikonloppuna makaronia ja vehnäleipää? Nythän oli kyse siitä, että mies kieltäytyy ottamasta lapsia luokseen, kun ei ole vara ruokkia heitä. Kumpi on tärkeämpää, se, että lapsi tapaa isäänsä vai se, että lapsella on joka hetki täydellisen terveellinen ruokavalio?

Vierailija
15/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tilanne on yhtään se, mikä meillä on, niin en yhtään ihmettele, jos isä on sitä mieltä, ettei ole varaa.

Meillä miehen lapset käyvät joka toinen vkl. Voi itku sitä haluamista ja vaatimista. Kun menet kauppaan, he haluavat miljoona asiaa. Kun pitäis tehdä jotain, haluavat Lintsille tai Hoploppiin. Koko ajan vaativat, vaativat, vaativat.

Voin kuvitella, että kaikki eivät sitä kestä. On helpompi olla ottamatta sitä lasta, kun koko ajan kuunnella sitä. Varsinkin, jos oikeasti on rahat vähissä ja huono mieli, ettei mitään muuta voi tarjota kuin leikkipuistoa yms. Koska sitä ne lapset eivät halua.

Vierailija
16/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni välillä vuosia, ettei exä tavannut lasta. Se oli hänen tapansa kostaa minulle, koska tiesi, että pidin säännöllisiä tapaamisia tärkeinä isäsuhteen takia.

Samainen herra ei koskaan suostunut tekemään tapaamissopimusta, koska se rajoittaisi häntä liikaa.

Syytti sitten minua tapaamisten estämisestä, kun tapaaminen tunnin varoitusajalla ei onnistunut (tiesi varsin hyvin, että olimme tuntien päässä mökillä). Hänellä oli siis tapana laittaa viesti, jossa saneli tapaamisen aikataulun minuutilleen (esim perjantai-illasta klo 18 lauantai-iltaan klo 17) ja viesti laitettiin tuntia ennen. Joustin ja peruin menoja, jotta lapsi pääsi isälleen, mutta jos olikin jotain, jota ei voinut tunnin varoitusajalla perua, niin olin tapaamisten estäjä. Myöskään ei hyväksynyt tunninkaan heittoa esittämäänsä aikatauluun (esim klo 18 sijaan klo 19), vaikka olisin kuljettanut lapsen hänen ovelleen. Estin siis tapaamisia.

Vierailija
17/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ja lasten isä on ihan oikeasti vähävarainen, monesti sillä on rahat loppu viimeisenä rahapäivää edeltävänä viikkona. Mä vien sille viikonlopun ruokakassin mukaan, jos lasten tapaamisviikonloppuna on rahat loppu ja jääkaappi tyhjä. Enkä nillitä aiheesta.

Vierailija
18/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset jatkuvasti marise, jos heidän tunnepuolen tarpeensa tyydytetään. Jos vanhempi ei jaksa olla henkisesti läsnä tai ei innostu mistään, lapsi kokee turvattomuutta ja se purkautuu levottomuutena. Tyytyväinen lapsi ei narise ja vaadi jatkuvasti.

Vierailija
19/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mulle, missä seurassa juniorin futis maksaa noin paljon.

Vierailija
20/30 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapset jatkuvasti marise, jos heidän tunnepuolen tarpeensa tyydytetään. Jos vanhempi ei jaksa olla henkisesti läsnä tai ei innostu mistään, lapsi kokee turvattomuutta ja se purkautuu levottomuutena. Tyytyväinen lapsi ei narise ja vaadi jatkuvasti.

Jaa. Kyllä jotkut lapset marisevat enemmän kuin toiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän