Miksi mies lähtee treffeille ja sitten arvostelee/haukkuu?
Puhuu arvostelevaan sävyyn esim merkkilaukustani tai pituudestani?
Kommentit (57)
Mulla on merkkilaukkuja ja pukeudun laadukkaisiin vaatteisiin. Kehuja olen vaan saanut tyylistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää merkkilaukkua turhakkeena sitä ei saa ilmaista vaan kehua? Jos ei pidä lyhyistä naisista pitää valehdella, että lyhyys viehättää?
... tai sitten voi olla hiljaa, jos ei ole hyvää sanottavaa?
Siitäkin sitten saisimme lukea aihe vapaalta. Tekee mies niin tai näin nainen on tyytymätön häneen.
Montako aloitusta olet nähnyt, jotka ovat menneet jotenkin näin
"Miksi mies ei kommentoinut ikävästi ulkonäköäni? "
tai
"Miksi mies lähtee treffeille ja sitten ei arvostelee/ eikä haukku?"
Oikeastaan ei kannata lähteä treffeille tai ylipäätänsä tavata ketään, jos ei osaa muuten kuin negatiivisesti puhua toiselle. Suosittelen opettelemaan käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että omistaa merkkilaukun ei tee kenestäkään huonompaa 😂 En vaan ymmärrä miksi sitä ulkonäköä pitää ruotia koko ajan.
Ap
Mitä miehet on sanoneet, kun olet tätä heiltä kysynyt?
En ole kysynyt. Monet vaan sanoo, kun se ulkonäkö on niiiin tärkeää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kyllä kukaan uskaltaisi haukkua päin naamaa! Jotenkin vaan minulla on sellainen "säteily", ettei ne uskalla :D
Voi kun saisit sinäkin itsellesi sellaisen, ap.
Eli sinun ulkonäköä ei ole ruodittu vaan vainoharhoissasi näin kuvittelet? Hymiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että omistaa merkkilaukun ei tee kenestäkään huonompaa 😂 En vaan ymmärrä miksi sitä ulkonäköä pitää ruotia koko ajan.
Ap
Ap
Se joka väittää ettei se ei ole tärkeää valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Niin se onkin. Miksi pitäisi muuta väittää? Ei se ulkonäkö ole tärkeää, mutta...eli tuo mutta aina kumoaa aiemmin sanotun.
Tuollaisia miehiä riittää, ei kannata tavata toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jaa siitä voidaan olla vähän erimieltä. Kyllä se ainakin minulle antaa mielikuvan, että tälläinen henkilö on esim. leväperäinen raha-asioissa eli elää ylivarojensa. Kuinka monta eri osamaksusopimusta sinulla on ja paljonko perinnässä?
En ole ap
Mikä sua vaivaa😂 meinaat että jokainen merkkiasusteita/-vaatteita omistava on leväperäinen ja elää yli varojensa? Kenelläkään ei siis sinusta voi olla varaa sellaisiin? Taidat itse olla katkera köyhä.
Itsekin veikkaan kokemuksesta, että tuosta pelimiesoppaiden negaamisesta on kysymys. Mullekin ex-mies alkoi ihan ensimmäisillä tapaamisilla heitellä jotenkin todella päälleliimatusti kommentteja tyyliin "ruma paita" ja "kamala finninaama". Päädyttiin kuitenkin yhteen ja oltiinyhdessä monta vuotta tästä huolimatta, ja jossakin vaiheessa uskalsin kysyä, että mitä ihmettä hänen päässään tuolloin alussa parilla tietyllä treffikerralla liikkui. Oli kuulemma lukenut ja oppinut, että naista pitää vähän haukkua, niin nainen tuntee olevansa oikean miehen kanssa. Oli mulla kai toisaalta myös huono itsetunto, koska nykyään en kuuntelisi tuollaista edes vitsillä yhtään keneltäkään.
Miksi sulle olis niin tärkeää ymmärtää, miksi?
Jos moinen mollaaminen saa sinut viehtymään tyypistä ja alat miettiä mitä tekisit jotta saisit miellytettyä häntä (tai jotain vastaavaa), niin siitä vaan.
Jos taas sinulla on itsetunto ja vähänkään maalaisjärkeä, toteat että aha, tästä saa ihan hyvän tarinan tyttöporukan illassa kerrottavaksi ja siirryt eteenpäin.
Vika ei ole pituudessasi eikä käsväskyssäs. Älä päästä moista törpökettä pääsi sisään.
"Arvostelevaan sävyyn puhuminen" voi olla myös sitä, että mies on Savon suunnalta ja flirttailee. En tiedä, kuinka vakavasta arvostelusta on kyse, vaiko naljailusta pilke silmäkulmassa, Ap osaa varmasti parhaiten itse sanoa.
Onko kukaan koskaan kysynyt suoraan? Että nyt kun olet koko illan arvostellut mua, onko toi sun normaali tyyli vai oletko lukenut pelimiesoppaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jaa siitä voidaan olla vähän erimieltä. Kyllä se ainakin minulle antaa mielikuvan, että tälläinen henkilö on esim. leväperäinen raha-asioissa eli elää ylivarojensa. Kuinka monta eri osamaksusopimusta sinulla on ja paljonko perinnässä?
En ole ap
Mikä sua vaivaa😂 meinaat että jokainen merkkiasusteita/-vaatteita omistava on leväperäinen ja elää yli varojensa? Kenelläkään ei siis sinusta voi olla varaa sellaisiin? Taidat itse olla katkera köyhä.
...an-taa mie-li-ku-van. Millaisen mielikuvan sinusta nämä Siepit, Aitolehdet, yms antaa? Yli 70% suomalaisista kuitenkin elää ylivarojensa, joten ne kenellä on oikeasti varaa on aika harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Suoraanko pitäisi mennä parisuhteeseen ja vain palvoa lähes toisena päivätyönään? Eikö treffailun tarkoitus ole kartoittaa niitä ominaisuuksia ja tuoda esille asioita jotka ei miellytä ja on este sille parisuhteelle?
Ei niitä ole tarkoitus tuoda esille, tarkoitus on huomioida ne ihan keskenänsä, kiittää treffeistä ja siirtyä seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Valehdellako pitäisi?
Miksi ylipäänsä ottaa oma-aloitteisesti puheeksi? Eri asia jos toinen kysyy suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraanko pitäisi mennä parisuhteeseen ja vain palvoa lähes toisena päivätyönään? Eikö treffailun tarkoitus ole kartoittaa niitä ominaisuuksia ja tuoda esille asioita jotka ei miellytä ja on este sille parisuhteelle?
Ei niitä ole tarkoitus tuoda esille, tarkoitus on huomioida ne ihan keskenänsä, kiittää treffeistä ja siirtyä seuraavaan.
Niinpä. Ei ole ihan penaalin terävin kynä sellainen mies joka hankkii kusipään maineen kohtelemalla ihmisiä tuolla lailla. Maailma on yllättävän pieni ja minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Lyhyydestä ei ole kyllä minulle tullut koskaan negatiivista kommenttia, päin vastoin. Siro ja lyhyt nainen on aika monen miehen toiveuni.
Merkkilaukkuja taas taitaa harva mies tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ole ap
Minulla ei ainakaan ole riittävästi kokemuspohjaa kaikista merkkiasusteita käyttävistä vaan mielipide heistä perustuu mielikuvaan. Koska olen katkera köyhä lähipiirini myös tukee tätä mielikuvaa. Monella heistä ei olisi varaa ostaa laukkuja, yms mutta silti niitä ostetaan ja valitetaan kun rahat on aina vähissä.
ps. mikä sinua vaivaa, kun mielipidettä ei voi kertoa ilman menemistä henkilökohtaisuuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Lyhyydestä ei ole kyllä minulle tullut koskaan negatiivista kommenttia, päin vastoin. Siro ja lyhyt nainen on aika monen miehen toiveuni.
Merkkilaukkuja taas taitaa harva mies tunnistaa.
Näinpä harvinaisen huono provo taas keksitty.
tai sitten kyseessä mies, joka tekee tuota usein, kunhan nyt tarttuu johonkin, mistä luulee naisen pahoittavan mielensä.
Tää laukku oli halpa 😂 ja kyllä olen perinyt rahaa. Mikä ongelma yksi laukku voi olla? En ymmärrä miksi pitää edes lähteä treffeille, jos kokee minut liian snobiksi.
Ap