Sain uuden puhelimen eräältä mieheltä rikkinäisen tilalle. Olin sinisilmäinen ja luulin ettei hän vaadi vastinetta...
Sitten mies alkoi vaatimaan tapaamisia, mutta minulle ei ollut aikaa nähdä häntä. Hän alkoi ahdistaa joten plokkasin hänet. Eilen mies ilmestyi ovelleni ja vaati puhelinta takaisin en ymmärrä miten hän tiesi edes missä asun. Olinko jotenkin liian sinisilmäinen ja teinkö muka jotain väärin... Hä??!!!?
Kommentit (31)
Jos kerran sait sen puhelimen mieheltä niin miksi annoit sen takaisin? Miehellä ei ollut mitään oikeutta vaatia sitä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran sait sen puhelimen mieheltä niin miksi annoit sen takaisin? Miehellä ei ollut mitään oikeutta vaatia sitä takaisin.
mies uhkasi poliisilla kun plokkasin hänen. Todella apsurdia touhua mieheltä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tää on miehen kirjoittama.
Tuskin on vielä miehen iässä.
Tuntemattomalta otit puhelimen ja mietit ootko liian sinisilmäinen? Eikö äiti mitään opettanut? Anna heti takaisin, ties mikä paikannusohjelma siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 25v nainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuntemattomalta otit puhelimen ja mietit ootko liian sinisilmäinen? Eikö äiti mitään opettanut? Anna heti takaisin, ties mikä paikannusohjelma siinä on.
annoin jo takas kun ilmestyi ovelle. Poliisi uhkaus oli liikaa en halua vanklaan
Vierailija kirjoitti:
Oletko maksullinen nainen?
En ole, kiitos kysymästä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitten mies alkoi vaatimaan tapaamisia, mutta minulle ei ollut aikaa nähdä häntä. Hän alkoi ahdistaa joten plokkasin hänet. Eilen mies ilmestyi ovelleni ja vaati puhelinta takaisin en ymmärrä miten hän tiesi edes missä asun. Olinko jotenkin liian sinisilmäinen ja teinkö muka jotain väärin... Hä??!!!?
Olet, ja olet myös itsekäs hyväksikäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 13v poika. Ap
Korjasin vastaamaan totuutta.
Minun mielestäni et tehnyt mitään väärin, mutta mulla onkin ilmeisesti diagnosoimaton Aspergerin syndrooma. Jos joku antaa jotain, niin ei siitä mitään kuulu jälkikäteen vaatia, ellei nyt ole sovittu jotain hintaa etukäteen. Vai?
Se mies tässä se sinisilmäinen oli. Luuli voivansa ostaa sut. Pidä puhelin, heivaa äijä. Saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Se mies tässä se sinisilmäinen oli. Luuli voivansa ostaa sut. Pidä puhelin, heivaa äijä. Saa mitä tilaa.
Mä oon ihan samaa mieltä tosin puhelin on jo sillä.. Ap
Todellakin olit. Ei tässä maailmassa kukaan mitään ilmaiseksi anna.