Kauanko kestää heräämisestä töihin lähtöön?
Minulla kestää tunnin. 20 min aamupala ja nettiä, 5 min syvähengitys, 15 min meditointi, 15 min vaatteet, 5 min eväät.
Kommentit (47)
Olen pihalla n. 30-45min siitä kun kello on soinut.
Vähän reilu tunti. Sisältää suihkun ja hiusten pesun, pukemisen, aamupalan, meikkauksen ja hiusten kuivaamisen.
Suihku 15min, föönaus ja rasvaus 15min, aamupala 15min, meikkaus ihon kunnosta riippuen 15min-tunti, vaatteet 5min.
Eli n.1h-1h45min.
Kaksi tuntia. Siihen kuuluvat aamiaisen laitto, lehden luku rauhassa, suihku jne.
45min 15min heräämistä vesilasin lääkkeiden ja vessan aikana sitten suihku 10min, pukeminen ja aamupala mukaan autoon mehukeiton muodossa. ehkä 15 min päälle jos koira alkaa vetkuttelemaan..
50 min, se on kyllä tiukka minuuttiaikataulu. Tunti olisi hyvä, mutta en jaksa herätä aikaisemmin.
10 min. ..jos kulliainen kovana niinkuin lähes joka aamu, aamulykinnän kera 20 min. Kiirutta pitää.
Etäpäivänä läppäri aukeaa 5min heräämisestä ja siinä aamupalaa syödessä hoidan sähköpostit ja muutamia puheluita, sitten suihku ja tapaamisiin.
Toimistopäivinä olen työpisteelläni n. 1h päästä heräämisestä.
No nyt on kulunut sellaiset 70 viikkoa
1,5 tuntia on minimi. Mulla nyt vaan kestää enkä halua, että tulee kiire.
N. 1h-1h 15min. Sisältää suihkussa käynnin (hiustenpesu), pukemisen, hampaidenpesut, meikkauksen, hiustenlaiton, aamukahvin + aamupalan, päiväkoti-ikäisten lasten herättelyt ja pukemisen/hammaspesun/hiustenharjauksen valvomisen.
20 minsaa. Silloin kun piti huolehtia lapset tarhaan tai ekaluokilla kouluun, meni tunti.
Noin tunti. Käy suihkussa (pesen myös hiukset), käytän koiran pihalla, syön, meikkaan, puen vaatteet ja datailen.
Vierailija kirjoitti:
Entäs meikit, ketjut ja vyö?
Tarpeettomia. Nukun mieluummin vähän pitempään.
Tunnin. Kolme muksua lähtee samalla kuka minnekin.