Miksi usein aikuisiällä lihavat ovat olleet nuorena kuntosalilla kävijöitä?
Eli vaikka ovatkin lopettaneet treenaamiswn ja ovat lihoneet niin onko heidän kroppaansa jäänyt lihaksia?
Yllättävän usein tukevassa kunnossa oleva ihminen sanoo että on nuorena käynyt salilla.
Eli onko tällä jotain tekemistä siihen?
Sen sijaan nämä vähän liikkuvat höyhen sarjalaiset ovat hoikkia :0
Kommentit (8)
Ne on varmaa fyysisempiä ihmisiä. :D Eli tykkää syödä, liikunnasta myös jne. Sit ne hoikat on semmosii joil ei oo hyvä ruokahalu eikä intoo johki urheilemiseenkaa.
Mä luulen et ne oli nuorenakin pyöreyteen taipuvaisia. Kävivät salilla juuri koska ilman sitä olisivat olleet plösöjä. Sitten vanhemmiten parisuhteen vakiinnuttua ei enää jaksa pingottaa.. .
Höyhensarjalaiset ei käy salilla koska näyttävät ilmankin hyvältä ja eivät jaksa oikein punttejakaan nostella.
Enempi se on sellaista selittelyä. "Olin minäkin silloin nuorena hoikka ja sporttinen".
Höpön lopöt. Olit joskus ihan tavallainen nuori ja nyt ole ylipainoinen keski-ikäinen.
Jos nuorena treenaa kovaa 10 vuotta putkeen ja tottuu syömään sen mukaan, on vaikea tottua syömään vähemmän sitten kun ei enää treenaa.
Seurauksena on lihavuus.
No älä yritä ap. Läskit ovat läslejä heidän nuoruuden lihakset ovat surkastuneet..
Yrität selittää sillä, että vanhat lihakset ovat läskin alla? :D
0/5 huono yrituys.
Läski on läski ja huonossa kunnossa.