Miksi palstamiehet kuvittelevat, että on jotenkin hienoa saada huomiota miehiltä?
Toki parikymppisten miesten huomio imartelee, mutta vanhojen miesten huomio vain oksettaa.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat huomiota niiltä joista ovat kiinnostuneet, ihan kuin miehetkin. Jos joku vääränlainen nainen lähestyisi, niin se olisi heti yököttävää siiderivalaan lähentelyä.
Haluaisin mielelläni huomiota minkälaiselta naiselta tahansa, kunhan se olisi tietenkin asiallista ja suht omanikäiseltä. Vaikka en olisikaan kiinnostunut, niin kyllä se imartelisi ja nostaisi itsetuntoa. Naisten on tietenkin vaikea samaistua tähän, kun huomiota tulee ovista ja ikkunoista.
Miksi? Miten se muuttaa sinun ihmisyyttäsi? Huomio?
Huomio nostaa itsetuntoa. Ja kun on hyvä itsetunto, on positiivisempi ja selviää paremmin elämän takaiskuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki parikymppisten miesten huomio imartelee, mutta vanhojen miesten huomio vain oksettaa.
Sinäkö edustat kaikkia naisia ja tiedät, ettei ketään kiinnosta yli kaksikymppisten pappojen huomio. Taidat olla joku teinipissis, joka muutaman ajan kuluttua on pöhöttynyt muodottomaksi. Ole huoletta, muutaman vuoden kuluttua valitat, ettei miehet anna sinulle huomiota ollenkaan vaan ovat pinnallisia ja ainoastaan nuorten naisten perääntai jos antavat, vain helpon panon toivossa, mutta Sådant är livet.
Tulihan sieltä joku pappa uhoomaan, ettei muutaman vuoden päästä huoli kukaan :D se on pappa hyvä sen ajan murhe. Nyt haluan nauttia nuoruudestani hyvännäköisten parikymppisten miesten kanssa, enkä ryppysten pappojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat huomiota niiltä joista ovat kiinnostuneet, ihan kuin miehetkin. Jos joku vääränlainen nainen lähestyisi, niin se olisi heti yököttävää siiderivalaan lähentelyä.
Haluaisin mielelläni huomiota minkälaiselta naiselta tahansa, kunhan se olisi tietenkin asiallista ja suht omanikäiseltä. Vaikka en olisikaan kiinnostunut, niin kyllä se imartelisi ja nostaisi itsetuntoa. Naisten on tietenkin vaikea samaistua tähän, kun huomiota tulee ovista ja ikkunoista.
Mistä sinä muka tiedät, millaista naisten elämä on tai miten he kokevat asian?
Nuorena minä sain kyllä huomiota ikäisiltäni miehiltä, mutta se oli negatiivista. Sain kuulla törkeyksiä, haukkumista ja "hyi en panis" -huutelua. Olisin mieluiten ollut täysin huomaamaton ja ILMAN MINKÄÄNLAISTA huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Eniten v*tuttaa se, kun istahtaa hetkiseksi vaikka jonnekin kävelykadun penkille, niin eikös hetken päästä joku vanha juoppo tule siihen eteen patsastelemaan ja tekemään itseään tykö. Mikä v*ttu siinä on, ettei saa olla rauhassa?
Älä imartele itseäsi, vanhoilla juopoilla on tarkoituksena vain pummata kaljarahat. Jos hän saisi valita sinun tai olutsalkun välillä, jäisit toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Miten se muuttaa sinun ihmisyyttäsi? Huomio?
Huomio nostaa itsetuntoa. Ja kun on hyvä itsetunto, on positiivisempi ja selviää paremmin elämän takaiskuista.
http://myrskykari.tripod.com/psykiatria/huomionhakuinen.html
Ja suomessa on enemmän sinkkuja kuin koskaan, ja jos vertaa vaikka italiaa jossa miehet ovat koko ajan iskemässä naisia niin on täällä aika vähän tuota naisten huomioimista ja silloin kun joku huomioi on se varmaan se epämääräinen juoppo. Normaali mies on oppinut että naisia eri lähestytä.
En minä ainakaan saa huomiota yhtään keltään. En kyllä ymmärtänyt koko aloitusta, että mitä tällä tarkoitettiin.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne naiset tule sinua kotoa hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
He ovat niin omahyväisiä.
He eivät tajua, että naiset haluavat olla rauhassa .
Samaan aikaan saa toisaalta kuulla valitusta, miten suomalaisten miesten suurin vika on se, etteivät he uskalla lähestyä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska ne tissivakotopit, minihameet ja korkkarit on aina ihan itseään varten puettu päälle.
Aika vähän tuollaista näkee Suomessa. Ehkä helteisellä säällä tai yökerhossa, mutta tällä hetkellä sää ei salli tuollaista pukeutumista. Vaikka jollain olisikin "antava" toppi, ei se tarkoita sitä että topin kantaja olisi velvollinen antamaan sinulle yhtään mitään.
Ei tietenkään ole velvollinen antamaan mitään, mutta täytyy olla aika tyhmä jos kuvittelee, että miehet jättäisivät tuollaisen kokonaan huomioimatta.
Minä olen seurustellut itseäni parikymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa. Hyvä suhde oli, ei siinä mitään. Aina sanotaan, että ikä on vain numero. En ymmärrä, onko tämä nyt sitten muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan saa huomiota yhtään keltään. En kyllä ymmärtänyt koko aloitusta, että mitä tällä tarkoitettiin.
M35
Ole iloinen. Tämä on persoonallisuushäiriöisten ketju. Vieläpä klusteri B:n pershärö. Narsistisia kuvotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan saa toisaalta kuulla valitusta, miten suomalaisten miesten suurin vika on se, etteivät he uskalla lähestyä naista.
Mä taas luulen, että naisista olisi hienoa saada huomiota joltain mukavalta ja komealta mieheltä. Ei siltä puistojuopolta, itseään täynnä olevalta hopeaketulta tai peräkammarin peikolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska ne tissivakotopit, minihameet ja korkkarit on aina ihan itseään varten puettu päälle.
Aika vähän tuollaista näkee Suomessa. Ehkä helteisellä säällä tai yökerhossa, mutta tällä hetkellä sää ei salli tuollaista pukeutumista. Vaikka jollain olisikin "antava" toppi, ei se tarkoita sitä että topin kantaja olisi velvollinen antamaan sinulle yhtään mitään.
Ei tietenkään ole velvollinen antamaan mitään, mutta täytyy olla aika tyhmä jos kuvittelee, että miehet jättäisivät tuollaisen kokonaan huomioimatta.
Niin. Voit toki mennä juttelemaan tissitopin kantajalle ja katsoa, miten hän reagoi. Ole kohtelias ja asiallinen, älä kommentoi tissejä äläkä helvetissä ainakaan kouri. Jos tissitoppinainen hymyilee sinulle ja vastailee kysymyksiisi, voit jatkaa keskustelua ja huomion antamista (pysy asiallisena edelleenkin!). Jos hän pyytää sinua poistumaan tai osoittaa ilmeillään tai eleillään ettei ole kiinnostunut, jätä hänet rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas luulen, että naisista olisi hienoa saada huomiota joltain mukavalta ja komealta mieheltä. Ei siltä puistojuopolta, itseään täynnä olevalta hopeaketulta tai peräkammarin peikolta.
Nämä ovat suhteellisia käsitteitä eli riippuvat havainnoijasta. Mistä mies voi tietää etukäteen miten nainen suhtautuu mieheen jos ei lähesty ja tee kontaktia? Joo ymmärrän rapajuopot mutta meinaatkos ettei tavallinen peruspantteri saa koettaa onneaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat suhteellisia käsitteitä eli riippuvat havainnoijasta. Mistä mies voi tietää etukäteen miten nainen suhtautuu mieheen jos ei lähesty ja tee kontaktia? Joo ymmärrän rapajuopot mutta meinaatkos ettei tavallinen peruspantteri saa koettaa onneaan?
Suurin osa naisista pitää itseään huomattavasti vanhempia miehiä vastenmielisinä. Eiköhän se nuori nainen ite lähesty pappaa, jos niin epätoivoinen on, että papan huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista pitää itseään huomattavasti vanhempia miehiä vastenmielisinä. Eiköhän se nuori nainen ite lähesty pappaa, jos niin epätoivoinen on, että papan huolisi.
Niihän ne tekee. Minuakin on lähestynyt muutama nuorempi nainen, joista yhden kanssa olin jopa parisuhteessa.
Huomionhakuisuus itsessään on persoonallisuushäiriö - löytyy tautiluokituksesta. Liittyy itsetunnon ongelmiin. Normaali ihminen ei tarvitse, kaipaa tai edes halua tuntemattomien ihmisten huomiota.