Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarhan kevätjuhlat tulossa.....mitäs taas hoitsuille...

Vierailija
26.04.2006 |

onko ideoita? Ei viitsis aina sitä suklaata tai kukkia....olisko mitään hyviä ideoita?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei aina suklaata!

Onpa tosi hirveetä saada AINA suklaata, siis aina keväisin ja jouluisin. Kyllä siinä pääsee jo kyllästymään.

Vierailija
22/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvinkin hoito maksaa varmaan vähintään 20e ja se kertaa 15......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lahjakortit! Kukin laittaa 5-10 ¿, niin sillä saa jo vaikka mitä!!!!!!!

Vierailija
24/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa kannattaa muistaa (jos jotain haluaa antaa) yhteisellä lahjalla. Esim. kaffepaussille jotain syötävää? Voi leipoa jonku piirakan tai kakun ja on tosi hyvä tossa tapauksessa. Itse oon lastenhoitajana paikassa jossa on 5 hoitajaa enkä odota saavani mitään,mutta ihan kiva jos joku muistaa jollain pienellä. Toi kesäkukka tuntui mun mielestä kans ihan kivalta idealta,eikä tosiaan rasita kukkaroakaan kauheesti. Taidan ottaa vinkistä mallia ja viedä kukan oman lapseni hoitajalle.

Vierailija
25/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joku herkkukori kahvihuoneeseen tms...

Vierailija
26/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitolastensa vanhemmilta! Tarkoituksena on kai kiittää lasten hoidosta ja muistaa jollain pienellä lahjalla/kortilla eikä lahjoa hoitajia. Oikeesti kellä on varaa maksaa hoitotädille/tädeille lahjakorttia? Äidileni sellaisen voisin lahjaksi ostaakin, mutten ikinä hoitotädille.

Vierailija
27/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen päälle syömään ja tanssimaan.

Vierailija
28/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 15 hoitajaa niin 750 - 1500 euroa.....

Vierailija
29/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis ihminen ei tee mitään viineillä. Menee viemäriin.

Vierailija
30/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Raitis ihminen ei tee mitään viineillä. Menee viemäriin.

Ei kai nyt kukaan niin hölmö ole, että viemäriin kaataisi? Eikö raittiit ihmiset tarjoa vieraillekaan viiniä, kun ei itselle maistu?

Mä kyllä ottaisin ilolla viiniä vastaan, jos joku olisi ajatellut, että ilahdun siitä. Tarjoaisin sen hyville ystävilleni ja olisin erittäin otettu.

t. absolutisti, joka ei varmasti kaada mitään juotavaksi kelpaavaa viemäriin

Vierailija
31/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi kantaa lahjoja töitään (melko välinpitämättömästi ) tekeville ihmisille. en mäkään saa asiakkailtani mitään lahjoja. Järki käteen tässä mielistelymeiningissä:

Vierailija
32/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä tädit nyt VAAN kasvattavat ja hoitavat lastasi n. 40h viikossa, ihanko sama miten heitä muistat?

Itse aina muistanut melko pienin budjetein, mutta aina joka kevätjuhlassa puristanut kädestä lujaa, katonut silmiin syvästi ja kiitäänyt vilpittömästi. ja sen uskon olevan kaikille se paras kiitos.

Vierailija
33/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miksi pitäisi kantaa lahjoja töitään (melko välinpitämättömästi ) tekeville ihmisille. en mäkään saa asiakkailtani mitään lahjoja. Järki käteen tässä mielistelymeiningissä:

Jos sun lastesi hoitajat ovat välinpitämättömiä, ei se tee kaikista hoitajista välinpitämättömiä. Ja tuskin kukaan ostaa mielistelymielessä hoitajille mitään. Miksi pitäisi mielistellä? Oletko koskaan kuullut, että voi olla kiitollinen jostain asiasta tai osoittaa kiitollisuutta ja tyytyväisyyttä pienellä lahjalla?

Vierailija
34/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseen ketjuun jo vastasinkin tästä aiheesta. Kaikki raittiit eivät tarjoa vierailleen viiniä, enkä minä ole ainoa. Kukaan tuttavapiirissäni (suurin osa absolutisteja) ei tarjoile muille alkoholia, joten ihan yksin en ole näin " aivoton" ja omituinen. Syynä on ajattelutapa, jonka mukaan alkoholia ei tarvitsisi kenenkään käyttää ja se, että se aiheuttaa niin paljon pahaa. En halua antaa kenellekään muullekaan juomaa, joka on mielestäni kaikkea muuta kuin hienoa tai hyvää. Voi olla vaikea ymmärtää tätä, mutta näin me jotkut todellakin ajattelemme. Kritisoida voi, mutta ainakaan minuun sillä ei ole vaikutusta :)

Siis ei kannata tuhlata rahaa viiniin, jos ei tiedä varmasti, mitä sille tapahtuu ja mitä siitä ajatellaan...

Vierailija
35/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota,minäkään en veisi alkoholia. Mistä tiedän käyttääkö ja haluan viedä sellaisen lahjan joka on tarkoitettu hoitajalle eikä niin että hoitaja hymyssä suin kiittää ja antaa pullon seuraavana jouluna jollekkin tuttavalleen lahjaksi kun ei itse juo.

Vierailija
36/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskallat jättää lapsesi hoitoon sellaisille hoitajille? Oma työsikö,jota et tee välinpitämättömästi,sinut pakottaa jättämään lapsesi niiiiiiiiiiiiiiiiiin huonoon hoitoon? Kannattaisi kuule harkita jospa hoitaisit itse lapsesi kotonasi.

T: lastenhoitaja joka ei tee työtään melko välinpitämättömästi vaan aidolla kiinnostuksella näihin kullannuppuihin

Vierailija
37/37 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten yhteensä 7 hoitajaa, niin en mä kalliita lahjoja osta, en todellakaan. Siis 7, kun on opettajaa, hoitajaa, ryhmä avustajaa, sivaria, apulaista, ja jokainen heistä on lapseni kanssa päivittäin joten muistan kaikkia, enkä ala eritteleen että ketä muistan ja ketä en.

Ja totta sen on että eskarissa se ope on pää vastuussa ryhmässä, mutta olenpa nähnyt joskus sellasia eskareitakin joissa se lastenhoitaja on ollut parempi ope kuin ope itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme