Mikä on death metal-musiikin tarkoitus?
Haluaisin tietää mikä merkitys sillä on sinulle joka tyylilajia kuuntelet? Miksi sanoitukset ovat sellaisia? Mitä niistä saa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minä diggaan musiikkia, ei kiinnosta sanoitukset paskaakaan kunhan politiikasta pysytään erossa.
Minäkin diggaan musiikkia ja kiinnitän väkisin huomiota sanoihin , en pysty irrottamaan niitä vaan biisi on minulle kokonaisuus. Usein olen harmitellut sitä että hyvä metalli on pilattu jollain sanoilla mitä en voi tyytyväisenä laulaa. Ap
Painakaa kuulkaa alapeukkuja sydämenne kyllyydestä mutta pystyykö joku vastaamaan miksi?? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä diggaan musiikkia, ei kiinnosta sanoitukset paskaakaan kunhan politiikasta pysytään erossa.
Minäkin diggaan musiikkia ja kiinnitän väkisin huomiota sanoihin , en pysty irrottamaan niitä vaan biisi on minulle kokonaisuus. Usein olen harmitellut sitä että hyvä metalli on pilattu jollain sanoilla mitä en voi tyytyväisenä laulaa. Ap
Silloin sä kuuntelet väärää genreä eikä death ole sulle. Itse samaistun täysin sanoitukseen.
Saan siitä voimaa ja tiedän olevani voittamaton siis parempi kui muut
Ne haluaa olla koviksia ja anti-pehmoja. Musiikki vie mielentilan pois liiasta kiltteydestä.
Vierailija kirjoitti:
Koska tää maailma on perseestä
Ok, kiitos! Tajusin tajusin! :) Ap
Kai meillä jokaisella on se raivokkaampikin puoli, jota on jollakin tavalla nautinnollista päästä käsittelemään. Toiset pieksävät tuntemattomista ilmat pihalle nakkikioskilla, toiset kuuntelevat raivoisaa musiikkia.
Saman kysymyksen voi esittää iskelmän kuuntelijoille. Niissähän sanat on tätsin aivotonta mäniinrakasransuajanenetinsutyhyynyyh. Täysin munatonta meinikiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tää maailma on perseestä
Ok, kiitos! Tajusin tajusin! :) Ap
Hei tämä ei ollut ironiaa :D ymmärrän että maailmassa on paljon pahaa. Minusta meillä on kuitenkin toivo, tämä on kyllä sitten hengellinen asia. Ap
Mitä siinä musiikissa sitten lauletaan? En itse siis sitä kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Saman kysymyksen voi esittää iskelmän kuuntelijoille. Niissähän sanat on tätsin aivotonta mäniinrakasransuajanenetinsutyhyynyyh. Täysin munatonta meinikiä.
Erittäin hyvin sanottu
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin sä kuuntelet väärää genreä eikä death ole sulle. Itse samaistun täysin sanoitukseen.
Haluaisitko suositella minulle jotain? Ap
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/amp/s/genius.com/amp/Unanimated-die-alone-lyrics
No lue vaikka tuosta yksi esimerkki.
Yhtä hyvin voisi kysya mikä tarkoitus on swingillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko suositella minulle jotain? Ap
jotain kaunista, melodista, myönteistä yhdistettynä vahvaan musiikkiin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok sanat. Ei se Eino Leino sen positiivisempi ollut.
On noi nyt paremmat sanat luon iskelmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tuohan on vain huonoa lyriikkaa. Ovatko kaikki death metal -lyriikat sitten tuollaista tasoa?
t. nimim. en itse kuuntele kyseisen lajityypin musaa
Kokeile ap power metalia, sieltä löytyy varmaan eniten sulle sopivaa, jos jotain metallia välttämättä haluat kuunnella.