Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhille suomalaisille syötetään "salaattijuustoa" samaan aikaan kun ruotsalaiset syövät aitoa fetaa

Vierailija
10.06.2018 |

Jopa ICA-marketin omalla merkillä myydään aitoa fetaa. Köyhät suomalaiset natustavat "salaattijuustoa", koska eihän Suomeen nyt Kreikasta asti kannata mitään rahdata. Saatika, että PA-kansalla siellä olisi varaa tällaisesta laadusta nauttia. 😂

Ex-pat, Sverige

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta sitä fetaa ja jätä salaattijuusto kauppaan, ei se sen vaikeampaa ole. 

Vierailija
22/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä,mitä köyhät suomalaiset tai expat suomeapuhuvat ruotsalaiset syövät,minä syön samaa patrosta suomessa ja kreikassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset syö muutenkin kaikkea keinotekoista.

No tästä ei ole kyse. Aito feta on palttiarallaa yhtä keinotekoista kuin muukin vastaava juusto.

Mitä tarkoittaa 'palttiarallaa' tässä(kin) yhteydessä?

= noin

Vierailija
24/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuohenmaito saa fetan maistumaan kuvottavalta. Ns. salaattijuusto on parempaa. Tosin niissäkin on isoja makueroja.

Tätähän se on se suomalainen maku. Otetaan ennemmin halpaa keinotekoista makua kuin luonnon omia makuja. Minkäs sitä tuohisuulleen voi. Voi, voi tätä katajaista kansaa. 😂

Onneksi täällä Ruotsissa on lähellä mannermaan vaikutteita.

Ap

Aa okei oot siis trolli..vuohen maito ei oikeasti ole kulinaristisesti ajatellen yhtään hienompaa kuin lehmän.

Vierailija
25/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä,mitä köyhät suomalaiset tai expat suomeapuhuvat ruotsalaiset syövät,minä syön samaa patrosta suomessa ja kreikassa

Samoin.

Vierailija
26/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patros on kyllä huonoa fetaa. Osta Dodonia tai Mevgalia, kreikkalaista.

Vierailija
27/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Feta on suojattu nimike.

Kyllä mä sen tiedän. Mutta että millä perusteella pitäisi olla ruotsalainen voidakseen syödä Fetaa? Miten suomalaisuus estää Fetan syömisen?

Tästä on itse asiassa EU:n direktiivi. Suomalaisille ei saa myydä eikä tarjoilla Fetaa. Kreikassahan tätä direktiiviä kierretään koko ajan.

Muutenkin ovat velmua kansaa.

Vierailija
28/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patros on kyllä huonoa fetaa. Osta Dodonia tai Mevgalia, kreikkalaista.

Hyvää se on. Älä päde.

Vierailija
29/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskon Pirkalla on puhvelinmaitomozzarellaa ja nimisuojattua, aitoa fetaa. 

Vierailija
30/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun.. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Feta on suojattu nimike.

Kyllä mä sen tiedän. Mutta että millä perusteella pitäisi olla ruotsalainen voidakseen syödä Fetaa? Miten suomalaisuus estää Fetan syömisen?

Tästä on itse asiassa EU:n direktiivi. Suomalaisille ei saa myydä eikä tarjoilla Fetaa. Kreikassahan tätä direktiiviä kierretään koko ajan.

Nyt sinä olet kyllä väärässä. Vai vitsailetko?

Vierailija
31/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansaa yritetään näinkin tappaa sukupuuttoon, eli syötetään kaikkea keinotekoista.

Hölmö kansa, helppo vedättää! Näkeehän sen kaikesta.

Vierailija
32/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa ICA-marketin omalla merkillä myydään aitoa fetaa. Köyhät suomalaiset natustavat "salaattijuustoa", koska eihän Suomeen nyt Kreikasta asti kannata mitään rahdata. Saatika, että PA-kansalla siellä olisi varaa tällaisesta laadusta nauttia. 😂

Ex-pat, Sverige

Feta on yhtä lailla suojattu nimike tietyt standardit täyttävälle elintarvikkeille tai juomalle kuten esimerkiksi samppanja tai konjakki. Taitaapa suomalainen kalakukkokin olla suojattu nimike. Suomessa löytyy ihan kreikkalaista fetaa tavallisistakin marketeista jos se vaan käy kaupaksi.

Vierailija
33/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun.. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Feta on suojattu nimike.

Tietenkin täysin totta.

T. Juustopiirakka

Vierailija
34/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kansaa yritetään näinkin tappaa sukupuuttoon, eli syötetään kaikkea keinotekoista.

Hölmö kansa, helppo vedättää! Näkeehän sen kaikesta.

Salaliitto.

Vierailija
35/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun.. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Feta on suojattu nimike.

Tietenkin täysin totta.

T. Juustopiirakka

Huh, luulin jo että olet höpsö. :D

Vierailija
36/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-pat, Sverige

Kuule, kyllä Suomessa myydään aitoa fetaakin. Ihan itsestä riippuu haluaako  sitä ostaa vai ei. Mjnä en osta jäljitelmiä

Päivän tyhmin avaus.

Vierailija
37/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuohenmaito saa fetan maistumaan kuvottavalta. Ns. salaattijuusto on parempaa. Tosin niissäkin on isoja makueroja.

Tätähän se on se suomalainen maku. Otetaan ennemmin halpaa keinotekoista makua kuin luonnon omia makuja. Minkäs sitä tuohisuulleen voi. Voi, voi tätä katajaista kansaa. 😂

Ap

Onneksi minä  voin helposti  lentää  Ranskaan syömään kunnolla mannermaista ruokaa  vaikka joka toinen viikonloppu jos vaan sattuu huvittamaan. Teillä  siellä Ruotsissa myydään pullaa leipänä ja falukorvia makkarankorvikkeena.

varakas suomalainen

Vierailija
38/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se on se suomalainen maku. Otetaan ennemmin halpaa keinotekoista makua kuin luonnon omia makuja. Minkäs sitä tuohisuulleen voi. Voi, voi tätä katajaista kansaa.

Ap

Niin että lehmänmaidosta tehty juusto on keinotekoista mutta lampaan- ja vuohenmaidosta tehty on luonnollista :D okei.

Toiset ajaa Kialla, toiset Mercedes-Benzillä.

😛

AP

Vuohiahan on tosiaan perinteisesti pidetty kun ei ole ollut varaa pitää lehmää eli ilmeisesti Feta oli nyt se Kia ja salaattijuusto Mersu vai?

Vierailija
39/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KorruptioKreikasta nyt voidaan rahdata hurreille mitä vaan pa skaa fetan nimellä.

Ja luultavasti rahdataankin...

Vierailija
40/62 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tajua. Ostin Fetaa viimeksi eilen täältä Itä-Savolaisen pikkupaikkakunnan K-marketista. Ei tarvinnut mennä Ruotsiin.