Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monensilla treffeillä yhdyntää?

Vierailija
10.06.2018 |

Voiko jo tokilla?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suosinut kolmansia tai neljänsiä treffejä mutta samapa tuo.

Pääasia että kummatkin haluaa ja tietää toisen tarkoitusperät.

Vierailija
2/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden deittailun jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausien kuluttua vasta, eli sitten kun seurustelu on vakiintunutta.

Vierailija
4/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun molempien tekee mieli. Jos ei tee mieli ennen kuin viikkojen päästä, niin turha vaivautua ollenkaan.

Vierailija
5/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran hyvä tavata, ettei ihan ensihimoissaan sitten kaduta kun toinen onkin jotain muuta kuin kuvitteli. 

Vierailija
6/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tuoda tiedoksi, että tuo on ainoa mikä kiinnostaa.

Vierailija
7/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan treffailusta, pari vasta tapailee ja seksi ei kuulu tapailuvaiheessa kuvioihin ollenkaan.

Vierailija
8/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakorasia

Vierailija
9/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monensilla kun huvittaa, kunhan muistaa kysyä wt se on toisellekkin ok.

Vierailija
10/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla ihan hyvä.

Vierailija
11/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei yleisty kuvitelma, että on normaalia ihmisten ruveta harrastamaan seksiä heti, kun on käyty yhdessä pari kertaa syömässä tai leffassa.

Vierailija
12/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakorasia

Luulen kyllä että minä tavismiehenä en voi olla jakorasia kun en ole yli vuoteen saanut kertaakaan yhdyntää.

Vierailija
13/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ensimmäisillä jos siltä tuntuu, tai ei koskaan joa ei halua, ei tähän ole olemassa mitään sääntöä.

Vierailija
14/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei yleisty kuvitelma, että on normaalia ihmisten ruveta harrastamaan seksiä heti, kun on käyty yhdessä pari kertaa syömässä tai leffassa.

Seksi on kivaa ja sitä kannattaa harrastaa usein.

Mitä sinä pelkäät?

Vierailija
15/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Onhan se nyt ehkä maailman hirvein asia, kun muut harrastavat seksiä keskenään omasta halustaan silloin, kun minä, täysin ulkopuolinen ihminen, en halua! Härregud, mihin maailma onkaan menossa!

Vierailija
16/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan

Vierailija
17/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä seksin harrastaminen on ok mutta se ei ole ok että naiset antavat sitä vain pienen pienelle osalle miehistä, juuri niille miehille jotka sitä muutenkin saavat yllin kyllin.

Sinusta ei ole ok, että naiset harrastavat seksiä omasta halustaan viehättäväksi kokemiensa miesten kanssa?

Vierailija
18/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä seksin harrastaminen on ok mutta se ei ole ok että naiset antavat sitä vain pienen pienelle osalle miehistä, juuri niille miehille jotka sitä muutenkin saavat yllin kyllin.

No hei, jos naiset ei nyt jostain syystä sulle sitten suostu antamaan, niin mites olis semmonen juttu, että etsisit sellaisen naisen, joka suostuu antamaan, jos annat sille jotain vastineeksi, vaikka rahaa?

Vierailija
19/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastat jo ekoilla treffeillä, niin jotkut pitävät sinua helppona ja osalle tämä on ongelma. Jos pitkität kovin kauan, niin osa tulkitsee ettet ole kiinnostunut tai et pidä seksistä ja osalle tämä on ongelma. Voit itse päättää kumpaa ryhmää haluat miellyttää, vai elätkö sittenkin sen mukaan mikä sinusta itsestäsi tuntuu oikealta.

Vierailija
20/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kivaa ja sitä kannattaa harrastaa usein.

Mitä sinä pelkäät?

Itse olen maannut saman miehen kanssa jo 28 vuotta ja sen olen vuosien mittaan oppinut, että seksi on liian iso juttu jaettavaksi jonkun randomin kanssa.  Se, joka luulee, että seksiä voi harrastaa kuin curlingia ja hinkata kenen kanssa tahansa, luulee väärin.

Seksi vaikuttaa aina ihmisen psyykeen (joko positiivisesti tai negatiivisesti). Jos parilla on henkinen yhteys lihallisen lisäksi, seksi on huikea ilo, mutta  jos henkinen yhteys puuttuu, seksi syö ihmisestä herkkyyttä vääjäämättä.