Olen ollut yhdynnässä 6 miehen kanssa elämäni aikana, ahdistaa
Onko tämä liikaa naiselle? Mulla on ihan hirveät omatunnontuskat. Haluaisin vaan yhden miehen joka rakastaisi minua.
N24
Kommentit (33)
Minulle tuo olisi paljon, jollekin toiselle todella vähän.
Toisaalta olet todella nuori ja tuota tahtia kumppaneita tulee olemaan, sanon suoraan, erittäin paljon.
Ehkä se kuusikin on sinulle liikaa, jos tulee paha mieli. Ehkä et seuraavalla kerralla harrasta niin nopeasti seksiä vaan katselet, olisiko siinä sinulle oikea mies.
Tai sitten pääset mahdollisista estoistasi ja harrastat lisää seksiä.
Emme voi täällä tietää, mikä sinulle on oikea, hyvä ratkaisu. Mieti sitä.
MUISTA käyttää aina kortsua!!
Minulla on ollut yli 40 miestä eikä sekään nyt paljon ole. Olen alle kolmekymppinen.
Itselläni mieheni on nro 7, olen sama nro miehelleni.
Kannattaa harrastaa seksiä vain rakastavassa parisuhteessa, niin ei tarvitse miettiä tällaisia asioita. Joskus suhde loppuu, sille on tietenkään voi mitään, mutta ainakin itse tietää että on tehnyt kaikkensa.
Naispuoliset kaverini on panneet satoja miehiä. Se alkaa olla jo hemmetin paljon. Ap sun on vielä normaali/vähän. Varsinkin jos et meinaa joka viikonloppu alkaa sekstailla eri miesten kanssa vaan odottelet parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä liikaa naiselle? Mulla on ihan hirveät omatunnontuskat. Haluaisin vaan yhden miehen joka rakastaisi minua.
N24
Te nyt takerrutte kumppaneiden määrään tuon yhden ketjun perusteella? Ei se kumppanien määrä itsessään ole oleellinen tekijä, mutta 6 on sopiva luku 24 vuotiaalle.
M
No minun mielestäni se on paljon, mutta mitä väliä? Miksi kysyt vieraiden ihmisten mielipidettä?
Ei pidä tehdä asioita jotka ahdistaa. Koita seuraavan kerran ettet heti mene sänkyyn vaan kuulostelet, olisiko tässä se pidempiaikainen mies sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa harrastaa seksiä vain rakastavassa parisuhteessa, niin ei tarvitse miettiä tällaisia asioita. Joskus suhde loppuu, sille on tietenkään voi mitään, mutta ainakin itse tietää että on tehnyt kaikkensa.
Seksin nostaminen korkealle jalustalle ei saa aikaan mitään muuta kuin ongelmia ja vaikeuksia.
Harrastat seksiä just niin monen kanssa kuin itse haluat. Oli se sitten vähän tai paljon.
Itse olen vaan tyytyväinen että ehdin harrastaa seksiä 30+ miehen kanssa ennen kuin tapasin sen oikean. Ei tarvii enää juosta ja oppi siinä miehistäkin, kuinka erilaisia voi ollakaan. Seksi on kivaa, turha sitä on stressata, tehty nautittavaksi. ;)
N32
mulla on kaveri yh ja tapilee tinderissä miehiä ja sit valittaa että niillä ei ole enää aikaa sille, kyselin kerran siltä ja se lähtee heti petipuhiin niiden kanssa ja tottakai ne siirtyy heti seuraavalle mättäälle kun kerran heti saa.
minun mielestä pitäisi jalkoja ristissä vähän pitemmän aikaa niin voisi ukot pysyäkkin mukana
Tuo on ihan normaalimäärä tuon ikäisellä. Mä olen kolmikymppinen ja 8 on tainnut olla miehiä mulla tähän mennessä. Jos joku selibaatissa tai yhden kumppanin kanssa koko ikänsä ollut haluaa paheksua niin siitä vaan, voihan sitä silläkin keinolla egoaan nostattaa jos sen kokee tarpeelliseksi. Minusta tää on ihan hyvä näin. Mutta seksiin kannattaa alkaa vain silloin kun itse haluaa, ei miehiä miellyttääkseen, kuten itse parikymppisenä tein.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan normaalimäärä tuon ikäisellä. Mä olen kolmikymppinen ja 8 on tainnut olla miehiä mulla tähän mennessä. Jos joku selibaatissa tai yhden kumppanin kanssa koko ikänsä ollut haluaa paheksua niin siitä vaan, voihan sitä silläkin keinolla egoaan nostattaa jos sen kokee tarpeelliseksi. Minusta tää on ihan hyvä näin. Mutta seksiin kannattaa alkaa vain silloin kun itse haluaa, ei miehiä miellyttääkseen, kuten itse parikymppisenä tein.
Kiitos.. tästä tuli parempi mieli. Mua on alkanut ahdistamaan seksi kun olen ajatellut olevani kauhean syntinen ja likainen. Mua ei kiinnosta vehdata monen miehen kanssa vaan haluaisin yhden miehen loppuelämäkseni.
Ap
kaverini kirjoitti:
mulla on kaveri yh ja tapilee tinderissä miehiä ja sit valittaa että niillä ei ole enää aikaa sille, kyselin kerran siltä ja se lähtee heti petipuhiin niiden kanssa ja tottakai ne siirtyy heti seuraavalle mättäälle kun kerran heti saa.
minun mielestä pitäisi jalkoja ristissä vähän pitemmän aikaa niin voisi ukot pysyäkkin mukana
Kaverit rohkas mua liittymään Tinderiin ja se oli virhe. Siellä oli oikeasti melkein kaikki yhden yön juttujen perässä. Poistin sovelluksen enkä enää lataa sitä.
No mitä helvettiä ei se käyttämällä kulu. Lisäksi kokemus tuo varmuutta. Me miehet tykkäämme sellaisesta varmasta toiminnasta eikä pelokkaasta rävellyksestä. Anna mennä vaan lisää itse kuulun ainakin siihen kastiin, että ei määrällä väliä. Lisäksi laatu kasvaa :D
m30+ kirjoitti:
No mitä helvettiä ei se käyttämällä kulu. Lisäksi kokemus tuo varmuutta. Me miehet tykkäämme sellaisesta varmasta toiminnasta eikä pelokkaasta rävellyksestä. Anna mennä vaan lisää itse kuulun ainakin siihen kastiin, että ei määrällä väliä. Lisäksi laatu kasvaa :D
:) Niin myös piilevät tautiriskit: Herpes, kondylooma, hepatiitit...
Oma sääntöni oli aikoinaan, että sellaisia naisia en vakavissani deittaile, joilla tiedän olevan olleen yli 5 seksikumppania. No thx.
Vierailija kirjoitti:
m30+ kirjoitti:
Oma sääntöni oli aikoinaan, että sellaisia naisia en vakavissani deittaile, joilla tiedän olevan olleen yli 5 seksikumppania. No thx.
Luuletko, että naiset kertoo sulle rehellisen luvun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m30+ kirjoitti:
Luuletko, että naiset kertoo sulle rehellisen luvun?
En tietenkään. Kerron annetun luvun aina 1.5. Sek7n on alakanttiin.
m30+ kirjoitti:
Vaimoni kanssa harrastetaan kimppaa 1N+2M.
Usein ollaan joko yksi vieras koko viikonlopun tai useampi mies yksi tai kaksi vierasta päivässä pitkän kaavan mukaan viikolla joskus pikapano kun kaveri on käyttämässä koiraa ulkona tai lehteä ostamassa. Kaverini sanoo että kun on pannut vaimoani hän on kiimassa useamman päivän ja panee omaa vaimoaan useasti päivässä.
Mvu40v kirjoitti:
m30+ kirjoitti:
Vaimoni kanssa harrastetaan kimppaa 1N+2M.
Usein ollaan joko yksi vieras koko viikonlopun tai useampi mies yksi tai kaksi vierasta päivässä pitkän kaavan mukaan viikolla joskus pikapano kun kaveri on käyttämässä koiraa ulkona tai lehteä ostamassa. Kaverini sanoo että kun on pannut vaimoani hän on kiimassa useamman päivän ja panee omaa vaimoaan useasti päivässä.
Hyi miten likaista.
Ei tuo ole vielä paljon. Yli 10 olisi jo iso numero.