Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut yhdynnässä 6 miehen kanssa elämäni aikana, ahdistaa

Vierailija
10.06.2018 |

Onko tämä liikaa naiselle? Mulla on ihan hirveät omatunnontuskat. Haluaisin vaan yhden miehen joka rakastaisi minua.

N24

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä liikaa naiselle? Mulla on ihan hirveät omatunnontuskat. Haluaisin vaan yhden miehen joka rakastaisi minua.

N24

Viisi liikaa.

m37

Vierailija
22/33 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Minä haluan rakastaa sinua. Mutta pitää myös peräreilää levittää ainakin kerran kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastat seksiä just niin monen kanssa kuin itse haluat. Oli se sitten vähän tai paljon.

Itse olen vaan tyytyväinen että ehdin harrastaa seksiä 30+ miehen kanssa ennen kuin tapasin sen oikean. Ei tarvii enää juosta ja oppi siinä miehistäkin, kuinka erilaisia voi ollakaan. Seksi on kivaa, turha sitä on stressata, tehty nautittavaksi. ;)

N32

Munkin vaino väittää näin, mutta itse en häntä voi kunnioittaa joten kohteen häntä sen mukaan kuin hän on eli irtoseksinaisena. Suhteen aikana olen sitten pettänyt häntä ja perustellut sitä tuolla samalla " seksi on kivaa, turha sitä on stressata.."

Vierailija
24/33 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mvu40v kirjoitti:

m30+ kirjoitti:

No mitä helvettiä ei se käyttämällä kulu. Lisäksi kokemus tuo varmuutta. Me miehet tykkäämme sellaisesta varmasta toiminnasta eikä pelokkaasta rävellyksestä. Anna mennä vaan lisää itse kuulun ainakin siihen kastiin, että ei määrällä väliä. Lisäksi laatu kasvaa :D

Vaimoni kanssa harrastetaan kimppaa 1N+2M.

Usein ollaan joko yksi vieras koko viikonlopun tai useampi mies yksi tai kaksi vierasta päivässä pitkän kaavan mukaan viikolla joskus pikapano kun kaveri on käyttämässä koiraa ulkona tai lehteä ostamassa. Kaverini sanoo että kun on pannut vaimoani hän on kiimassa useamman päivän ja panee omaa vaimoaan useasti päivässä.

Vaimollasi on HPV-tartunta ja myöhemmin kohdunkaulansyöpä. Nam Nam!

Vierailija
25/33 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastat seksiä just niin monen kanssa kuin itse haluat. Oli se sitten vähän tai paljon.

Itse olen vaan tyytyväinen että ehdin harrastaa seksiä 30+ miehen kanssa ennen kuin tapasin sen oikean. Ei tarvii enää juosta ja oppi siinä miehistäkin, kuinka erilaisia voi ollakaan. Seksi on kivaa, turha sitä on stressata, tehty nautittavaksi. ;)

N32

Munkin vaino väittää näin, mutta itse en häntä voi kunnioittaa joten kohteen häntä sen mukaan kuin hän on eli irtoseksinaisena. Suhteen aikana olen sitten pettänyt häntä ja perustellut sitä tuolla samalla " seksi on kivaa, turha sitä on stressata.."

Sä kohtelisit naista ku naista samalla tavalla.

Vierailija
26/33 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Jos ja kun kaikki naiset on irtoseksinaisia, niin joo

Vierailija
27/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Jos ja kun kaikki naiset on irtoseksinaisia, niin joo

Höpö höpö.

Vierailija
28/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä kommentteja täällä. Miksi miehen olisi sallittua paneskella kymmeniä naisia, mutta jos naisella on ollut useampi kumppani nii sitten ei huolita. Kyllä kymmeniä naisia paneskellut äijä on yhtä ällöttävä.

Vierailija
29/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah mitä väliä! :D

Vierailija
30/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä yhdellä kertaa? Jos jäät rakkautta oottamaan, jäät vanhaksipiiaksi.

Vierailija
31/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä kommentteja täällä. Miksi miehen olisi sallittua paneskella kymmeniä naisia, mutta jos naisella on ollut useampi kumppani nii sitten ei huolita. Kyllä kymmeniä naisia paneskellut äijä on yhtä ällöttävä.

Viimekädessä naiset sen päätöksen tekee suosimalla pelimiehiä ja siten siis ei haittaa jos miehellä on paljon seksipartnereita.

Vierailija
32/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on itseään varten, ei sitä varten että "säästelee" jotain myyttistä seksitouhuilua jollekkin tuntemattomalle miehelle, jonka tapaa, tai ei tapaa joskus vaikkapa vasta 45 vuotiaana.

Joku menee kimppaan toisen kanssa 16-vuotiaana, ja elää loppuelämänsä hänen kanssaan, harastaen seksiä koko elämänsä. Toinen taas ei löydä hyvää seurustelukumppania itselleen, joten harrastelee lyhyitä tapaamisia seksin merkeissä ikävuodet 18-35. Että tämän jälkimmäisen pitäisi olla ilman hellyyttä ja seksiä koko ikänsä, koska on olemassa joku mystinen mies jossain? Vähän turhia luuloja itsestään tällaisilla :D

Ei seksin harrastamiseen ja läheisyyteen tarvita papin aamenta, vaan ihmisellä on lupa nauttia itsestään ja toisesta ihmisestä myös silloin, kun sitä seurustelukumppania ei löydykään, tai sitä ei edes halua.

Itselläni on ollut useiden vuosien sinkkujaksoja, ja totta maar olen nauttinut jokaisesta hetkestä! Nykyisen parisuhteen, joka on minulle se loppuelämäni suhde, löysin vasta 34-vuotiaana, joten olen ollut noin 40:n miehen kanssa kanssakäymisissä. Todellakin tiedän mitä haluan seksiltä ja mieheltä, ja mieheni myös säännöllisesti ihmettelee sitä miten sovimmekaan niin hyvin yhteen, ja miten hän on kanssani saanut parasta seksiä ikinä. Mieheni ei ole yhtä "kokenut", mutta se on sopinut hänelle. Olemme saman ikäisiä, mutta hän on ollut 8 vuotta naimisissa, ja tuolloin vain vaimonsa kanssa. Minun pisin suhteeni ennen tätä miestä taas on ollut 1.5v.

Vierailija
33/33 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on itseään varten, ei sitä varten että "säästelee" jotain myyttistä seksitouhuilua jollekkin tuntemattomalle miehelle, jonka tapaa, tai ei tapaa joskus vaikkapa vasta 45 vuotiaana.

Joku menee kimppaan toisen kanssa 16-vuotiaana, ja elää loppuelämänsä hänen kanssaan, harastaen seksiä koko elämänsä. Toinen taas ei löydä hyvää seurustelukumppania itselleen, joten harrastelee lyhyitä tapaamisia seksin merkeissä ikävuodet 18-35. Että tämän jälkimmäisen pitäisi olla ilman hellyyttä ja seksiä koko ikänsä, koska on olemassa joku mystinen mies jossain? Vähän turhia luuloja itsestään tällaisilla :D

Ei seksin harrastamiseen ja läheisyyteen tarvita papin aamenta, vaan ihmisellä on lupa nauttia itsestään ja toisesta ihmisestä myös silloin, kun sitä seurustelukumppania ei löydykään, tai sitä ei edes halua.

Itselläni on ollut useiden vuosien sinkkujaksoja, ja totta maar olen nauttinut jokaisesta hetkestä! Nykyisen parisuhteen, joka on minulle se loppuelämäni suhde, löysin vasta 34-vuotiaana, joten olen ollut noin 40:n miehen kanssa kanssakäymisissä. Todellakin tiedän mitä haluan seksiltä ja mieheltä, ja mieheni myös säännöllisesti ihmettelee sitä miten sovimmekaan niin hyvin yhteen, ja miten hän on kanssani saanut parasta seksiä ikinä. Mieheni ei ole yhtä "kokenut", mutta se on sopinut hänelle. Olemme saman ikäisiä, mutta hän on ollut 8 vuotta naimisissa, ja tuolloin vain vaimonsa kanssa. Minun pisin suhteeni ennen tätä miestä taas on ollut 1.5v.

Kyllä se jossain vaiheessa alkaa miestä kyrpimään tuo kokemusten epäsuhta ja alkaa suhteenne aikana tasaamaan "tilejä" kunhan ensihuuma on ohi. ja kuten itse sanoit ihmisellä on luoa nauttia seksistä ilman papin aamenta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän