Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita lievästi ärsyttää viestien runsaat emojit?

Vierailija
10.06.2018 |

Mulla on varmaan päässä vikaa, mutta jotenkin todella ärsyttää WhatsApp- viestien ja FB-päivitysten runsaat emojit. Ne ikäänkuin syövät sen viestin sisällön. Erityisesti inhoan silmät peittävää apinaa ja itkunauruhymiötä. Niitä on aivan joka paikassa. Samoin nuo kahden käden emojit (rukoilu yms) ja se hauiksen näyttö emoji. Mä olisin valmis palaamaan näihin vanhoihin :) ja :( merkkeihin. Itse en oikeastaan ikinä käytä emojeita.

Ehkä mä oon vaan 35-vuotiaana liian vanha tähän :D?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin emojit ärsyttävät. Niitä kun pitää vielä tulkitakin ja se, mitä joku luulee tarkoittavansa jollain tietyllä emojilla, ei välttämättä avaudu vastaanottajalle ollenkaan. Miksei vain voi sanoa, mitä tuntee/ajattelee ilman kaiken maailman hyniöitä tai emojeita?

Vierailija
2/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ärsyttää, mutta toisaalta joskus on hauska viestiä pelkillä emojeilla. Voi pitkät jutut keskustella pelkästään niillä. No, ei kovin monimutkaista, mutta treffejä voi sopia ja sen sellaista. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne keventää joitain viestejä.

Esim. pomolta kivempi saada irtisanomisviesti...🤑

Vierailija
4/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä whatsappia enkä facebookia, mutta chatissa emojit ovat usein hyödyllisiä tekstin ohessa, koska niillä voi kertoa mihin sävyyn asia oli sanottu (esim. vitsinä, ujostellen, nolona...) Enemmän oikeastaan ärsyttää se tapa, että ei käytetä emojia, vaan jonkin toteamuksen perään kirjoitetaan "hahaha" tai vastaavaa.

Vierailija
5/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea tulkita niitä palluroita. Kerran yksi kaveri kysyi lähtisinkö lenkille. Vastasin, että en ehdi kun pitää käydä kaupassa ja tehdä huomiset työeväät. Sain paluuviestin "oke" ja perässä oli semmonen pinikkion pitkä nenä pallukka. Mä tulkitsin että kaveri luuli mun valehdelleen, enkä oikeesti vaan halunnut lähteä. Mutta saattoi tarkoittaa toki hyvää illanjatkoa tai mukavaa työpäivää huomiselle.

Vierailija
6/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, ne helpottaa just sitä, että tietää mihin sävyyn viesti on laitettu. Se on kyllä rasittavaa, jos joku laittaa pelkästään niitä...

Vierailija
7/7 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea tulkita niitä palluroita. Kerran yksi kaveri kysyi lähtisinkö lenkille. Vastasin, että en ehdi kun pitää käydä kaupassa ja tehdä huomiset työeväät. Sain paluuviestin "oke" ja perässä oli semmonen pinikkion pitkä nenä pallukka. Mä tulkitsin että kaveri luuli mun valehdelleen, enkä oikeesti vaan halunnut lähteä. Mutta saattoi tarkoittaa toki hyvää illanjatkoa tai mukavaa työpäivää huomiselle.

Arvasi varmaan, ostit sipsit ja suklaat, lösähdit Salkkareiden pariin.🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän