Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan työntekijä

Turhautunut
10.06.2018 |

Mistä johtuu, että toinen nainen haluaa päteä koko ajan. En ole millään tavalla ilkeä ja osaan tehdä työni. Olen mielestäni osittain epäsosiaalinen. Tulen töihin tekemään töitä. Muuta en siellä hae. En tiedä onko hän sitten mustasukkainen? Koko ajan katsoo minuun päin. Kunnolla etsimällä etsii työvirheitä (kaikilla meillä on näitä ), joita sitten äänekkäästi huomauttelee. Huomioittehan, että olemme samalla tasolla työn suhteen. Tuntuu, että kyseinen henkilö on hyvin lapsellinen, pikkumainen ja kiusaavaa sorttia.
Miten menettelen?
Mistä johtuu, että kyseinen nainen on ilkeä?
Kiitos etukäteen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustis, läski muija!

Vierailija
2/11 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hieman ikävälle ihmiselle. Jos sanot hänelle suoraan (ystävällisesti) että osaat kyllä työsi oikein hyvin eikä hänen tarvitse huomautella sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinkin sille ja pyysi anteeksi, mutta jatkoi heti samaa rataa. En kuitenkaan ymmärrä koska ollaan samassa asemassa, joten ei se missään johtoasemassa ole. Enkä ole mitenkään uhkana sosiaalisesti tai sit töitten suhteen.

Ap

Vierailija
4/11 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap355 kirjoitti:

Sanoinkin sille ja pyysi anteeksi, mutta jatkoi heti samaa rataa. En kuitenkaan ymmärrä koska ollaan samassa asemassa, joten ei se missään johtoasemassa ole. Enkä ole mitenkään uhkana sosiaalisesti tai sit töitten suhteen.

Ap

Olethan uhkana kun haetaan parempia paikkoja.

Vierailija
5/11 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlainen v1ttumainen läsk1 kus1pää raivoaja äijä ja ilmapiirin myrkyttäjä. Kyseinen p4skakasa on kova pätemään ja huomauttelemaan (=suoraa alatyylistä HUUTOA ja nimittelyä) vaikka oikeasti on mua alemmassa asemassa. Vihanhallintaongelmainen ja aggressiivinen tyyppi, jopa pelottava. Aina haukkumassa jotain. Jos ei olisi ollut tuolla vuosikaudet töissä saisi varmaan kenkää.

Vierailija
6/11 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap355 kirjoitti:

Ap

Olethan uhkana kun haetaan parempia paikkoja.

Millä tavalla? Olen töissä ja opiskelen samalla. Hän on väliaikaisesti siellä. Muutenkin vaikka, joku olisi "uhkana" niin miten se oikeuttaa huonon käyttäytymisen.

Vierailija
7/11 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on samanlainen v1ttumainen läsk1 kus1pää raivoaja äijä ja ilmapiirin myrkyttäjä. Kyseinen p4skakasa on kova pätemään ja huomauttelemaan (=suoraa alatyylistä HUUTOA ja nimittelyä) vaikka oikeasti on mua alemmassa asemassa. Vihanhallintaongelmainen ja aggressiivinen tyyppi, jopa pelottava. Aina haukkumassa jotain. Jos ei olisi ollut tuolla vuosikaudet töissä saisi varmaan kenkää.

Joo kyseinen nainen aina on äänessä, joko valittelee tai äänekkäästi puhuu kaikkea. Monesti ajattelen, että miten täällä kukaan voi keskittyä kun hän "keskustelee" äänekkäästi. Koko toimisto normisti suht hiljainen paikka. Pistän yleensä kuulokkeet ettei tarvitse osallistua huutokauppaan

Vierailija
8/11 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nää kaikista kamalimmat tyypit muuten aina myös haisee pahimmalta? Ilmeisesti elämänhallinnan ongelmia kun edes suihkussa ei viitsi käydä/pestä vaatteita. Herra hien läsnäolon pystyy haistamaan metrien päästä.

Vierailija
9/11 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä kaikki hirveimmät on talon arvoasteikossa alimmalle tasolle jääneitä kantasuomalaisia miehenkuvatuksia. Kai se ottaa koville, kun "jopa" naiset ja ulkkarit menee oikealta ohi.

Vierailija
10/11 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ole haistanut naista, mutta siis aina se rahan puutteesta huutelee ja ymmärrän itse ole opiskelija, mutta en nyt koko ajan huomauttele pankissa näkyvää numeron laskeneen. Olen yrittänyt liittyä hänen keskusteluun ja ollenkaan erityisen mukava tuomalla kahvin sille, mutta en osaa olla äänekkään, negatiivisen ihmisen ystävä. Tulee mieleen et ois vain palvelija, joka mielistelisi.

Miten muuten ootte pärjänneet kyseisten yksilöiden seurassa?

Vierailija
11/11 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen ulkomaalainen nainen. En silti epäile et siitä olisi kyse. Ehkä enemmän siitä etten vaan ole persoonallisesti hänen tyyppinen. En jaksa huudella ja osallitua toisten haukkumiseen. Tulee sellainen fiilis, et jos tää tyyppi haukkuu toista niin se haukkuis minuakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan