Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täh?! Mun ystävättäret pisteytti mun uuden miehen kakkoseksi, kun minusta hän on ainakin nelonen! Miten voin jatkaa ystävyyttä heidän kanssa?!

Vierailija
10.06.2018 |

Annettiin siis meidän miehille ja poikkiksille pisteitä 1-5 eri kategorioissa ja laskettiin keskiarvot. Mun mies hävisi kahdella pisteellä. Tai siis 2,2 keskiarvolla.

Itse ei saanut tietenkään äänestää omaa miestä.

Muiden miehet sai kaikki kolmosta ja nelosta, paras oli 4,3.

Mulle tuli aika pahamieli ja lähinkin siitä sitten kotiin.

Ei tee enää mieli olla niiden kanojen kanssa paljoo tekemisissä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi äly mikä match-show twillä siellä oikein on ollut? En lähtisi tuollaiseen alkujaankaan mukaan. Mun miestä ei tarvitse kenenkään pisteyttää, osaan riittävän hyvin arvioida itse hänen sopivuutensa minulle.

Vierailija
22/23 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut naiset väittää että tasoja ei ole olemassa ja että kavereiden mielipiteillä miehestä ei ole väliä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös, veikkaan noilla pisteenjakoperusteilla oman mieheni jäävän lähes nollapisteille. Jos muut sitä olisivat arvioimassa.

Minulle hän on 10+. Olen saanut elää hyvää elämää hänen kanssaan. Hän on hyvä isä lapsillemme. Huumorimme osuu yhteen. Hän on hellä. Hän on ahkera omassa työssään. Hän antaa minulla olla siivet. Hän jaksaa sairauteni, on kestänyt ulkonäköni runneltumisen (tosin en koskaan ole ollut kedon kaunein kukka). Arvomme ovat hyvin samanlaiset. Katsomme samaan suuntaan.

Mitä väliä mitä muu maailma hänestä ajattelee? Minun on hyvä olla hänen kanssaan ja retkilläni sieluni palaa päästä takaisin hänen luokseen. Sillä on väliä.