Te pidempään parisuhteessa olleet...
...onko normaalia vielä vuosienkin jälkeen yrittää käydä isolla hädällä niin ettei kumppani huomaa? Siis tekeekö kukaan muu kuin minä niin?
Meillä miehen kanssa yhdessä asuttuja vuosia jo kymmenen ja edelleen yritän käydä vessassa kakkoshädällä vaivihkaa häneltä ja koen tosi kiusallisena jos on sellainen tilanne ettei se oikein onnistu.
Mies käyttää vessaa itse vapautuneesti ja piereskelee, muttei pidä naiselle sopivana vastaavaa käytöstä, joten ehkä siksikin yritän mahdollisimman huomaamattomasti toimittaa asian, mutta hankaloittaa kyllä ajoittain arkea tuollainen.
Kommentit (10)
Mä oon ollut viereisessä huoneessa kun naisellani on ollut vatsatauti mutta sanon silti tuonkin kokemuksen jälkeen että haluni työntää kieleni ja penikseni naisen peppureikään on edelleen täysissä voimissa!
Tää eukko taas piereskelee estoitta ja käy vessassakin ovi auki. Yhdessä jo 30 vuotta.
24v. yhteiseloa takana, eikä ole ollut ongelma vuosiin - itseasiassa en muista onko ollut koskaan... ainoa asia mikä aiheuttaa ongelman on se kun toisellakin on tarvetta pöntölle ja tulee sitten kesken kaiken ja kysyy "meneekö vielä pitkään".... tätä sitten tapahtuukin hämmästyttävän usein!
Suurin osa miehistä suhtautuu luonnonääniin ihan mutkattomasti, naisten kandee ottaa heiltä oppia. Ei semmoinen suhde edes ole jatkamisen arvoinen, jossa joutuu olemaan jotain muuta kuin mitä on.
Pitäisin kyllä tosi outona sellaista miestä, jonka mielestä piereskely ja vessassa käyminen vapautuneesti ei ole naiselle sopivaa käytöstä. Miten miehesi sen perustelee? Sukupuolesta riippumatta ihminen piereskelee ja ulostaa enkä ymmärrä miksi toisen sukupuolen pitäisi toista enemmän piilotella näitä asioita.
Mutta joo, vastauksena kysymykseesi: mielestäni ei ole normaalia että parisuhteessa joutuu piilottelemaan ja peittelemään vessassa käyntiä. Ei siitä nyt tarvitse mitään numeroa tehdä mutta ei ulostamisen vessassa pitäisi tuntua kiusalliselta.
Ennen vanhaan oli, kuulemma, herrasmiehillä tapana pyytää anteeksi aina kun leidiltä pääsi äänekäs tupsahdus - ikäänkuin olisi itse sen aiheuttanut. Näin oli ainakin eräässä vanhassa hyvien tapojen oppaassa, jota joskus rouvan kanssa lueskeltiin, ja siitäpä riittikin lystiä joksikin aikaa, kun pyytelin rouvalta anteeksi sen tupsuja... 🙉🙉🙊
No, en todellakaan ala piereskellä "vapautuneesti" miehen läsnäollessa, koska se on niin "luonnollista". Ei hänkään niin tee.
Mieheni on paljon rajoittuneempi kuin minä. Ei hän edes käy "vessassa", vaan "pistäytyy kylpyhuoneessa", jopa mökillä jossa on huussi :D Yhdessä ollaan asuttu yli vuosikymmenen.
Miksi annat miehesi sanella sinulle, mikä on sopivaa ja mikä ei? Onko teillä lapsia? Oliko lapsen soveliasta syntyä sun pi*pistä kaiken töhnän keskellä? Kuulostaa pikkasen oudolta sun mies...
Kyllä mä rohkeasti sanon että menenpä nyt vessaan ja saattaa kestää, mutta kyllä silti jotenkin hävettää jos on vatsa löysällä ja kauhea konsertti alkaa, vaikka luonnollista toki on. Lähinnä ajattelen ettei oo varmaan kiva istua seinän toisella puolella ja katsoo telkkaria kun kuuluu kauheet fanfaarit vessasta :D mutta joo, kyllä mullakin meni useampia vuosia ennenkun pääsin "yli" kakkakammosta, se vaati sen ekan pahan vatsataudin jota ei vaan voi pidätellä :D