Mitä laivalla voi tehdä selvinpäin että saisi ajan kulumaan?
Kommentit (18)
Katsoa maisemia
Katsella ihmisiä
Kuunnella musiikkia
Kierrellä kaupoissa
Vierailija kirjoitti:
Piristä jonkun kiltin miehen elämää ja päästä tämä pukille, kenties ensimmäistä kertaa ikinä. Et kuitenkaan ikinä tapaa häntä enää eikä kukaan saa tietää.
Ei homota, muuten ok idea. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Piristä jonkun kiltin miehen elämää ja päästä tämä pukille, kenties ensimmäistä kertaa ikinä. Et kuitenkaan ikinä tapaa häntä enää eikä kukaan saa tietää.
Eivät ne miehet joista puhut uskalla ruveta tuon kaltaiseen kanssakäymiseen naisen kanssa. Ei edes vaikka menisi kihnuttamaan itseään niitä vasten ja sanoisi suoraan, että tule hyttiin panemaan.
Mä olen ollut monta kertaa laivalla yksin ja en ole silloin juonut. Viimeksi hytissä sattui olemaan telkkari, joten sitäkin tuli katsottua. Yleensä varaan lukemista ja sitten luen hytissä tai kahvilaankin voi mennä tietysti lukemaan, ostaa vaikka teen siihen kylkeen. Taxfreessä käyn myös katselemassa ja ostelemassa.
Viimeksi olin ostanut lipun saunaan, kävin saunassa ja poreammeissa heti kun laiva lähti satamasta. Sitten kävin syömässä ja loppuilta lököilin lueskellen.
Kyllä karaokessa ja yökerhossakin voi käydä katsastamassa, onko hauskaa ohjelmaa.
Me hyvään hyttiin.
Commodoressa aika kuluu miellyttävästi. Loungessa on pikkupurtavaa, oma sauna ja sieltä on hyvät näkymät.
Kuten muutkin ovat jo ehdottaneet:
Ihaile maisemia ja ole kannella niin pitkään kuin tarkenet. Shoppaile, syö hyvin jne.
Ota hyvä kirja, avaa tv, ja lueskele siinä commodorehytin sohvalla.
Ei mitään. Siksi menee 12h päiväreittimatkalla Tukholmasta Turkuun aina pari tylsyystuoppia. Muuten siinä sivussa pyörin laivan ympäri 10 kertaa, luen kirjaa, kuuntelen musiikkia ja katselen maisemia.
Mä pelailen peliautomaatteja, muutama tunti heilahtaa mukavasti.
Joskus rahaa menee, joskus tulee.
Mutta onneksi sitä on.
Mä olen ainakin nukkunut. Laivalla nukun jostain syystä aina todella hyvin, en kerkeä yökerhoon asti ikinä.