Miespuolinen kaverini on ihana, mutta ulkonäöllisesti ihan turn-off. Ei voi sanoa, että pitäisit huolta ulkonäöstäsi...
Otsikossapa se ongelma pähkinänkuoressa. Mies on minusta kiinnostunut, ja minulla on tosi kivaa hänen seurassaan... mutta kun katson häneen, näen vain tietokoneella 24/7 istuvan ulkonäöstään piittaamattoman pullukan, joka käyttää outoja vaatteita. :d Jos mies edes ajaisi partansa niin ulkonäkö paranisi monella pisteellä, mutta kun ei. Eipä sitä voi seksuaalisia halujaan pakottaakaan, vaikka deittailu olisi muuten kivaa. Vai kuvittelenko olevani hänestä kiinnostunut millään tasolla, mutta en oikeasti ole, ja aivot ottaa takapakkia. "Eijjei, et sinä voi, katso nyt minkä näköinenkin se on!" PS: sinkkuna on kivaa, mutta tämä jatkuva panetus vituttaa. Tinder on paskaa.
Kommentit (6)
Siis ulkonäöstä huolehtiminen on täällä käsittääkseni tavallaan kiellettyä??? Näin olen ymmärtänyt. Ainakaan minä en sitä saa tehdä.
yksi kaverini meni aikanaan yhteen aikamoisen mörököllin kanssa kun tykkäsi tyypistä. Muokkasi sitten kaverin ulkonäköä ja pukeutumista positiivisempaan suuntaan, joten loppujen lopuksi oli ihan hyvä tilanne. Mies oli mukava ilmeisesti ja hyvä luonteeltaan. Ulkonäkönsä puolesta oli lopulta ihan ok kun alkoi käyttää ehjiä ja siistejä vaatteita ja kävi parturissa.
Ja ennen kuin joku tulee tähän huutelemaan niin sen verran voin lisätä, että kyllä sen miehenkin elämä parani monta pykälää kun vihdoin sai naisen elämäänsä.
Kiinnostut hänestä sitten kun joku nappaa hänet. Tyylilläkin on taipumusta kehittyä vielä aikuisiällä.
Itse olin vastaava nörtti aikanaan -- tai olen edelleenkin, mutta ulkonäkö on muuttunut. Ei ne aina jämähdä nörttilookkiin.
Hei ap, järjestä pienellä porukalla joku muuttumisleikki, jossa jokaista muokataan jotenkin ja kuvaatte ennen ja jälkeen, niin hän voi saada inspiraation itsensä kohentamiseen eikä tunne, että osoitetaan sormella.
t. vanha ja viisas
No unohda se ja jatka Tinderissä.