Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ottaa ilmasen C-moren kuukaudeksi, pystyykö sen sitten oikeasti katkasemaan niin, että ei ala maksut juosta?

Vierailija
09.06.2018 |

Onko joku ottanut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ennen ainakin määräaikainen.

Oli aika hankala katkaista tilaus.

Ehkä muuttunut jo.

Vierailija
2/6 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Netflix ilmanen kk? Onko joku sen saanut peruttua netissä ennen maksuja?

Inhottaa tollaset kun eivät voi suoraan sanoa että se on sitten tilaus, siinä on vain eka kk ilmanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä Netflix ilmanen kk? Onko joku sen saanut peruttua netissä ennen maksuja?

Inhottaa tollaset kun eivät voi suoraan sanoa että se on sitten tilaus, siinä on vain eka kk ilmanen.

Joo.

Vierailija
4/6 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä c moren saa peruttua, mä kattelin 3 viikkoa, oli huomo ja katkaisin hyvissäajoin ennenkuin maksut alkoi...

Vierailija
5/6 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, voit peruuttaa sen vaikka välittömästi ”maksun” jälkeen, ja saat kuitenkin katsoa sitä sen kuukauden, koska sen verran oot ”maksanut” 🙂 eli luottokorttitiedot pitää kyllä laittaa, ja teet ikäänkuin tilauksen, mutta ei siitä sit mitään maksuja mee kunhan vaan peruu sen ajoissa, ennenkuin seuraava kausi lähtee käyntiin. Näin on ollut ainakin cmoressa, netflixissä, viaplayssa, spotifyssa, ruutu+.

Vierailija
6/6 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.cmore.fi/asiakaspalvelu/Ostaminen_ja_tilaukseni/Muutokset_o…;  Minulla on testissä cmore, juuri äsken peruutin tilauksen ihan näillä ohjeilla onnistuneesti, ilmainen katselukausi loppuu mulla 23.6. Olen myös kokeillut netflixiä ja senkin sai helposti peruttua kokeilun aikana. Samoin ruutu+ kokeilun tuossa joku aika sitten ja helposti senkin sai peruttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi