Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koin oivallukaen prismassa

Vierailija
09.06.2018 |

Tulin prisman yhteydessä olevalta salilta ja näin kaksi lasta hiukset silmillä juoksemassa ja kiljumassa, äiti huuteli laiskalla äänellä puhelimen takaa Aada ja Bertta lopettakaa, tulkaa nyt, älkää juosko ketään päin. Lapset ei totelleet ja äiti jatkoi sometusta. Lapsilla oli suupielet jäätelössä ja takit ja lippikset roikkui miten sattui. Tuli ahdistava olo.

Kävin kaupassa ja kassalta näin siistin naisen kahden samanlaiseen mekkoon puetun tytön kanssa, molemmilla hiukset pompulalla. Pitivät äitiä kiltisti käsistä kiinni. Tajusin että ne oli sama perhe! Eli olivat riisuneet jonnekin ja näyttivät yhtäkkiä normaaleilta.

Opin tästä jotain.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Prisma sellainen suomalainen versio Walmartista? En asioi koskaan Prismassa, mutta oon nähny niitä people of Walmart-kuvia ja tuli vaan mieleen tästä ketjusta.

Olen asioinut useamman kerran Walmartissa ja ei niitä jännän näköisiä tapauksia siellä näy kuin välillä vain. Suurin osa asiakkaista on tavallisia, hieman pyöreähköjä amerikkalaisia, useimmat muita kuin perussinisilmävaaleatukkia. Eli siis latinoja, mustia jne. Porukkaa joka junaan, mutta suurin osa ihan tavallisia. Sama pätee Prismaankin.

Vierailija
22/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin Prismassa tänään. Siellä joku noin 9-vuotias makasi maassa. Ei kiukutellut suullisesti. Äitinsä laiskasti pyysi nousemaan. Ei noussut. Minä sanoin, että joku vielä astuu päällesi, ei noussut. Toinen asiakas sanoi sille, että meinasin vahingossa ajaa kärryillä päällesi. Ei noussut.

Omituinen lapsi.

Passiivinen vastarinta. Mahatma Gandhin lanseerama taistelumuoto.

Ehkä vanhemmat oppivat jotain? Esim. että lapsi on jo kyllin iso jäämään kotiin kauppareissun ajaksi.

Todennäköisesti jonkin sortin erityislapsi. Ehkei häntä voi yksin kotiinkaan jättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin Prismassa tänään. Siellä joku noin 9-vuotias makasi maassa. Ei kiukutellut suullisesti. Äitinsä laiskasti pyysi nousemaan. Ei noussut. Minä sanoin, että joku vielä astuu päällesi, ei noussut. Toinen asiakas sanoi sille, että meinasin vahingossa ajaa kärryillä päällesi. Ei noussut.

Omituinen lapsi.

Passiivinen vastarinta. Mahatma Gandhin lanseerama taistelumuoto.

Ehkä vanhemmat oppivat jotain? Esim. että lapsi on jo kyllin iso jäämään kotiin kauppareissun ajaksi.

Todennäköisesti jonkin sortin erityislapsi. Ehkei häntä voi yksin kotiinkaan jättää.

Pyörätuoli?

Vierailija
24/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei prismassa ole niitä ajettavia trukkeja joita esim walmartissa?

Olisi hyviä raskaan työpäivän jälkeen.

Vierailija
25/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on valtion salaliitto liikuttaa ihmisiä. Pitkä matka maitopurkeilta esimerkiksi juomapulloille, sieltä uudelle sivulle kalatiskille jne.

Asoita piiloitellaan outoihin hyllyihin jotta ihmiset saisivat pörräämällä liikuntaa.

Kakkukoristeet saattavat olla ketsuppien vieressä, ettei kukaan heti löytäisi niitä leivonta-aineiden hyllyltä. Kananmunat on ovelasti piilotettu heviosastolle... Kun opit nämä, tuotteet sijoitellaan uudelleen, jotta taataan pörrääminen.

Prismassa ei ole tarkoitus viihtyä vaan harrastaa liikuntaa.

Vierailija
26/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei prismassa ole niitä ajettavia trukkeja joita esim walmartissa?

Olisi hyviä raskaan työpäivän jälkeen.

Kuvitelkaa kauppamopoilla ajelevien "tieraivo" kaupan käytävillä, kun kärryjenkään kanssa ei osata toimia muut asiakkaat huomioon ottaen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän