Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koin oivallukaen prismassa

Vierailija
09.06.2018 |

Tulin prisman yhteydessä olevalta salilta ja näin kaksi lasta hiukset silmillä juoksemassa ja kiljumassa, äiti huuteli laiskalla äänellä puhelimen takaa Aada ja Bertta lopettakaa, tulkaa nyt, älkää juosko ketään päin. Lapset ei totelleet ja äiti jatkoi sometusta. Lapsilla oli suupielet jäätelössä ja takit ja lippikset roikkui miten sattui. Tuli ahdistava olo.

Kävin kaupassa ja kassalta näin siistin naisen kahden samanlaiseen mekkoon puetun tytön kanssa, molemmilla hiukset pompulalla. Pitivät äitiä kiltisti käsistä kiinni. Tajusin että ne oli sama perhe! Eli olivat riisuneet jonnekin ja näyttivät yhtäkkiä normaaleilta.

Opin tästä jotain.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismaan ei kannata mennä. Aina joku show minimissään kahdella perheellä.

Vierailija
2/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko vielä sanoa mikä se oivallus oli? Sekö että kun laittaa eri vaatteet, niin se vaikuttaa käytökseen?

Vierailija
4/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että liian helposti ylitulkitsen yhden kohtaamisen perusteella.

Vierailija
5/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylitulkinta juontuu älyn puutteesta:)

Vierailija
6/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa, no se on tärkeä oivallus. On hyvin yleistä tällä palstallakin tulkita asioita niin.

Vierailija
7/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin Prismassa tänään. Siellä joku noin 9-vuotias makasi maassa. Ei kiukutellut suullisesti. Äitinsä laiskasti pyysi nousemaan. Ei noussut. Minä sanoin, että joku vielä astuu päällesi, ei noussut. Toinen asiakas sanoi sille, että meinasin vahingossa ajaa kärryillä päällesi. Ei noussut.

Omituinen lapsi.

Vierailija
8/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa näkee aina jotain outoa. Lapsiperheet ihan sekaisin. Siellä on vaikka mitä pörrääjää hesburgerissa. Olen yksinäinen lapsen ja vaimon menettänyt mies ja jotakin iloa näiden tarkkailusta saan.

Vierailija
9/26 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin: isä oli mennyt kyykkyyn ja puolihuutoa väitteli n. 3 vuotiaan kanssa.

Sellainen kaikkitietävä megaäly hipsteri-isä. Terkkuja!

Vierailija
10/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi prisma.

Vierailija
11/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketissa ei ole näitä elämän lieveilmiöitä. Ei ole olemassa Citymarket-perheitäkään, on vain Prisma-perheitä. 

Vierailija
12/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen koikkarin prismassa pääsee sinne ylös tarkkailemaan ihmisten ostoksia. Se on yksinäisen mielipuuhaa.

Eilen katselin millaiset ihmiset ostaa kukkia, kun prisma pursuaa niitä. Tein tulkintoja millaisiin koteihin ne viedään.

Yksi päivä yritin nähdä mitä kirjoja ihmiset ostaa. Terkkuja kaikille siellä osteleville!

Ps. Yllättävän moni osti kukkia.

Vierailija
13/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, nyt on ohjaajalla sattunut moka. Olikohan sen toisen perheen esittäjät myöhässä vai sairaina?

Vierailija
14/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa on usein myös parempi siideri- ja olutvalikoima. Lapsivapaa- viikonloppuihin haetaan aina juomat mökille kahdestaan sieltä. Usein siellä on myös enemmän niitä maistelulautasia :D

Tutut tunnistaa tradition ;)

Vierailija
15/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin Prismassa tänään. Siellä joku noin 9-vuotias makasi maassa. Ei kiukutellut suullisesti. Äitinsä laiskasti pyysi nousemaan. Ei noussut. Minä sanoin, että joku vielä astuu päällesi, ei noussut. Toinen asiakas sanoi sille, että meinasin vahingossa ajaa kärryillä päällesi. Ei noussut.

Omituinen lapsi.

Passiivinen vastarinta. Mahatma Gandhin lanseerama taistelumuoto.

Ehkä vanhemmat oppivat jotain? Esim. että lapsi on jo kyllin iso jäämään kotiin kauppareissun ajaksi.

Vierailija
16/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittariperhe olisi jotenkin rennompi kuin prismaperhe, ehkä.

Vierailija
17/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketista ei ikinä löydä mitään! Tuskastuttava kauppa. Kävin viimeksi pääsiäisenä, koska paremmat pashat.

Lähikaupat saisivat laskea hintoja niin ei tarvisi käydä ikinä marketissa. Tosin käyn silti lähärissä, rahat vaan valuu sinne :(

Vierailija
18/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen lapsi.

Passiivinen vastarinta. Mahatma Gandhin lanseerama taistelumuoto.

Ehkä vanhemmat oppivat jotain? Esim. että lapsi on jo kyllin iso jäämään kotiin kauppareissun ajaksi.

Se oli Leonore aikamatkalla.

Vierailija
19/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Prisma sellainen suomalainen versio Walmartista? En asioi koskaan Prismassa, mutta oon nähny niitä people of Walmart-kuvia ja tuli vaan mieleen tästä ketjusta.

Vierailija
20/26 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Prisma sellainen suomalainen versio Walmartista? En asioi koskaan Prismassa, mutta oon nähny niitä people of Walmart-kuvia ja tuli vaan mieleen tästä ketjusta.

Luulisin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän