Miksi naimisissa olevan kanssa seksi jäi yhteen kertaan?
Jos ajautuu harrastamaan seksiä naimisissa olevan kanssa ja se oli todella nautinnollista molemmille, niin miksi mies ei halua ottaa uusintaa? Kertokaa? Oliko nainen sittenkin liian ruma vai mikä?
Kommentit (27)
Ehkä seksi kuitenkin oli jotain aivan muuta kuin mitä mies oli olettanut. Itse harrastin kerran seksiä, vaikka tiesin heti, että tämä on virhe. Jälkeenpäin keksin kohteliaamman selityksen sille, miksi ei nähdä enää.
Varatuilta naisilta ei myöskään heru uusintakierrosta.
Olen sekstaillut varattujen kanssa. Olen tehnyt selväksi, että haluan vain seksiä.
Mies on ylistänyt minua seksin aikana ja heti sen jälkeen, sanonut, että parasta seksiä ikinä, ollut aivan sekaisin kokmuksesta. Vannonut, että tätä jatketaan. Tuulettanut, miten mahtava löytö olen.
Sen jälkeen ei näistä miehistä kuulunut.
Jos katoamisen syynä oli kuitenkin minun huonouteni, niin uskomattomia näyttelijäsuorituksia olivat.
Vierailija kirjoitti:
Olen sekstaillut varattujen kanssa. Olen tehnyt selväksi, että haluan vain seksiä.
Mies on ylistänyt minua seksin aikana ja heti sen jälkeen, sanonut, että parasta seksiä ikinä, ollut aivan sekaisin kokmuksesta. Vannonut, että tätä jatketaan. Tuulettanut, miten mahtava löytö olen.
Sen jälkeen ei näistä miehistä kuulunut.
Jos katoamisen syynä oli kuitenkin minun huonouteni, niin uskomattomia näyttelijäsuorituksia olivat.
Sama jatkaa, että molemmat, siis varattu mies ja minä sinkkunainen olimme hakemassa vakipanojuttua, ei yhden kerran juttua.
Sai jo mitä halusi tai
katuu tekoaan tai
etsii vaihtelua ja nyt on uusi kierroksessa.
Mistäs me se tiedetään? Kysy! Olisitko sitten halunnut suhteen hänen kanssaan?