Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa rahoittaa lapsen opinnot opintotuella ja opintolainalla?

Vierailija
09.06.2018 |

Itse häpeän sitä, koska se on veronmaksajien rahojen ryöväämistä. Oma tunto kolkuttaa, sillä tiedän ettei toisen rahoja saa ryövätä ja viedä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Töitä pitäisi tehdä ja omillaan pärjätä.

Vierailija
2/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, porvari ei osaa kirjoittaa sanaa 'omatunto'.

Ps. ei nolota. Sua varmaan nolottaa myös se, että olet käyttänyt julkisia terveydenhoitopalveluja (esim. synnytys), lapsesi on käynyt peruskoulun ja mahd. päiväkodin, lukion tai amiksen, kuljet valtion teillä, kotikadullanne palaa valot, lumet aurataan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se lapsilisäkin tuki. Jätitkö senkin hakematta? Yllätys sinulle saattaa olla sekin että opintolaina maksetaan takaisin.

Meillä lapset rahoittavat pääosin itse opintonsa. Se on hyvä kohta opetella oman talouden hallintaa ja pienilläkin rahoilla elämistä. Kun osaa elää pienillä tuloilla, osaa elää aikanaan maltillisesti suurillakin tuloilla. Koulutus on pääomaa, etenkin se korkeakoulutus alalla joka tarjoaa hyvät kansainvälisetkin työnäkymät.

PS. Voit toki maksaa lapsesi opinnot omasta pussistasi mutta aloituksen perusteella ei se palkkauskaan taida olla ihan kovinta kärkeä....

Vierailija
4/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaikka lapselle että menee ensin töihin ja säästää sitten rahat opiskeluun. Niin tein itsekkin pienenä, silloin pääsi suoraan koulusta tehtaalle apulaiseksi esimerkiksi lakaisemaan lattioita ja juoksipojaksi toimistojen välillä. Pikku jobeilla sain sitten haalittua sen verran rahaa kokoon että pystyin kustantamaan ammattiopinnot.

Vierailija
5/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samoista rahoista se koulukin rahoitetaan, ei ole sinnekään menemistä. Äläkä sitten vaan käytä vettä ja sähköä, tai katuja, nekin on veronmaksajat maksaneet.

Vierailija
6/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään noloa ole, kunhan jää valmistumisensa jälkeen Suomeen tekemään töitä ja maksamaan veroja, eikä karkaa ulkomaiden työmarkkinoille ilmaiseksi saamansa koulutuksen ja tutkinnon turvin.

Vierailija
7/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No samoista rahoista se koulukin rahoitetaan, ei ole sinnekään menemistä. Äläkä sitten vaan käytä vettä ja sähköä, tai katuja, nekin on veronmaksajat maksaneet.

Apua, eiks täällä Suomessa voi tehdä enää mitään? Miikss! Oma tunto kolkutta ja kalvaa sudäntä niin että sattuu enkä pysty hengittämään. Olen ollut täysi idiootti, täysin tuoerä ja muiden hyväksikäyttäjä. Olen nyt ymmärtänyt että ne rahat eivät ole minun tahojani vaan veronmksajien kovalla vaivalla, verella ja hiellä hankkimia rahoja jotka valtio ryöstää kaikella vääryydellä syyttömiltä.

Ap

Vierailija
8/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, eiks täällä Suomessa voi tehdä enää mitään? Miikss! Oma tunto kolkutta ja kalvaa sudäntä niin että sattuu enkä pysty hengittämään. Olen ollut täysi idiootti, täysin tuoerä ja muiden hyväksikäyttäjä. Olen nyt ymmärtänyt että ne rahat eivät ole minun tahojani vaan veronmksajien kovalla vaivalla, verella ja hiellä hankkimia rahoja jotka valtio ryöstää kaikella vääryydellä syyttömiltä.

Ap

Ap on päästään pipi.

Vierailija
9/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta aika ahtaalle olet itsesi ja lapsesi laittanut jos ei ole minkäänlaisia opintosäästöjä ja pääomatuloja, joilla rahoittaa tuota kalleinta ajanjaksoa elämässä.

Vierailija
10/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap on päästään pipi.

Pahaa pelkään, että diagnosisi osui oikeaan... 

Vierailija
11/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen hankkii lapsia jos ei pysty itse omasta pussista opintoja rahoittamaan? Kyllä sen verran pitäisi olla tuloja ennen kuin menee hankkimaan lapsen, että pystyy kasvattamaan lapsen alusta asti ilman minkäänlaisoa yhteiskunnan apuja.

Vierailija
12/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan rahoittaa itse opintonsa opintuell ja -lainalla.

Vierailija
13/13 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen hankkii lapsia jos ei pysty itse omasta pussista opintoja rahoittamaan? Kyllä sen verran pitäisi olla tuloja ennen kuin menee hankkimaan lapsen, että pystyy kasvattamaan lapsen alusta asti ilman minkäänlaisoa yhteiskunnan apuja.

Kenenkä tulot ja terveys on taattu kovin pitkälle, ei kenenkään. Elämä voi yllättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme